Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rusi

    senior tag

    válasz Duck663 #17 üzenetére

    Nem azt írtam, hogy a lassítás a kánaán (egyszer én is belefutottam egy ilyenbe még a Telekomnál, aztán a Telenornál is, tényleg nem sokat ér), csak azt, hogy talán a HVG-nél jelent meg, hogy ezentúl lekapcsolja a netet a Telenor. Aztán innen vírusként terjedt tovább a hülyeség, ugyanis semmilyen változtatás nem történik a netes dolgok körül, a MyTariff csomagoknál a létezése óta lekapcsolják, a többinél 32/32-re lassítanak (ami ugye kb. ugyanannyit ér, mint a lekapcsolás) és ez most sem változik.
    Amúgy a 1220 helyett én javasolnám az online ügyfélszolgálatot (a boltokba nem feltétlen érdemes bemenni, mert így is szép tömeg van), ott elküldöd nekik a témát és válaszolni fognak, illetve esélyes, hogy fel is hívnak (nálam is így történt :) ).

    Mobilaréna (2010-2017)

Új hozzászólás Aktív témák