Új hozzászólás Aktív témák
-
xKacsax
aktív tag
Ez nagyon királynak tűnik így első ránézésre! A telefonos ötlet is elég egyedinek hat és egy jófajta kis rémisztgetős fps. Szívélyesen várom már a steam fiókomba.
Verba volant, scripta manent.
-
SzlobiG
félisten
Első U4 engines gém?
-
wednesday
őstag
Jónak tűnik. Úgy tudom elég rövid játék lesz, viszont újrajátszási faktorát forradalmira ígérik. Minden egyes új kezdés, máshogyan generálja majd le a játékot.
-
Normi™
őstag
Pengének tűnik,kellően nyomasztónak hat
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Chapel
addikt
Szeretem az új, egyedi ötleteket, várom.
De amit igazán várnék az egy combos AAA game ami kihasználja teljesen (vagy nagy részben) az UT4-et
Első ilyen (gondolom fps) mikorra várható, ezt lehet tudni?
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért a motor még nincs teljesen kész. Még rengeteg dolgot kell beépíteni. Az aktuális verzió működőképes, de a nagyobb névre már gyorsabb verziót tartogatnak, ami az új konzolokhoz már készül.
A Daylight is inkább egy UE4 light. A motor képességeinek elég kis részét használja.(#6) Chapel: 2014 második fele előtt semmiképp. Ez az első motor, aminél a feldolgozó futószalag jelentős része compute shaderben van írva. Ez így előállított minőség egyszerűen megterhelő. A lighting futószalag szintjén enyhén lebutított UE4 játékok jöhetnek, de a komoly minőséghez komoly teljesítmény és esetleg PRT is szükséges. Utóbbi technikára nincs szabványos megoldás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
gabber01
addikt
Kicsit sem hajaz a Penumbra-ra.
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze. Csak az UE4-gyel akkora lépést tettek előre, amit más nem vállalt be.
[link] - Itt a leírása a motornak. A legtöbb újítás nem nagy kunszt, vagy inkább úgy fogalmazok, hogy a logikus technológiai irány mentén menetel, de a Voxel Cone Tracing elég kellemetlen a legtöbb mai hardvernek. És mivel ez adja a megvilágítást a játékhoz, így ki sem lehet kapcsolni, mert különben totál sötét lesz az egész. Az SVO adatstruktúra felépítése sem egyszerű, itt hasznos lehet a PRT, amit ugyan megatextúrázáshoz terveztek, de erre is alkalmas, csak még nincs hozzá DirectX kiterjesztés, de az új konzolokon mindenképp használható.
Az UE4 durva előrelépésével, viszont a motor használhatatlan az aktuális konzolokon. Ezekre még legalább egy évig építenek a fejlesztők, így ez a terjedést jelentősen gátolja. Ez lehet a licencelés legnagyobb problémája. Ha valaki nem csak új konzolokkal vagy PC-vel számol, akkor az UE4 teljesen kiesik az opciók közül.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Chapel
addikt
Köszi Abu, úgy látom mindenki a nagy debütálásra vár még ahogy látom
ui.: Nyugtass meg hogy a vártakhoz képest nem csak én csalódtam a Crysis 3 víz részén, számomra hatalmas csalódás volt ez fix 1db(!!) hullám effekt, egyszerűen kiábrándító a robbanás nem létező vizi reakciója is
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Peterson_
addikt
Na ez az a játék, amivel soha nem fogok játszani.
Az ilyesmihez túl alacsony az ingerküszöböm(inkább csak nézek ingame videókat-azt is nappal )Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...
-
őstag
Mintha azt olvastam volna hogy nagyon rövid lesz fél órás,de minden újrajátszásnál átrendez mindent
Nem az érdekel,hogy hova postázod,hanem hol van a termék!!!!!
-
SzlobiG
félisten
Érdekes pont GTX 680-al demózták, pedig az ugye köztudott, hogy gyenge compute-ba és az elmondásod alapján ez már majdnem teljesen compute shaderban lesz írva. Vagy akkor folytatódik az U3 vonal aminek sose volt igazán nagy gépigénye?
Ja de most nézem az csak egy 2012-es demo volt.
[ Szerkesztve ]
-
wolfman
veterán
Egyelőre érdekes amit látok. A látvány meg annyiban nem érdekel, hogy ha az UT4 motort nem használják ki teljesen, csak a lényeges részét (mondjuk felületek nagyon szépek, de szolid mennyiségű fényeffekt stb.), akkor is lehet jó. Tudni kell hasznosítani a motort is, nem csak akkor jó valami ha minden kis lehetőséget benne maxon járatnak.
Pl. vannak most is olyan, nem annyira régi játékok, amik grafikára nem jönnek be mint pl. régen pl. az Enclave vagy PoP-WW grafja(mai napig).
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindig GeForce-on mutatták be az UE motorokat. Az UE3-at 7900 GTX-en, de ezt egy X1650 is elverte az UT3-ban. Pedig nem egy kategória volt. Az UE4-gyel sem lesz gond. Mire lesz olyan játék, ami nem csak a light verzióra épül, addigra már lesz Maxwell is.
Ez is skálázható motor, szóval lehet játszani a gépigénnyel, de alapvetően a minőség megköveteli majd a hardvert.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#57919488
törölt tag
Megláttam a hírt és Deadlight következő részre gondoltam
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED