Új hozzászólás Aktív témák

  • Manitou

    addikt

    Túl vagyok már sok netes rendelésen, de eddig még megúsztam, most viszont bekövetkezett az amitől mindig kicsit tartottam, hogy hiánytalanul megérkezik-e a csomagban minden.
    Egy angol webshopból rendeltem, 9 dolgot. De 2 termék valahogy nem került bele a dobozba, vagy csak lenyúlta valaki belőle.
    Ugyanis a doboz az szét volt szakadva és rá volt húzva valami szürke zsák és folpakkal körbetekerve, úgy hogy az egyik termék folpakkal rá volt gyógyítva a dobozra , úgy hogy kivülről látszott. Már gyanus volt a dolog, hogy mi a fene. Sajna nem én vettem át a csomagot, hanem hozzátartozóm.
    A kibontást levideóztam, mert gyanus volt az egész becsomagolás. A két hiányzó termék értéke 25 euro körüli .

    Volt már ilyen sérült csomagolású csomagom, de akkor nem hiányzott semmi. Szóval nem mondom, hogy feltétlen a futárcégnél vette ki valaki, lehet csak a feladó nem tette bele.

    Ilyenkor először a DPD-vel kell felvenni a kapcsolatot reklamálni, vagy a webshopnak küldjem el a videót, aztán ő kürdjön a futárcéggel? Vagy mindkettőnek menjen az "anyázó" levél?

    Ha valakinek már volt hasonló ügye, az leírhatná mi ilyenkor az ügy menete ?

Új hozzászólás Aktív témák