Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz Johnny Cage #27 üzenetére
Na, azért a Cryengine-el bárki meg tudja ilyenre csinálni a játékát. Nézz utána, hogy mennyiért licence-lik a Cryengine-t, aztán majd megérted, hogy a Telltale miért nem fizettet érte. És szerintem nem a grafika az ami meghatározza egy játék értékét.
***
-
Silenzio
addikt
válasz Johnny Cage #28 üzenetére
Szerintem meg nem néz ki szarul. A 97-es első rész klasszikus kézzel rajzolt, a technikai adottságoknak megfelelően már SVGA-ban, remekül festett helyszíneken. Csodaszép. A 4 meg 3D-s, primitív mert a megjelenítés hardverfüggő és mindig is az lesz - 10 év múlva a Cryengine 2 is rohadt primitív meg ronda lesz. Számodra ízléstelen, nekem semmi bajom vele, noha a 2D-t preferálom. De ott a Longest Journey. 3D-ben is csodaszép a korához képest. Vagy a Dreamfall, non plus ultra.
Nem értettél meg, ugye? Szívfájdító a látvány, mert minden stimmel csak ez nem a játék, csak egy színes-szagos ízléses kirakat. Mit kell ezen ragozni? Semmi szükség rá, hogy kioktass.
Az meg, hogy téged a mai napig megfog a Space Quest atmoszférája, részben szintén a nosztalgia számlájára írható. Boldogabb, gyermeki korban, mondhatni naiv user szemével látod a játékot, és ez sokat nyom a latban. Mint én a Future Wars-t, az Operation Stealthet vagy az Another Worldöt. Ennek nem csak ahhoz van köze, hogy kaland-orientált vagy-e vagy sem. Az emlékek szívmelengető hatása is dominál.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR