Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Remélem nem csak a szokásos HD textúrákat kapjuk meg,fizikát is felhozzák mai szintre.Pl. lesz replőgép lezuhanás,roncsok(Totala,Supreme Commander),részletes sérülésmodellezés, vagy behozhatnák a front-oldal-hátsó stb páncél figyelembe vételét találatkor.
    Ash Of The singularity is gyönyörű játék,de hogy ámblokk nincsenek roncsok(épületeknek se),nincs repülőgép becsapódás csak valami gagyi robbanásba eltűnik, hihetetlen igénytelen az egész.C&C Generalsnak 2003-ból komplexebb fizikája van. :O
    Mérnöki szemlélet a modern videojáték ipar egyik rákfenéje.

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Bird #4 üzenetére

    Melyik lett jobb:A Remake Resident Evil 2,vagy ha kiadták volna ugyanúgy Remasterelve mint a Resi 1-et(Nintendo Game-cube-os verziója feljavitva,igazából már az is több mint egy sima HD textúra pakk)? Szerintem nem kérdés.

    Mért lenne rosszabb attól ha mindennek javítod a részletességét magyarázd el PLS.
    No offense, szerintem csak nem tudod mi a jó neked.
    Ha eléd tennék Supreme Commander vagy Men OF War minőségbe te is szívesebben játszanál vele. :)

    Sajnos rövid távon gondolkoznak fejlesztő urak.
    Csinálnának egy új motort RTS játékokhoz,nem csak az összes C&C játékot adhatnák ki vele felújítva, ami már önmagába nem kevés cím elég egyforma Assettel, csinálhatnának új DLC-ket és stratégiai játékoknál is elég jól lehetne nyomatni a mindenféle Skineket.Ja és lenne egy RTS-eket jól kezelni képes Engine-jük, szóval vadi új címeket is tudnának csinálni. RTS műfaj véleményem szerint nem azért nem népszerű mert nem szeretik annyira a játékosok mint a többi műfajt,hanem 2004 tájékán elvitték a World In Conflictos irányba, se gyártás,se bázis management,relativ kevés egység mozog egyszerre a térképen,persze hogy erre nem volt igény.Akkoriba ennek technikai akadályai voltak,Processzorok teljesítménye nem nőtt abba a mértékbe hogy a növekvő modell részletességet és a sok egységgel együtt meg tudjanak birkózni. Most itt a DX12/Vulcan ami pont ebbe nyújt előrelépést,mégse képesek egy Supreme Commander minőségű játékot letenni az asztalra,pedig a modellrészletessége mai napig megállja a helyét,sok egység is mozog benne,jó fizika mindez DX 9-en.
    Supreme Commander minőségű Star Wars,Star Trek,C&C játékot el tudnék viselni.
    Ash OF The singularity alatt hiába dolgozik egy olyan engine ami sok egységet képes kezelni,fejlesztők teljesen más világba élnek mint a játékosok, X millió Patch alatt sem tudtak javitani a hibákon,pedig nem sokan játszanak vele.Ergo fogalmuk nincs mi a probléma.EA-nél ugyanez a szitu.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák