Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
veterán
Sok kártyához volt szerencsém mióta 2009 óta újra PC-zek, vannak jobb és rosszabb szériák mindkét oldalon. AMD kártyákkal mondjuk többet szívtam, bár ezek jellemzően bosszantó, szoftveres dolgok voltak. A hardveres hibák többnyire elkerültek, de az ismerősi körben voltak azért cifra dolgok, megdöglő kártyák. Az tetszik a vöröseknél, hogy folyamatosan dolgoznak, fejlesztenek, és a driverükön is látszik, hogy vannak jó ötleteik. Nem bánnám ha a fapados kinézetű nV drivert is kicsit kipofoznák, legalább lehetne egy választható, modernebb dizájn a régi mellett.
Amit nem értek a cikkben az a "fix 60 fps" mantrázása v-sync mellett. Rengeteg játékot lehetetlen smooth 60 fps-sel futtatni, hiába rak alá az ember erősebb hardvert. A frametime ingadozás miatt, olyan szépen tudnak röcögni, hogy az embernek elmegy az életkedve is. Kis trükkökkel, ezek kiküszöbölhetőek vagy legalább minimalizálhatók. Inkább nézek 48-58 közé fixált fps-t, mint akadó "fix 60"-at.
"Egyrészt nekem ilyen nincs és nem is akarok mostanában új monitort venni, emiatt meg főleg nem, másrészt azzal se akarok szórakozni, hogy a játék sebességét nagyjából a Freesync működési tartományába lőjem be, ehhez se időm, se kedvem, se energiám. Bekapcsolom a Vsync-et és menjen fix 60-nal ozt csókolom."Természetesen értem hogy nem akarsz másik monitort, de azt nem értem hogy bekapcsolt v-synctől mitől lesz fix 60 fps-ed? 60-as limited lesz 60Hz-en, ami beeső frameratenél nem lesz 60. Tudom sorolni a címeket ahol 1080p felbontáson, nem képes állandó minimum 60 fps-re egy 1060, jó sok van.
Adaptív szinkronos monitornál egyébként nem kell bűvészkedni. Beállítod az adott képfrissítéshez az fps limitet, és mehet a driveres vertikális szinkron mellé. Motortól függően fast vagy sima.A New Order amúgy nem rossz kis retro rövölde, de a 60 fps lock miatt, gyorsabb monitorokon, csak mókolással és megkötésekkel lehet játszani, amiért nagy kár, ezért hamar abba is hagytam. Az a játék kívánta hogy legalább 100-120Hz-en menjen az akció.
A videófelvevő részéről nem tudok sokat. A ShadowPlayt használtam, de fix 60 fps-re képtelen címeknél, szépen megakadó videók készültek vele, felbontástól függetlenül. Kevésbé elcseszett motoroknál, nem volt gond vele, nem voltak akadások..
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz huskydog17 #47 üzenetére
"A túl erős frametime ingadozás legtöbb esetben a túl gyenge CPU számlájára írható."
Alapvetően nem vitatom, de vannak motorok amik a CPU erejétől függetlenül képesek frametime ingadozásra, bármit pakolsz alájuk. A Ubisoftnak sok ilyen címe van, gondolom a régi, toldozott-foltozott motor a hiba oka. A Crew első részét, kipróbáltam erősen high end vason is, és képtelen volt akadás nélkül futni vertikális szinkronnal, pedig a hardver csak malmozott.Ha TV-n (adaptív szinkron nélkül) játszom, inkább fixálok 1-2 fps-sel a freki alá v-sync mellett, mert nem bírom nézni amikor a folyamatos játék meg-meg akad. Akkor inkább menjen kicsit kevesebb fps-sel, de ne akadjon meg. Kontrollerrel egyáltalán nem gáz, és nincs nagy input lag sem.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- MIUI / HyperOS topik
- Formula-1
- Nagyrobogósok baráti topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iOS alkalmazások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux - haladóknak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...