Hirdetés

2019. október 21., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Klaus Duran


Klaus Duran
(senior tag)
LOGOUT blog

Jelenleg nincs kocsim mert nagyfater kocsiját tudom használni, és azt tartom fent.
Ha saját kocsit kellene vennem akkor benzinest vennék, max 10 éves, minimum 1600ccm. max 1,5 milláér

Motorom van, amivel tökéletesen elégedett vagyok. 15 éves és 2 évente kap egy kisebb generált.
Jövőre kuplung és hátsó fogaskeréknél az erőt átadó gumielem lesz cserélve. Benzincsap tömítése lesz cserélve amit én észre sem vettem mert sose használom. Szépészetileg meg kap majd új tükröket.

[ Szerkesztve ]

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. / M7 :) -> Lumia 950 :( -> HTC 10 :) -> Huawei Mate 20 Pro :l / https://www.youtube.com/watch?v=m7CVOQUO1mw

(#2) Szoszo94


Szoszo94
(őstag)

Egy Lexus IS250.

Kellett egy kényelmes utazóautó, amivel havonta 1000km autópálya, illetve 500km város kényelmesen kivitelezhető, illetve nyaralások, kirándulások. Szempont volt a megbízhatóság, illetve az előzésekhez megfelelő erőtartalék. Ezen kívül mindenképpen olyan autót akartam, aminek ismert nullkilóméteres óta a szervízmúltja. Pár típus maradt fent a rostán, és végül ebből találtam olyat, ami minden paraméternek megfelelt számomra.
Így, hogy munkába is járok vele (2*10km naponta), egy kisebb benzines is elég lenne, de azzal meg a hosszabb utakra nem lehetne kényelmesen elmenni.

Úgyhogy nálam nyert a sportos prémium :) Nem is bántam meg, jóideig nem akarom lecserélni.

Xiaomi Mi 8 // Lexus IS250 Sport Mark Levinson

(#3) Jack Hunter


Jack Hunter
(csendes tag)
LOGOUT blog

A maximum keret 500 ezer volt.Ennyiért akartunk egy kényelmes de tűrhető fogyasztású munkába járós autót,amivel évente egyszer el lehet menni nyaralni,és szintén évente kb 3-4alkalommal felkeresni a távol lakó bátyáimat.A végeredmény egy 1,4-es,98-as évjáratú Fiat Brava ötajtós csapottseggű lett,290 ezer kilométerrel.
Hozza az elvártat.Itt-ott néhány bosszantó apróbb hiba,de alapvetően megbízható jószág.Hármunknak,anyu,apu,én,bőségesen elég.Jó a helykínálat,viszonylag sok cuccot elnyel,és megelégszik vegyesen hét literrel.Autópályán kényelmesen viseli a 130-at,ilyenkor egy literrel többet eszik.Eddig termosztátcsere,szűrők cseréje,olajcsere,valamint vezérlés csere volt beiktatva,a termosztáton kívül ezt csak azért,mert kereskedőtől lett elhozva.A termosztátot pedig azért,mert nem melegedett fel az autó hűtővize az optimálisra.Most már ez is jó.Szerintem ennyi pénzért egy jó választás,a formája tetszik,amire kell,arra pedig jó.Nem akarom ajánlgatni,mert 1:ritkán ülök drága,milliós értékű autóban,2:minden autóból ki lehet fogni jót is,rosszat is.Mindenesetre,alaposan átnézve,lehet régi autó is jó autó.A kilóméteróra állás ne csapjon be senkit,egy huszonéves autóban lazán benne van a legalább 300 ezer.Csak az a kérdés,hogy ezt a távot a gazdái hogyan tudták le.Még valamit,utolsó szösszenetként:a régi Ford Escortban nem volt százezres számláló,így az eladó a laikusnak lazán el tudta passzolni a 25 éves autót "csak"78 ezer kilométerrel.Hogy hányszor fordult át,az már kit érdekel? :))


[ Szerkesztve ]

Ha megveszed a legolcsóbbat,nem spórolsz-csak kidobod a pénzt.//az igazi boldogság az,amikor (legalább)négy 30 centis mélynyomód dübörög,és hányingered van a basszustól...

(#4) tboldi


tboldi
(veterán)

This.

[kép2], [kép3], [kép4]

2006-os Honda Jazz 1.4 LS @ 137k km

Elég semlegesen indult a kapcsolatunk, mert szükségből jött (egy korábbi balesetben sérült a lábam, nem bírok annyit biciklizni, mint korábban). Egy megbízható és olcsón fenntartható városi cirkáló kellett másfél millió körül, sokáig gombóc Swift volt a kiszemelt a családi WagonR-rel szerzett jó tapasztalatok miatt, de ez csak úgy szembejött a hasznaltauto.hu-n, közel is volt, elmentem megnézni, megfelelt, úgyhogy el is hoztam 1,6-ért.
Aztán ahogy telt az idő, és minél többet használtam, annál jobban megszerettem, és most már nem is szívesen engedném el. Rengeteget költöttem is rá 2,5 év alatt, úgy 8-900k Ft-ot, de a nagy része csak "személyre szabás", a hibajavítások nem érik el a 200k-et sem.

[ Szerkesztve ]

(#5) t72killer


t72killer
(félisten)
LOGOUT blog

Az autó nekem eszköz, viszonylag kényelmesen kell 4 embert csomagokkal 1300km-es távra eljuttatnia. Ezenkívül abszolút zéró hasznunk van abból, hogy képes 180-al száguldozni, vagy van rajta ferrari-embléma/olyan hangot ad ki magából, mint egy ruszki tankhadosztály. Az se túl hasznos, ha a járgány többet fogyaszt egy busznál és minden második utcasarkon könyörög lónyálért.

Nekünk egy skoda octavia jött ki anno sok osztás-szorzás után.

[ Szerkesztve ]

"A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

(#6) Runo válasza Klaus Duran (#1) üzenetére


Runo
(addikt)

Nem tudom mostanában nézegetted-e a használt autó piacot, de a te szűrőiddel konkrétan 1 db autó van eladó az egész országban! :D

Hosszú utakra, kényelemre, megbízhatóságra öszpontosítottam.
Hosszas böngészés, teszt és vélemény olvasása után a 3. generációs Ford Mondeo 1.8 Benzin Sedan-ra esett a választás.
Persze a keret is közrejátszott, amúgy Mazda 6-os lett volna a favorit, de lényegesen drágábbak a Fordnál.
A választást nem bántam meg, nagyon jó állapotban hoztak be nekem egyet Németből, aránylag kevés km-el.
120.000 km-t tettem bele, kopó alkatrészeken kívül nem volt vele gond, sosem hagyott cserben.
Fogyasztása benzines létére kitűnő, nyáron klíma nélkül 6-7 l, télen 7-8 l.

Utólag derült ki, hogy félig mégis sikerült Mazdát venni, mert pont az általam vásárolt felszereltségben Mazda motor van! :)

(#7) SutPet


SutPet
(aktív tag)

Mi egy első generációs Ford Focust nyúzunk valamivel több mint 1 éve. 1.6 benzin eddig minden rendben van vele. Ezalatt az idő alatt beletettünk 28000km-et. Azért erre esett a választás mert olyan autót akartunk ami viszonylag megbízható, relatíve olcsó fenntartani de azért nem teljesen fapad.

God must love stupid people, he made so many of them.

(#8) Egon


Egon
(nagyúr)

Opel Astra K ST.
Két gyerekkel kellett a nagy csomagtartó, és tetszett a nagy hátsó lábtér. Újat akartunk (tavaly tavasszal vettük), ez tűnt a legoptimálisabb döntésnek.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#9) aero.


aero.
(veterán)

Egy 4.3 GS, mert V8 kapuzárási

Illetve egy S60 2.0T, mint daily

Otthon egy 9-5 2.0T

És egy 20 éves Arosa, ami képet sem érdemel :D

(#10) domos


domos
(senior tag)

1999-es Audi TT 8N, 180 lóerős 1.8T motorral, FWD, 186e Km van benne. Kb. egy hónapja vettem egy autószerelőtől, ennek köszönhetően nagyon jó állapotban van. 1,3 millió Ft volt. ~2 millióval vágtam neki az autóvásárlásnak, ennek kb. a felét szántam autóra, a fele pedig tartalék az esetleges javításokra. Itt az alapár kicsit több lett, de szerintem bőven megérte rákölteni azt a pluszt. Munkábajárásra használom, kb. 12 litert eszik százon, ez köszönhető annak hogy ahol lehet ott azért megyek vele. Eredetileg Audi A3 8L-t vagy mk4-es Golfot akartam ugyan ezzel a motorral, de nem igazán találtam jó állapotút, szóval ez lett belőle. Eddig nagyon élvezem, szeretem használni. :))

Ez a második autóm, 4 hónapja van jogsim. Előtte egy Lada Samara volt, azt is szerettem, de sajnos nem érte meg fenntartani.

There is no replacement for displacement.

(#11) kolopele


kolopele
(őstag)

LEXUS RX 450h L

(#12) kolopele válasza Szoszo94 (#2) üzenetére


kolopele
(őstag)

LEXUS mindenek felett :K

(#13) icemad válasza kolopele (#12) üzenetére


icemad
(veterán)

Azért egy használtan is 8 millás kocsiban én is feszítenék. :DDD

Nekem egy Renault Megane grand tour van, 2005-ös, meg egy Focus C-max, szintén 2005-ös. Mindkettőt utálom, de mindkettő megy, szóval jó. :)

Az első saját kocsim egy 91-es Honda Crx volt, átalakítva. Imádtam. Ment, mint az állat.

Az élet egy nagyon szar videojáték, de baromi jó a grafikája...

(#14) menalcas


menalcas
(őstag)

2003 BMW Z4 3.0i

2005 Mercedes CLS 55 AMG

Párosan szép az élet :))

[ Szerkesztve ]

Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.

(#15) kolopele válasza icemad (#13) üzenetére


kolopele
(őstag)

Nem hinném hogy alig 3 évesen csak 8 milliót érne az RX, újonnan enyhén szólva is többért vettem :) Van még mellette egy másik is, amolyan városi autó, ill. főleg a nejem használja, egy Honda Civic.
menalcas: Nagyon szépek, kell is manapság már két autó egy családban, ha itthon leszek lekapom már én is a kettőt együtt ;)

[ Szerkesztve ]

(#16) icemad válasza kolopele (#15) üzenetére


icemad
(veterán)

Nyilván... Én a legolcsóbb 8 évest néztem... :B

Az élet egy nagyon szar videojáték, de baromi jó a grafikája...

(#17) kolopele válasza icemad (#16) üzenetére


kolopele
(őstag)

Úgy már igen. Fontos számomra a kényelem, megbízhatóság, biztonság, meg a hosszú üzleti utakra kell egy társ, ha már nincs ott az asszony :D

(#18) icemad válasza kolopele (#17) üzenetére


icemad
(veterán)

Megértelek. ;)
De egy kicsit irigyellek is. :B

Az élet egy nagyon szar videojáték, de baromi jó a grafikája...

(#19) UnA


UnA
(Korrektor)

Egy Carrera Vengeance. ;)

(#20) Qru válasza aero. (#9) üzenetére


Qru
(MODERÁTOR)

A Saab is megvan meg?! Kiraly. De legkozelebb a V8-al gyere. :K

(#21) aero. válasza Qru (#20) üzenetére


aero.
(veterán)

Jövőre megyek vele. Most mennek fel majd az uj papucsok meg egy hűtő, a szélvédő bekerült a héten. Majd a felniket kell még felújítani:)

(#22) Petyyyyy válasza aero. (#9) üzenetére


Petyyyyy
(addikt)
LOGOUT blog

Betegállat - GS. :D Csinos mének.

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever. Im the star

(#23) K Norbi


K Norbi
(addikt)

Tescoba menet.

(#24) Jack Hunter


Jack Hunter
(csendes tag)
LOGOUT blog

Valaki feldobhatna már egy szuszkát vagy egy Daewoo-t,esetleg egy Peugeot-ot,mert nagyon csórónak érzem itt magam a Bravával.

Ha megveszed a legolcsóbbat,nem spórolsz-csak kidobod a pénzt.//az igazi boldogság az,amikor (legalább)négy 30 centis mélynyomód dübörög,és hányingered van a basszustól...

(#25) aero. válasza Jack Hunter (#24) üzenetére


aero.
(veterán)

Ne érezd. Nem az ár a lényeg. Jó autó volt az akkor is, ma meg teljesen vállalható alternatívája a felsoroltaknak. Első Swift helyett simán azt vennék. Lanostól mondjuk a gyomorbaj kerülget. Nem az ár számít, van akinek 1 autója 3x annyiba került, mint nekem az összes. Meg van akinek 10x. A lényeg, hogy kiszolgáljon. Nekem úgy jött le, hogy kedveled.

Amúgy nem sokkal drágábban vettem a Saab-ot. Csakhogy költöttem rá 1.2 milliot. Igy mar szarabbul hangzik akkor?:D

[ Szerkesztve ]

(#26) Somatom válasza Jack Hunter (#24) üzenetére


Somatom
(senior tag)
LOGOUT blog (1)

Kívánságodra Daewoo Kalos 1.2, 2004, 90e Km. Keveset használom, és nem hoznak lázba az autók, kétkerék-párti vagyok. Van egy Simson Endurom, egy 125 -ös Aprilia Scarabeom, egy chopperré alakított Suzuki GSX1100 -am, az aláírásomban levő HD és múlt hónapban vettem egy elég ütős pedelec bringát. Úgyhogy most városban bringázom, túrára meg ott a Harley.

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a #79335424 "Nick" alatt olvasható.

(#27) Diabolis válasza Jack Hunter (#24) üzenetére


Diabolis
(csendes tag)

A kedvedért :D :
20 éves G Astra, 1.6 16v.
Családi kötődése van, szerelmes vagyok bele mióta nagypapám megvette, akkor megmondtam, hogy ez a kocsi egyszer az enyém lesz. Amikor öreg lett a vezetéshez meg is vettem tőle.
3 éve vettük, azóta 100.000 kmet tettünk bele párommal. A kötelező cuccokon kívül nagyon nem költünk rá, bár most jó pár gumi alkatrészt cserélni kell.
Mivel egyhatos, ideális autópálya és budapesti használatra.
Amikor egy-egy haver autót akar venni, mindig azt mondom nekik, hogy nézzenek szét, hogy az adott kategóriában miből látnak sokat az utakon, és olyat vegyenek. A G Astra pont ilyen. Minden Tesco parkolóban Opel találkozó van :D

(#28) ncc1701


ncc1701
(addikt)

2019 swift 1.2GL
2009 yaris 1.3

Fő szempontok: ne egyen sokat, ne legyen szervíz igényes, megbízható legyen, mert munkába járásra kell. Mivel gyerek már elköltözött, ezért méret szempontjából csak annyi volt a kitétel, h beleférjen két bicaj hátra kivett kerekekkel.
Presztizs, gyorsulás, ilyesmi nem érdekel, nálam nem f@sztoldat az autó.

(#29) stickermajom


stickermajom
(őstag)

2018 K Astra ST. Kellett egy kényelmes családi utazós, ahova a kutya is befér.

(#30) westcoastog válasza Runo (#6) üzenetére


westcoastog
(veterán)

Szia! A 110 vagy a 125 lóerős 1.8 van benne? Klímával hogy bírja a jövés menést? :)
Gondolom a nyugodt nem elmebajos közlekedéshez bőven elég ez is.

[ Szerkesztve ]

(#31) GSP


GSP
(junior tag)

12 éves A4 2.0T quattro sline. :)

Ha szereted az életet, ne vesztegesd az időt, mert az idő maga az élet.

(#32) [vilike]


[vilike]
(őstag)

[link]

Never go full retard

(#33) Töff_PLS


Töff_PLS
(csendes tag)

Bmw E90 318i. 2008-as évjárat 180000km-el.
Kellett egy munkábajárós autó és ez tetszett. :D

PSN: Toff_pls

(#34) Petyyyyy válasza Diabolis (#27) üzenetére


Petyyyyy
(addikt)
LOGOUT blog

"Minden Tesco parkolóban Opel találkozó van" - és tényleg. :D

Jack Hunter - A Brava-ra kombi kivitelben párszor rákívántam. Hatalmas autó, nem lehet okod panaszra. :N

De akkor legyen ON is.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever. Im the star

(#35) Somatom válasza Petyyyyy (#34) üzenetére


Somatom
(senior tag)
LOGOUT blog (1)

A Fiatok között több szimpatikus is akad. Csak az a bibi, hogy olyan országban gyátják, ahol szieszta van. Az meg nálam kizáró tényező autóvásárlás szempontból. Nem vagyok elég gazdag ahhoz, hogy bevállaljak egy AS szabvány szerint gyártott autót.

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a #79335424 "Nick" alatt olvasható.

(#36) AllTheBest


AllTheBest
(senior tag)
LOGOUT blog

Én most egy a3-ban rohasztom magam, alapvetően nekem fontos, hogy vw csoportos autóm legyen a könnyű alkatrészbeszerzés miatt, hiába audi, nagyon könnyű hozzá találni bontottan és újonnan is jó áron alkatrészeket, valamint fontos volt az is, hogy a beltér jó minőségű legyen, egy golf mk4 után ez egy telejsen más világ nekem :D.
Az más kérdés, hogy ezeknél is, mint minden más autónál/márkánál be lehet sz0pni vásárláskor, nekem pl 2 hónappal vétel után már turbót kellett cserélnem, ami egész olcsón meg is úszható pont azért, mert aránylag jó áron van hozzá még pl a turbó is.
Ettől függetlenül nagyon szeretem :D
Van alatta egy enyhe 35mm-es vogltand ültető szett, vezetési élménye nem lett rosszabb, sőt, a kanyarokban sokkal stabilabb az autó és még le se ért semmi rajta, szóval tökéletes :D

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb

(#37) Qru válasza [vilike] (#32) üzenetére


Qru
(MODERÁTOR)

:DDD

(#38) K Norbi válasza [vilike] (#32) üzenetére


K Norbi
(addikt)

Még mindig?
Rollert vehettél volna már. ;]

[ Szerkesztve ]

(#39) Spet


Spet
(őstag)
LOGOUT blog

Classic formavilág, már 30 éve nem megy ki a divatból, és csak egy havi bérletdíjat kér:

;]

(#40) ktr_lala


ktr_lala
(csendes újonc)

Sziasztok!

Egy 2004-es Renault Clio Campust (1,4 benzin. 16 szelep, 98 LE) hajtok napi szinten. Városba költözéskor lett vásárolva. Kicsi, könnyű vele parkolni, kerülgetni az akadályokat. Nagyon kényelmes hosszabb távon is, megjártuk már vele Kárpátalját, a horvát tenger partot, az országban is nyugodtan indultunk el hosszabb távolságokra vele. A feleségem is szereti vezetni. Most jelenleg egy családi autó vásárlása következik, mert jön az első gyerkőc, illetve ki költöztünk vidékre és mint azt fentebb írtam, ez a kocsi kicsi.
Viszont én ezt a Clio-t nagyon szeretem, még nem hagyott ott sehol, a fogyasztása is baráti 6,5-7,0 liter.
Persze voltak apróbb bosszantó elektronikai hibái (francia), de a dolgát teszi, úgyhogy megmarad munkába járós autónak, amíg ki nem kopik alólam. Jelenleg közelítjük a 180e km-et, 107e km-el vettem 5 éve.

