Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
válasz Tigerclaw #16 üzenetére
A Wrath a megváltozott játékosbázishoz idomul; nem HC, mint a vanilla volt, hanem casual. Ugyanakkor lore-ban borzalmasan erős a WotLK, sokkal erősebb, mint akár a vanilla, akár a BC. Persze ehhez el kell olvasni a questek szövegét, elvégre a játék a questelésről (is) szól...
#6: tegnapelőtt jelent meg egy interjú az Escapistnál Rob Pardóval; a WoW-ot 1999-ben kezdték el fejleszteni. 2001-ben jelent meg az első trailer, 2003-ban az első gameplay, és 2004 novemberben maga a játék... az se rövid idő.
#27: egy MMO-nál ha leállsz egy pillanatra is a fejlesztéssel, a játék máris halott. Egy single player game-nél ez nagyon nincs így. (nem mellesleg amire többen is fel akarták hívni a figyelmed: a 2000-ben megjelent D2 640*480-at tudott; a 2001-ben megjelent LoD után lehetett 800*600-at is választani...)
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz TazLeacher #52 üzenetére
A D3 fejlesztőinek nincs sok köze a WoW fejlesztőihez; Samwise Didier-n és Chris Metzenen kívül minimális közös pont van...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)