Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • frame>24

    addikt

    válasz bunfi #25 üzenetére

    Hát igen, kb. ezekre lehet számítani a multi+online miatt:

    Level / skill / item grind (loot run),
    "ideális" karakter buildek, ---> balancing: félévente átvariált skillek/perkek, "to promote character variability"
    núb vagy, ha nem azzal mégy,
    núb vagy, ha más a véleményed, stb.

    Már csak annyit mondanék, hogy mivel magát a műfajt ezzel kukázták, illene legalább valami trial periódust, demo verziót kiadni, ha esetleg 1-2 határon mozgót ezzel meg akarnak tartani, de alapvetően ez már az új nemzedéknek készülő alkotás.

    Érdemes az arcokat (+chatet) nézegetni a felfedés közben, hát nem átütő az ujjongás. :D

    [ Szerkesztve ]

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

Új hozzászólás Aktív témák