(#41) benjaminn


benjaminn
(csendes tag)

2005 MG ZR 160,

1,8 szívóbenzin, 160 paci.

Mert ritka, mert kicsi, mert szerintem szép.
Megy mint a veszedelem, nagyon tapad az úthoz, élmény vele bárhova menni.
Fogyasztás 8-12l ig, erősen lábfüggő.
Teljesen gyári.
Napi használós.

Az ész tényleg igazságosan van elosztva. Még nem találkoztam senkivel, aki arról panaszkodott volna, hogy neki kevés jutott.

(#42) MasterDeeJay

Még tavaly vettem egy 2002-es 1.8 125Le comfort kombi G Astrát pár évre munkába járni. 400eft volt a keret [link] Nekem perverzióm volt hogy automata legyen és megbízható, olcsón fenntartható benzines. Nem örök életre terveztem szóval a legolcsóbbat vettem meg, ennek megfelelően nem hibátlan de motor és váltó terén megbízható. Fogyasztása 8L körül van, olajat nem eszi. Nekem kényelmetlen de csak pár évre terveztem vele amit kiszolgált, így tehát cserélve lett két hete.
2008-as Toyota Avensis-re. 2.0 147LE Sol plus benzin szintén automata. Ez is megbízhatónak számít, nyilván többet fogyaszt picivel (bár kiderül) de nagyobb és erősebb is mint az Astra. Persze nem is egy kategória így nem hasonlíthatom össze.

Napi 50-60km kell, arra megfelelő. Dízelt nem akartam, benzines költsége kiszámíthatóbb. Nem beszélve arról hogy szerintem halkabb is.

The Glorious Dual Xeon Workstation Gaming Master Race :)

(#43) doeeg


doeeg
(senior tag)
LOGOUT blog (1)

Ford C-Max, 2007 1.6 TDCi, Fresh felszereltség.

Tavaly vettem (nem kis köszönet a PH autós topicjainak, pár hülye kérdés és sok olvasgatás után az itt leírtak miatt döntöttem a C-Max mellett), életem első saját autója, főleg szüleinkhez hazajárásra használjuk (120-160 km-es utak, de volt már olyan kirándulás hogy oda-vissza több mint egy ezres belement). Nagyon szeretem, az eddig beletett 20k kilométer hibamentes volt, a megvásárláskori átvizsgálásnál találtak futóműproblémát, azt rögtön orvosoltuk, ezen és a vezérléscserén kívül más javítást nem igényelt.

A kép illusztráció, de 1:1 ugyanez :D Viszont azóta kb. 10 különböző C-Maxot láttam ugyanezzel a színnel, és vagy 30 Fiestat, Focust, illetve Citroent és Suzukit is, pedig előtte valahogy nem keltette fel a figyelmem.

A felsorolt címszavak közül (olcsó fenntartású, drága de kényelmes, vagy drága és sportos) egyik sem teljesül :D Egy autót szinte sosem olcsó fenntartani (bár 6L körül megáll hűtés / fűtés / klíma / araszolás / pálya tetszőleges kombinációjánál is, de akkor kiszámolva máris fél millát beletankoltam 1.5 év alatt, és akkor még semmi más költséget nem vettem figyelembe), a fapadosnál eggyel jobb csak, sportosnak sem mondanám, a 90 lovat már nem nagyon lehet egy helyre terelni ha világgá szaladnak olyan 100km/h körül :D Szóval igazából tipikus első autó, majd a következőnél már figyelek.

[ Szerkesztve ]

"Everybody's limited to what's on their mind" || https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/doeeg/index.html

(#44) Egon válasza Jack Hunter (#24) üzenetére


Egon
(nagyúr)

A 2. autónk egy 14 éves Seat ibiza, itt-ott már kezd pöttyökben rohadni, meg szinte nincs is ép porcikája a parkolási sérülésekből kifolyólag, ez így ér? :DDD

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#45) Tibiajax


Tibiajax
(veterán)

Bugatti Veyron !

mindenkinek megvan az ára bankjegyekben.. igen, a tiéd is.

(#46) Jack Hunter válasza Egon (#44) üzenetére


Jack Hunter
(csendes tag)
LOGOUT blog

Nem akartam eltúlozni a sírást,mert tényleg nincs okom rá.Szívem szerint én is vennék egy Chrysler 300c-t de hát nem olyan helyen dolgozom... :D Meg sok igazságot is hozzátettek az előttem kommentelők,úgy mint nekem sem f@sztoldat az autó,és nem fontos,hogy olyan hangja legyen,mint egy ruszki hadosztálynak. :DD
A rozsda kikezdte már az én csórikámat is,de nem érdekel,régi bevált szokás szerint pár hónap műszakival beszámíttatom és ülök át egy friss műszakisba,bármennyire is sajnálom,de nem vagyok hajlandó milliókat beleölni egy huszonéves autóba.Már azért sem,mert megbontasz egy hibás részt,és plusz két cserélendő alkatrész lesz belőle.A kombit én is nézegettem,de akkor és ott nem volt amikor kellett volna.Apropó,Pityu Chryslerről van valakinek tapasztalat?Az 1.6-os Ptu benzines érdekel.

Ha megveszed a legolcsóbbat,nem spórolsz-csak kidobod a pénzt.//az igazi boldogság az,amikor (legalább)négy 30 centis mélynyomód dübörög,és hányingered van a basszustól...

(#47) wody21


wody21
(tag)

A jelenlegi autómat 2017 elején vettem, Németországban használom. Mindösszesen néhány kritérium volt felállítva a vásárlás előtt:
- minél olcsóbban, csak guruljon jelige
- minél hosszabb műszaki (TÜV)

Végül 625 EUR-ért (átírás 19 EUR, mert rendszámot is megtartottam) sikerült leütni eBay-rol egy 2002-es Fiat Stilo-t, bő másfél év műszakival.

Azóta eltelt majdnem 3 év, kozel 60e km, és ugyan kellett költeni rá, de szerencsére sokmindent én magam is meg tudtam oldani "fillérekből". Átlagfogyi 7.1 l/100km -
Spritmonitor-on követve, csak telitank, km, EUR és dl pontosan jegyezve.

[ Szerkesztve ]

(#48) kolopele válasza Jack Hunter (#46) üzenetére


kolopele
(őstag)

Attól még, hogy valaki luxus autót vesz nem azért van mert f@sztoldatot akar magának, ennek ezer más oka is van. Sajnos már megint olvashattunk egy tipikusan magyaros szemlélelet, de ez sosem maradhat ki egyetlen más oldalról sem, kár érte pedig.

(#49) aero. válasza kolopele (#48) üzenetére


aero.
(veterán)

Ez a reakció is illik ám arra, amit írtál;) szerintem senki nem gondolta itt, hogy brétoldat miatt van lexusod, sem a zsebedben nem túrkált. Eddig minden jól ment itt, ne rontsátok el.:)

(#50) Somatom válasza aero. (#49) üzenetére


Somatom
(senior tag)
LOGOUT blog (1)

Ezt nem is értem. Visszalapoztam az elejéig, de nem találtam ehhez köthetőt. Biztos nem értetted félre? Csak egy betü az eltérés, de sztem tök egyértelműen leírta, hogy nem luxusa van, hanem Lexusa. Hol itt a luxusautó?

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a #79335424 "Nick" alatt olvasható.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.