Új hozzászólás Aktív témák
-
s912
aktív tag
Egyenlőre próbálom összerakni a látottakat.. Mindenesetre meglesem belassítva még párszor
42mp-nél hogy szétkapja láncfűrésszel a.. az egy imp?
bethesda hivatalos youtube videójánál azt írják, hogy van benne pinky.. mégis hol?
[ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
53mp-nél archik
ugyanitt mancubus mögött szál fell Revenant..
ááááá54mp-nél az caco vagy pain elemental?
[ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
54mp-nél van pinky (csak nagyon gyorsan elsuhan)
.LnB: "Mondjuk a loot rendszer elég idegen a grafikához viszonyítva. Furán néznek ki azok az ikonok amik "kipotyognak" az ellenfelekből."
Én vagyok vak hogy nem látom ezeket a kipotyogó dolgokat?
[ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
válasz Plazmacucci #24 üzenetére
Doom Custom Map Demo! E3 2015
[link]Doom 4 - E3 2015 Coverage (all cinematics and gameplay only)
[link][ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
válasz [Prolixus] #87 üzenetére
Mert azokon nincs vér, így a DNS azonosítás sem lehetséges (pl.: Revenant -> +20 health; +10 plasmagun ammo)
(#88) Godlike79: +1
[ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
Nagyon vártam/várom az új Doom-ot.. Viszont "hasra" nem estem tőle. Számomra Rage és az eltörölt Prey 2 kombójának tűnik (nemtudom miért Prey 2, talán a cinematic-os trailer miatt).
A Rage-nek az id tech 5 úgy ahogy van, jól állt. Viszont ugyanezt látom az új Wolf-okban is (grafikai szempontból persze). A robbanásokat és a többi effektet Rage annyira "beleégette" a retinámba, hogy nem bírok tőle elvonatkoztatni. Persze a fény-árnyék hatások sokkal jobbak, mint a Rage-ben vagy az új Wolf-okban..Ami még nem tetszett:
- ellenségek kb. egy helyben állnak (értem én, hogy Doom, meg hogy a pokol szörnyei nem gondolkodnak, de ha már mecha-vonalat erőltetik, elférne egy picivel jobb AI)
- ellenségek kinézete/stílusa lehetne "klasszikusabb" is (nagy valószínűséggel a doom 3-as vonalat erőltetik ilyen téren - ugyeugye Tim Willits, akinek Doom 3-at köszönhetjük)
- támadás esetén a fröcsögő vér nem marad sehol (najó, esetleg a padlón)
- fegyverváltás esetén könyörgöm.. miért a belassítás
- ellenségekből kipotyogó cuccokra rá se kell "sétálni". Marine magához vonza őket (remélhetőleg csak egy választható opció lesz /mágneses páncél/)
- ellenségekből kipotyogó cuccok esetében remélem a végleges játékban nem az lesz, mint amit a demoban láttam. Megy le a health? Adjunk neki "random" health-ot. Fogy a lőszser rakétából? Adjunk neki "random" rocket ammo-t
- közelharci kivégzések esetén "fényesen" kiemeli az ellenséget, mondván: QTE - vagy csak Q
- közelharci kivégzések túl gyorsak. Persze amit szükséges, azt látja a játékos.. Ha egy horda közepén úgy gondolom, hogy ki akarok végezni valakit, a kérdés, hogy azalatt az 1-2mp alatt (mancubus esetén pl.: több idő) a többi ellenség tud sebezni? Vagy statikus lesz és.. mint brutal doom-ban nincs sebződés, miközben más IMP tűzgömbbel lő.. Vagy malmozva várakoznak rám?
- scriptelt játékmenet, még ha nem is teljesen lineáris a pálya (anno Carmack papa ígérte, hogy valami superscript lesz a Doom 4-ben. Persze nincs már ott, szal' lehet nem is lesz. De szerettetl várjuk)
- a demoban bemutatott, őr leszakított karja volt a "kulcs" a továbbjutáshoz.. Nem Half-Life-ot várok, de azért hol vannak a doom 1 vagy doom 2-es pályák, ahol bolyongani kellett..
- láncfűrészes kivégzések esetén is eléggé statikus a kivégzés (előre scriptelt kivégzések, valószínűleg ellenségtől függően)
- INFIGHT?
- Titkos helyek?Ami tetszett:
- Revenant with jetpack
- láthatatlan Baroon of Hell, láthatatlan Pinky
- micro Missiles (3mp-os teaserben Revenant mögöttt elsuhanó rakéták, illetve HELL map-on az első Mancubus-nál)
- fegyverek nagy részénél nincs újratöltés
- pályaszerkesztő
- Multiplayerben szörnyek is játszhatók (remélhetőleg nem csak Revenant)
- BFGÖsszességében: amit most E3-on bemutattak, ugyanezt látták tavaly zárt ajtók mögött QuakeCon-on. Nagyon remélem, hogy ezt a 2 pályát azért dobták össze, hogy valóban megmutassák, hogy bizony a játék ilyen vagy hasonló lesz. Azóta eltelt 1 év. Illetve jövő tavaszig még van idő (persze Beta-val számolniuk kell). Remélhetőleg még csiszolnak rajta és nem csak a pályatervezéssel babrálnak. 2015 van. Sajnos nem tudnak egyszerre az "öreg motorosoknak" is a kedvében járni, illetve az új generációnak is megfelelni.Ebből fog születni az a Doom, ami már csak nyomdokaiban tartalmaz Doom-ot (hüpphüpp Romero és Adrian Carmack, valamint Tom Hall).
De VÁROM én is, mint a messiást[ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
válasz Döglött Róka #132 üzenetére
Sajnos elszállt vele a ló.. A pénz megrészegítette De ha nincs, akkor a Doom sincs (legalábbis olyan formában, ahogy ő elképzelte).. Meglesnék egy új Doom-ot id tech 6 motorral és Romero rendezésével
Apropó Romero: Square Enix-el karöltve valamin dolgoznak?
https://www.facebook.com/theromero/posts/10151535682836289[ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
"Amúgy biztosra nem venném, hogy a látott pályákat ebben a formában láthatjuk majd a végleges verzióban is. Ezek szerintem direkt prezentációra lettek összerakva."
én is így gondolom. Az első single végén Revenant, a második single végén pedig Cyber. Kérdés, hogy ezek a scriptek maradnak-e az eredetiben..
És pont ebben reménykedem, hogy mivel ez tavalyi demo, 1 év alatt csak csiszoltak még rajta..BETA-ról valakinek, valami híre?
-
s912
aktív tag
Pinky
-
s912
aktív tag
What I wanted Doom 4 to be
balint107: részemről a grafika/látvány megfelelő. Inkább a részletességen (pár kommentel előbb kifejtettem) változtatnék az id helyében. Illetve a gameplay legyen a lényeg, mert run&gun közben nem a tájat fogom nézni (esetleg a hentelés után, igen)
A látott gameplay pedig tavalyi. Azóta eltelt 1 év. És jövő tavaszig megintcsak van idő..[ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
Aim assist ON/OFF
Megnéztem mégis mi ez az aim assist, mert konzolt közelről sem láttam. Értem én, hogy konzolon "segítség", de számomra már-már cheat.
-
s912
aktív tag
Hell Knight elől, Baroon of Hell pedig a háttérben érkezik
[ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
Háttérben, a láncoknál.. Soulsphere
-
s912
aktív tag
-
s912
aktív tag
[Itt] már megírtam május 20-án, hogy lesz pályaszerkesztő. Ugyanez a youtube-os emberke állítja, miszerint:
"az eredeti terveket (doom 1, 2) tartják szem előtt, ezért a felfedezés és a klasszikus játékmenet garantált lesz".
Pletyka vagy sem, jól hangzik[ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
BETA-ról valami hír? Azt ugye láttátok, hogy multiban Revenant-al is lehet majd "tolni". Marine-ok ellen.. Remélem nem csak Revenanttal..
Új hozzászólás Aktív témák
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Villanyszerelés
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Projektor topic
- Linux kezdőknek
- YouTube
- További aktív témák...