Cyberpunk 2077 - A jelenlegi konzolok gyengesége miatt késik?

Egy benfenntes állítása szerint a halasztás hátterében többek között az is áll, hogy az Xbox One nem képes elfogadhatóan futtani a játék jelenlegi változatát.

Alig egy hete kaptuk a sajnálatos hírt, miszerint a CD Projekt RED úgy döntött, hogy elhalasztják az eredetileg áprilisra tervezett Cyberpunk 2077 megjelenését és csak ősszel kapjuk meg a programot. Nyilván sokakat letaglózott a hír, sőt egyesek már azzal is megvádolták a fejlesztőket hogy az év végén érkező újgerenációs konzolok miatt halasztották el a premiert, de ezt a készítők tagadták, egyszerűen csak extra időre van szükségük ahhoz, hogy a lehető legjobb minőségben adják ki az alkotásukat. Nemrég egy érdekes szóbeszéd ütötte fel a fejét, ugyanis egy bizonyos Borys Niespielak állítása szerint (Ő egy ismert lengyel bennfentes) nem véletlen a csúszás.

Elmondása szerint a tetemes mennyiségű extra hónapra azért van szüksége a CDPR-nek, mert a jelenlegi, alap kiadás konzolok teljesítménye kevés ahhoz, hogy elfogadható módon futtassa a Cyberpunk 2077-et, így inkább további optimalizáláson dolgoznak, ehhez pedig nem kevés plusz időre van szükség. Ha emlékeztek rá, anno a The Witcher 3 sem futott túl jól az alap gépeken, így ha valóban ez áll a háttérben, akkor érthető a halasztás. (De attól még nem örülünk neki)