Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MASSlag

    tag

    Szomorú. hogy megmaradnak a papírkardok, és az epilepsziás mozgáskultúra :( Az a nehézpáncéllal, és kétkezes kardal gurulás... siralmas :O

    Pozitív, hogy az elfeket az Originshez hasonlóra normalizálták. A frostbite engine is biztató, úgy tűnik kihasználják, hogy jól kezeli a nagy tereket. Az erődépítős móka is jónak ígérkezik.

    Ha valóban visszahoznak taktikai elemeket az originsből azt örömmel venném, bár úgy tűnt ők egy kicsit máshogy értelmezik a taktikusságot :(
    Pedig de szerettem az Origins harcrendszerét, igazán nehéz tudott lenni, legalább kellet rajta gondolkodni, sokkal több változó volt. Kérem vissza az arcane warrior specializációt is. :O
    Ez a jó/rossz dolog sem tetszik (a DA2-ben sem tetszett). Az Origins jóval árnyaltabb volt ennél.

    Össze kell kapniuk magukat, a Witcher 3 ellen kell majd versenyezni.

    A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka

  • MASSlag

    tag

    válasz joghurt #11 üzenetére

    Hát az alap beállítások tényleg nem voltak a helyzet magaslatán, sokat kellett finomhangolni a taktikát, utána egész jó volt (bár ebből a szempontból a 2 jobb volt mert ott már volt "if" is, csak semmi szükség nem volt rá, meg be lehetett állítani, hogy kirohanjanak-e az AoE-ból). Nightmare-en mondjuk így is sűrűn kellett pause-olni. Úgy emlékszem az AI a 2-ben sem brillírozott

    A körbe-körbe rohangálás nagyon kevés hasonló jellegű játékban nem jön be (a 2-ben is nagyon szépen működött a sárkánnyal).Ha Alistart feltankoltad, minden lehetséges bekapcsolt def abilityvel és tauntal körberohangáltál, a többiek szépen leszedték az ellent.
    Egyébként, ha mage-el voltál, és egyedül maradtál, ha volt az ellenségnél is mage, az nem rohangált utánad, befagyasztott, megdermesztett, life-leechelt, a legganéjabb pedig a curse of mortality volt.

    v_tomy: rakjanak bele egy animáció sebessége csúszkát, és mindenki boldog lesz :D

    [ Szerkesztve ]

    A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka

  • MASSlag

    tag

    válasz ddekany #25 üzenetére

    A DAO fejlesztési költsége max 20-30 millió dollár volt. Eddig több mint 3 millió darab kelt el belőle, az olyan 80-100 millió dollár bevétel. (Az EA 700 millióért vette meg a BioWare-t)
    A DA2-ből 2 millió darab körül ment el, de nem is fejlesztették olyan hosszú ideig.
    Viszont a DAO nagyon sokáig tartotta az árát. A 2 az első héten kelt el rekord közeli mennyiségben, viszont egy hónap után alig adtak el.

    [ Szerkesztve ]

    A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka

Új hozzászólás Aktív témák