Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
"Fiat, Francia, Olasz: nem." Ehhez már inkább én sem fűznék semmi egyebet.
Igazából francia, olaszt írtam, de ha bővebben kifejtenéd a "nem fűznék semmi egyebet", azt megköszönném.
Mint írtam a blogban, "Ha tovább engedek, és a franciákra is odapillantok..."Max 10k km tervezett futás per év - gondolom ennek jelentős része városon belül...
Nem, inkább rövidebb ingázásra (30km egy nap, oda-vissza), illetve hosszabb utakra is (nyaralás, sportesemények)
Ilyen felhasználás mellé nyilván egy csöppet overkill a 2.0 TDCI batár-busz.
Ebben van igazság, bár a városi közlekedésre gondoltál itt leginkább.
Ha viszont a hosszú utakat nézem családostól, akkor meg mégis.
Pont ez a nehéz (ez is).Próbáltad már az eddig csípőből lehurrogott, "kávédaráló" 1.0-1-2-3-4 turbó-benzines, egy-néhány éves kocsikat? Az 1.6 Fasztra rettenetből átülve meglepetésben lesz részed, az hótziher!
Szerintem nem lehurrogtam, hanem észérvekkel próbáltam leírni a miértjét.
1.4-es már jöhetne ("1.4 alatti motor", mint kiesőt írtam)
Amúgy az F Astra nem gondolnám, hogy rettenet lenne így 20 évesen sem. Sok dízel-vezetés után jó volt benzinest hajtani.
De a kérdésedre válaszolva 1.4T-t igen, Suzuki S-Cross-t. Ment.
Kollégám elmondása szerint az 5008 SUV is megy rendese az 1.2T-vel. Nagy kérdés, hogy mennyi ideig, meg hogy autópályán 130 mellett megrakott csomagtérrel hogyan viselkedik. Városban biztosan rendben is van, ezt nem kérdőjelezem meg.@(#10) CactuS
Franciák közül inkább csak a PSA cuccait nem érdemes - így ugye a Ford duplán kiesik -, a Renaultok nem vészesnek egyáltalán.
Nekem meg ez fura, amit írsz.
Eddig a két Ford-dal nem volt különösebb problémánk - na persze házi használatra, nem cégesre.
Renault-s ismerősöm nem is nagyon van, hacsak a Dacia-t nem számítjuk ide.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért