Új hozzászólás Aktív témák
-
Zirowe
nagyúr
Ahhoz képest, hogy eddig a "szinte végtelen lehetőségekről" volt szó, amik az új konzolokban rejlenek, ez nagy csalódásnak hangzik.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Mardel
őstag
xbox "I've got balls of steel!" "Blow it out your ass!"
[ Szerkesztve ]
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
batai15
félisten
Az elég fail ha csak egy felskálázott 720p lesz,akkor ennyi a tudása az xbox one-nak?
ahoz képest hogy elvileg milyen bivaly.[ Szerkesztve ]
-
maliboo
csendes tag
Úristen milyen világvége hangulat van itt Azért mert a Battlefieldet meg a CODot nem voltak képesek full hd-ra belőni szerintem inkább a fejlesztőket kéne okolni, mintsem a konzolokat. Valahogy azt érzem, hogy csak úgy muszájból összedobtak egy "nextgen" portot ennek a két játéknak, hogy megjelenés napjára meglegyenek. Tessék megnézni a Forza 5-t vagy a Killzone: Shadow Fall-t. Érdekességképpen mindkettő 1080p/60fps. Ott azért nem sz*rral gurigáznak.. Senki ne higyje, hogy csak azért mert ezek a játékok, (amik jelenleg kb. 6 platforma jönnek ki) nem tudnak natív Full HD-ban futni, a következő BF/COD is csak 720p-t meg 900p-t tud majd...
PSN: ewerlast
-
-
Mardel
őstag
válasz bertapet11 #57 üzenetére
Konzolosokat nem fogja zavarni.
Igazabol, a 720p-rol 1080p-re felkonvertalt kep sem zavarta oket. Valaki valtig allitotta, hogy a gta IV x360-on full hd volt, mert ez volt a dobozara irva.
Vegul meg elojon, a "nem a minoseg a lenyeg, hanem a jatekelmeny" erv.[ Szerkesztve ]
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
wednesday
őstag
Szerintem is van ebben igazság.
Amilyen innovatív fejlődésen ment keresztül a COD évről évre (ctrl+c, Ctrl+v), nem hiszem hogy teljsen kihasználja a konzolok képességeit.
Simán el tudom képzelni a Ghosts-ról, hogy PC-n szaggatni fog, cserélbe legalább ronda lesz. És itt sem a hardware lesz ludas.
-
unrealnoise
senior tag
válasz Dilikutya #54 üzenetére
Nagy vonalakban ugyanazt tudja? Nézz már körül ember?! A PS4 GPU-ja sokkal erősebb...
Annyira csipázom, amikor most elcsodálkoznak egyesek, amikor ez jóformán várható volt a két gép speckója alapján. A PS4 jóval erősebb. Persze a Microsoft mondogatta, hogy a felhő így meg úgy... Amin én csak mosolyogtam.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
unrealnoise
senior tag
válasz bertapet11 #57 üzenetére
30, de viszont sokkal durvábban is néz ki, mint a Cod meg a BF4.
Mondjuk én is inkább a 60-at támogatom, bár ha ide-oda ingázik és gyakran leesik 40 körülire, akkor még lehet az atomstabil 30 FPS is jobb, mint az ingadozó 60.steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olcsó csomag? Láttad mennyit fizet az MS és a Sony az AMD-nek? Ennél drágábban még bénázva sem hozhatták volna ki a gépeket. Éves szinten nagyjából 600-700 millió dollárt fizetnek ezekért az APU-kért az érintettek. Ennél drágább üzleti konstrukció aligha létezett a történelemben. Az AMD-nek az előző generációs konzolokból éves szinten nemhogy 1,3 milliárd, hanem jó ha 200 millió bekerült a kasszába. Bármit választanak az APU-k helyett az olcsóbb lett volna. A probléma az, hogy a fejlesztők APU-kat szerettek volna, és mivel megkérdezték őket így muszáj volt olyan géppel előállni, ami tükrözte az általános visszajelzést.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
smkb
őstag
válasz unrealnoise #60 üzenetére
Nem erősebb az a GPU annyival. Igazából csak a memória sávszélesség az, ami nagyobb különbséget adhat a kettő közt, de nagyságrendileg azonos a két konzol. Nincs nagyobb különbség, mint 360 meg a PS3 közt. Igazándiból szimplán mindkettő gyenge. Középkategóriás asztali PC-nél is kevesebbek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bőven erősebb annyival.
XO GPU: 2 ACE, 2 CP, 12 CU, 4 ROP blokk
PS4 GPU: 8 ACE, 1 CP, 18 CU, 8 ROP blokkEz egy bő +50% tempóban, ha az XO speckó motorjait nem használják a fejlesztők. Pont elég a HD és a Full HD közötti különbséghez.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
unrealnoise
senior tag
Nincs jelentős különbség?
[link]Bár gondolom ezt láttad, és azóta hiába húzott egy kicsit a Microsoft az órajeleken, a különbség attól még nagy.
CU, Shader részegységek, Textúrázók száma, rendszermemória?
Oké, hogy ott az ESRAM, de az csak tovább bonyolítja az egész műveletet Xbox One-on.
A lényeg:
PS4 GPU: 1.84 TFLOPS
Xbox One GPU: 1.23 TFLOPSsteam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
Mister_X
nagyúr
válasz unrealnoise #65 üzenetére
De ez nem okol ekkora különbséget, mert 2.5x annyi pixelt kell kipakolni 1080p esetén, mint 720p-nél... Ha nagyon akarná az Infinity Ward, lehetne az 900p is akár, ha nem 1080p...
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ahhoz át kell írni az új motort olyanra, ami az új generációs konzoloknak is fekszik. Egyelőre csak az exkluzív címek használnak olyan motort, amik a konzolos hardverek képességeihez igazodnak. Ami már jön PC-re vagy a régebbi gépekre azok már kompromisszumos megoldások. Kivéve az EA Sports játékokat. Ők két motort tartanak a tűzben: az Ignite-et az új konzolokra és a régit a többi gépre és a PC-re. De ezt kevés cég engedheti meg magának.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Sonja
veterán
Should have called it the Xbox 720 after all.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
pakriksz
őstag
valószínűleg amikor bejelentették az új konzolokat mondták "jóó majd ha kapunk devkitet átgányoljuk a PC-s változatot az új konzolokra is", így csak a pc-s változat fut konzolon semmi újdonságot nem használva ki.
De nem gáz, a userek nagy része a 720p-t sem tudja az 1080p-től megkülönböztetni, sőt legalább a fele az 576p-től sem mivel a konzol felskáláz, a TV ki fogja írni hogy 1080p és ettől el is hiszik hogy annyi. PS3 és X360-nál is így volt.
Egyébként azt sem hiszem hogy az exkluzívok rögtön tényleg ki tudják használni az új hardvert, ugyanis túl kevés idő telt el az új konzolok bejelentése, és a kiadás között, ennyi idő alatt nem lehet alapokról újraírni a programot, vagy túlságosan optimalizálni.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
az x360 és ps3 gpu-ja kiadáskor is gyenge volt. A cell pedig elméletben volt jó gyakorlatban nem...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A multiplatform címek nem fogják azokat a képességeket kihasználni, amelyek a konzolokat nagyon erőssé teszik.
Elég a 32 MB ESRAM. De a PS4 az erősebb konzol ezzel nem lehet vitába szállni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pakriksz
őstag
miért ne tennék? Most nem teszik még, de később megtehetik.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Előbb el kell, hogy terjedjen a többi platformon a szükséges szoftveres és hardveres alap. Például az első dolog, amire rávetette magát a Sony az a Voxel Cone Tracing. Ez lett volna az Unreal Engine 4 nagy újdonsága, csak kivették a motorból, mert nem működött jól az aktuális szoftveres körítés mellett PC-n. A PS4-en a Sony megcsinálta, de nem tudják leportolni PC-ra szabványos API-kra, mert ahhoz más eljárást kellene használni és akkor ugyanazokkal a problémákkal kerülnek szembe, amivel az Epic.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mikka07
tag
"Xbox az USA kedvenc konzolja"Ezt igy nem jelenteném ki egy jó barátom kint él usa-ban 15 éve, szoktunk játszani ps3 multi játékokat online.Az idén haza látogatott látta az xbox360-omat és megkérdezte hogy mi az pedig pénze van bőven már előrendelte a ps4-et a a gyerekének nintendo wi van. A sony playstation elég erős brand mindenhol .A ps3-om megjelenéskor a marketinget nagyon elhibázta sony a ,de utánna behozta a lemaradást a következő generacionál egyértelmű lesz a ps4 fölénye .Az elején nekem jobban bejött xbox360 ,de mostanra rájöttem hogy jobb konzol a ps3, hardveresen sokkal stabilabb gép halk nem melegszik ingyen multi stb.
[ Szerkesztve ]
-
Shatter98
tag
válasz Mr President #1 üzenetére
tényleg, szerintem az xboxon is lefuthatna natív full-hd-n :/ Van valami a háttérben ...
-
pakriksz
őstag
válasz Shatter98 #82 üzenetére
az biztos: csesztek optimalizálni a fejlesztők. Csak a szokásos De hát nincs szükségük rá, ahogy a tartalom készítésére sem, hiszen a zemberek megveszik ész nélkül, mer COD...
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Attól még igaza van...
Az előző generációban az MS meg a Sony viselte a chip kifejlesztésének teljes üzleti kockázatát, itt meg egy amúgyis futó AMD-s fejlesztést kellett "csak" testreszabni. Persze, hogy az AMD kasszájába több pénz megy most az X1-el meg a PS4-el mint az előző generációban a 360-al.: Sokkal több munkájuk feladatuk és felelőségük van. Azonban összességében meg vagyok róla győződve, hogy a jelenlegi generáció összességében lényegesen olcsóbban jön ki mind az Ms-nek, mind a Sonynak.J.
-
butaságot beszélsz:
az a "gond", hogy az MS egy médiaboxot akart nem egy végletekig játékra kihegyezett konzolt.Az előző generáció első modelljei terhelve lazán benyeltek 200 de talán 250W-ot is. Mivel egy 250W-os üvöltő monstrum nem fér be a nappaliba, ezért lényegesen kevesebb fogyasztásból kell gazdálkodniuk, a tippem az, hogy az X1 fogyija ca 100W körül lehet.
ha az MS azzal áll oda az AMD hez, hogy 250W-ból lehet gazdálkodni és nem 100W-ból, akkor lehetett volna kétszer erősebb is a gép. Főleg, ha nem spórolják le a GDDR5-t. De nem itt volt a prioritás. Ennyi.
Az általad emlegetett GTX660 meg egymaga lazán megeszik egy százast. Tudom mert én nem csak beszélek róla, hanem hajtottam is eggyet.
J.
-
Peat;)
veterán
Nem hiszem hogy ebben benne lenne a Sony keze. Az én szemszögemből ez a hír nem csak az xbox one-ra van negatív imázzsal, hanem a ps4-re is. Mert ha az xbox one ereje ennyire hamar elfogy, akkor a ps4-ben sem érzem azt a hatalmas időtállóságot.
Az egész mögött szerintem sokkal inkább az van hogy az AMD jó marketinget folytatott az Microsoft és Sony irányába, így még a Sony is kicsit alul tervezte a gépet nem hogy a Microsoft. A fejlődést eddig is a PC irány adta meg az AMD számára technológiailag, nem egy fix hardware, érthető ha az ottani keresleti szintet nem akarták lenullázni hanem szinten akarják tartani... Így is rengeteg PC tulaj unja a sok vacakolást és kacsingat a konzolok irányába, de az elmúlt egy hétben szerintem ezen társaság fele már csak mosolyog hogy ez felmerült bennük. Miközben az exkluzívok lehet hogy sokkal előbbre mutatók lesznek, de egy berögzült PC-st leginkább a multicímekkel lehetne megfogni mert azoknál van viszonyítási alapja. És a nagy exkluzívok is csúsznak, ami nem csúszik az meg annyira megint csak nem meggyőző a maga 30 fpsével (Killzone, ráadásul az erősebbik gépen, ráadásul a BF4-től nem tűnik kidolgozottabbnak videokon keresztül, bár nehéz megítélni az eltérő stílus miatt).
Minden esetre a PC szemszögéből ez jó hír mert lehet mégsem lesznek kivégezve a next gen által egy kettőre, de azoknak akik szeretik a konzolt (ÉN ) de a nagy teljesítményt is azoknak nem a legjobb adatok jönnek.
És hogy Abu-t kiakasszam, nekem már ott fura volt az egész hogy milyen kis dobozban lesznek az új konzolok. Nagy teljesítmény nagy doboz, ha kicsi az már rég rossz, a számtech mindig is ilyen volt
-
Def26
félisten
Te honnan szedted ezeket a fogyasztási adatokat?
Ezek még abból az időből valók mielőtt megemelte volna az MS a gpu órajelet, tehát ettől csak növekedett a fogyasztás.
Xbox one 210W körül fogyaszt ps4 pedig 120w körül. Feltételezem a 40-50W különbség a kinect miatt van. [link]
"***) to put in context XB1 rated > 500-560W in AC, but 253 is max wattage in DC, 215 TDP
**) PS4 is rated 250W in AC, so max is 110W in DC, TDP will be 100W or less
Interesting....."[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Def26
félisten
Az általad emlegetett GTX660 meg egymaga lazán megeszik egy százast. Tudom mert én nem csak beszélek róla, hanem hajtottam is eggyet.
Ezzel is mellé lőttél, mert én is használtam. Volt gtx660 -am.
A másik fele, hogy aki ennyi pénzt költ hardverre az ne azon vacakoljon már, hogy éves szinten 2000FT -al többet fogyaszt.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A hardveres költség lényegesen drágább lesz a teljes ciklusra nézve. Az egy dolog, hogy átvállalod a fejlesztési költséget, de itt 20-30 millió dollárról beszélünk maximum. Tehát a Sony és az MS rég átvállalta volna ezt és inkább licencelne, ha lehet mert nem mindegy, hogy 2-3 dollárt hagy az AMD-nél chipenként vagy 20-30 dollárt. Ez így lényegesen drágább lesz a Sony és az MS számára mint az előző körök. Az persze más kérdés, hogy a konstrukció amit most használnak lényeges előrelépés is, tehát nyilván átgondolták ezt, és úgy döntöttek, hogy a tudás amit így kapnak a hardverek megéri azt, hogy az aktuális parnernél tízszer több nyereség landoljon a korábbi konzolos üzleti modellekhez képest.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A hardver kiválasztása az alábbi cikkben került ecsetelésre. [link]
Az egész lavinát a Sony kérdezősködése indította el, és meglepetésükre a fejlesztők nem olyan gépet akartak látni, amit a Sony elgondolt. A cég ilyenkor dönthetett úgy, hogy aránylag kis munkát fektettek még bele, tehát bőven át lehetett állni egy olyan irányba, amit a fejlesztők kértek. Végül megtették. Ezután az MS is tudott a Sony akciójáról, így utánajárt az eredménynek, és ők is meglepődtek a válaszokon, de a fejlesztő az első, így az MS-nél is ilyen irányú lett a hardver.
Egyébként az sem titok, hogy mit akartak a fejlesztők:
- egységes virtuális memória
- az IGP kezelje a laphibát
- az IGP támogassa a virtuális függvényeket, a rekurziót, a kivételkezelést (egyenes út a natív C++-hoz)
- őrületesen gyors legyen a kontextusváltás
- az IGP rendelkezzen úgymond végtelen erőforrásokkal (azaz az API ne limitálja a munkát)
- az IGP assembly szintű programozása legyen annyira egyszerű amennyire csak lehetMegkapták mindet, így most sokan örülnek. Annak már kevésbé, hogy a komolyabb fejlesztőkörnyezetek csak 2014-ben készülnek el. Az EA azért bevállalta az Ignite-tel a low-level hozzáférést és írtak saját fejlesztőkörnyezeteket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pakriksz
őstag
"A másik fele, hogy aki ennyi pénzt költ hardverre az ne azon vacakoljon már, hogy éves szinten 2000FT -al többet fogyaszt."
Lenne az több is, az ordító majd tönkremenő hűtőventikkel pedig senki sem akar vacakolni...
Mellesleg egy gtx 660-al kerek nulla tartalékja lenne a konzoloknak. Se közös memória, se értelmesen használható GPGPU, semmi. Lenne viszont nagy késleltetés, memóriamásolgatás, bottleneckek. Ugyan olyanok lennének a játékok rá az életciklus végén is mint az elején.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
20-30M dollár? Kötve hiszem... Mennyi volt a PS3 és az X360 HW-fejlesztési költsége? Kötve hiszem, hogy csak ennyi lett volna. Mert ugye ha nem az AMD-nél vásárolnak be, akkor az az alternatíva, hogy ők állnak neki valakivel HW-t fejlesztetni igény szerint szinte nulláról, mint történt az eddigi összes konzolgeneráció során (az eredeti Xboxot leszámítva).
Ráadásul most hogy a chipek darabjáért egy kicsit többet fizetnek, ezt a töbletköltséget nem a legelején kell kifizessék, hanem a teljes életciklus alatt, ergó sokkal kevésbé futják a konzol sikertelenségének kockázatát. Továbbra is tartok: ez egy low cost és kockázatkerülő konzolgeneráció, ami persze nem feltétlenül baj...
J.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen