Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz aginor #64 üzenetére

    A tavalyi E3-on a Microsoft XBox panelben kaptak helyet, feltehetően a Sony-val és a Microsofttal is olyan szerződésük van, amely nem tenné lehetővé azt, hogy a konzolos kiadás (bármelyik) késéssel induljon.

    BTW függetlenül a konzolos optimalizáció kérdéskörét, erősen valószínű, hogy a többi részre is ráfér a plusz tartalom készítése, tesztelése, javítása...

    Szerk.: Az optimalizációt két szinten lehet megkülönböztetni. Az egyik fele, amit a köznyelv optimalizációnak gondol, a játékmotor működésében a kódot úgy csavargatják, hogy minél hatékonyabban fusson. De ez egy szintig működőképes csak, egy szint után a befektetett munka már nem igazán van arányban az elért plusz teljesítménnyel, ráadásul sok ilyen irányú optimalizáció egy adott hardware (vagy software) környezet esetében tud csak segíteni, máshol nem segít, sőt, esetleg gondot okozhat.

    A másik oldala az, amikor az optimalizáció valójában butítást jelent, például valójában optimalizáció az is, hogy meghatározzák, hogy mekkora felbontásban renderelik le a játékot (amit aztán felskáláznak ugye...). Vagy hogy például hány NPC mászkáljon a városban. Vagy hány hangforrást számoljon a játék. És így tovább.

    Összetett dolog ez, na, és nem annyi, hogy "meg kéne tanulni optimalizálni"...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák