Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz Jack Hunter #24 üzenetére
Ne érezd. Nem az ár a lényeg. Jó autó volt az akkor is, ma meg teljesen vállalható alternatívája a felsoroltaknak. Első Swift helyett simán azt vennék. Lanostól mondjuk a gyomorbaj kerülget. Nem az ár számít, van akinek 1 autója 3x annyiba került, mint nekem az összes. Meg van akinek 10x. A lényeg, hogy kiszolgáljon. Nekem úgy jött le, hogy kedveled.
Amúgy nem sokkal drágábban vettem a Saab-ot. Csakhogy költöttem rá 1.2 milliot. Igy mar szarabbul hangzik akkor?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Nem nézek TopGeart 2016 óta. Egy Ferrari, Bugatti, Aston Martin az szupersport autó. Luxusautó talán az Aston Martin Rapide, A Bentley mindenképpen, ahogy a Rolls-Royce is. A Lexus pedig egy prémiummárka, ami gyárt luxusautókat, nevén nevezve L sorozat, középkategóriában a GS (ma már ES) és SUV kategóriában az RX. Luxusautó még egy S-osztály, 7-es, Jaguar XJ stb. Egy Ferrari minősége természetesen luxuskategória a felhasznált technika és anyagok tekintetében, de elég nehezen hívható luxusautónak. Az ára talán.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Lalikiraly #71 üzenetére
-
válasz Lalikiraly #76 üzenetére
Nekem a faceliftes 211 a gyengém, de nem tudom lesz-e valaha. A 210 is egy borzasztóan jó autó, csak rossz sztereotípiák veszik körül.
-
válasz Lalikiraly #79 üzenetére
22 évesen vettem a Mercit. Na nem az autó, hanem én voltam annyi idős, szerintem ebből levágod, hogy tudom miről beszélsz van még itthon egy 203-as, az is teljesen hajósan siklik át mindenen, szeretem. Sok sikert a 210-hez
-
válasz Lalikiraly #83 üzenetére
Angliában. Szeretem a Merciket nagyon, de nem vagyok szemellenzős, ahogy láttad. Egy W204-en még elgondolkozom jövőre, akkora már csak 1 autót akarok tartani. Viszont szívszerelmem a Giulia, csak még nagyon drágák. Az enyém 1 évig volt meg, egy fűtőventit kért csak, a legmegbízhatóbb autóm volt.
-
válasz Lalikiraly #93 üzenetére
Bazze, jól látom, hogy bordó belsős a C? pornkönig a javából
-
-
válasz Lalikiraly #95 üzenetére
Nekem is infrás volt, 96-os évvégi, az első széria, ami megkapta az 5G-Tronicot. Én voltam a második tulajdonosa, 19,5 évesen vettem. A távirányító viszont már nem nyitott. Kicseréltettem a mikrokapcsolót, 1 hétig működött, utána nem akartam vele foglalkozni. Kapott egy univerzális távirányítót.
Nekem is megvolt a blokk és az üdvözlő levél is.
Azért adtam el, mert kicsit elkezdte rágni a rozsda a hátsó ívet, és a wandler picit rakoncátlankodott 130-nál, meg mert akartam egy E39-et, amit borzasztóan megbántam. Nem a típust, hanem azt a konkrét autót. Mai napig forgalomban van amúgy a Merci, múlthónapban műszakizott.
[ Szerkesztve ]
-
-