Új hozzászólás Aktív témák
-
Polllen
nagyúr
Kíváncsi vagyok, mit tudnak újítani...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
SSJmeszes
senior tag
Nagyon kíváncsi vagyok én is...
Várós ez is a CC Generals 2 vel együtt!YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
wednesday
őstag
Nagyon várom.
Érdekes, akkor ebben az új részben 41-45 között játszódik a kampány és nem csak egy rövidebb időszakot ölel fel, mint az első rész ill a kiegészítőknél. Akkor több fegyvernek és járműnek kell szerepelnie a játékban. -
Archer
őstag
Az első résszel nagyon sokat játszottam, remélem ez is lesz legalább olyan jó, akkor már nagy gond nem lehet. Amit viszont nem szerettem benne, az az AI, néha oltáriakat tudott csalni meg neki egyszerűen nem volt háborús köd, látta az egész pályát azért ki tudta használni a fegyverei teljes hatótávját úgy, hogy közben egy egysége sem volt elöl.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
hfrankee
senior tag
Megigértem abban a topikban, ahol a THQ csődjéről volt szó,hogy ha megjelenik egy új CoH,én kettőt veszek.
Elkezdek spórolni....
Nagyon város a játék,csak nehogy túl csicsázzák. -
Polllen
nagyúr
válasz cskamacska #10 üzenetére
Az nem forradalmi (Men of War)
Amúgy a gép csalásait én is nehezen viselem
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
cskamacska
addikt
Na oszt? A fedezékrendszer sem forradalmi, a kortárs Faces of War-hoz képest pont gyerekes volt, mégis központi eleme volt a CoH játékmenetének.
Ettől független nem venném rossz néven, ha mondjuk egy Königstiger/Jagdpanther-nél nem a buta AI képességeiben kellene bíznom, hogy a sunyi Sherman Firefly-okra egyáltalán rá tud e fordulni mielőtt kilövik.[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
cskamacska
addikt
válasz WayneGace #13 üzenetére
És ki játszik online?
Csalók száma a tört CoD 2-4 szerverek idejét idézi.
Egyébként anno a sima CoH-nak egész tűrhető skirmish AI-ja volt, ha leszámítjuk hogy nála nem létezett a fog of war.
Viszont a megsürgetett Opposing Frontsban sikerült olyannyira elqrniuk, hogy CoH online bezárása körülre is még spamolt, és időnként behülyült. De ez azóta ősi román szokássá vált Relic-nél, a DoW Dark Crusade kiegészítőjében is hibás volt az elődökhöz képest a skirmish AI, Soulstormban szinte nem is működött(!), Dawn of War 2-ben is minden baja volt, és talán tavaly a második Retribution kieggel sikerül valamennyire ott gatyába rázni.[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Archer
őstag
válasz cskamacska #14 üzenetére
Hát igen, pont amiket említesz. Könnyebb fokozatokon sík hülye volt, nevetségesen könnyű volt lenyomni, fölötte meg pillanatok alatt olyan sereget gyártott a semmiből és lerusholt mindenkit, hogy csak néztünk. Vagy a másik véglet, hogy egyszerűen nem csinált semmit csak állt és várta, hogy besétáljunk a bázisára. Néha így "elromlott" az AI de azért ez volt a ritkább.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
cellpeti
veterán
Ez tuti nem fog elfutni egy notin...
Tigris, tigris, csóvafény...
-
kapeti07
senior tag
Lehet elfutna, csak nagyon pixelesen
Xbox: kapeti
-
wednesday
őstag
A gép tudja hogy állsz. Ha erősebb vagy nála akkor nem támad, legalábbis én úgy vettem észre. Nehezebb fokozaton meg egyszerűen nagyon nyersanyag bevételből gazdálkodik. Hardon dupla Experten négyszeres. Abból nem nehéz üzemeltetni a futószalag gyártást. A megoldás, hogy több területet kell elfoglalni és tartani már az elején.
Egyébként a gépi ellenfél tejesen más mint az ember (asszem ez nem titok). Aki online játszik annak szerintem normal fölött nem is kell géppel foglalkoznia, mert teljesen másképpen kell játszani és legyőzni. Az útvonaltervezését kell megzavarni. Sok szögesdrót, tankcsapda, felrobbantott híd, aknák. Egy folyosót kell neki építeni és a kedvező helyek felé terelni.