Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Badman 4ever

    őstag

    válasz huskydog17 #30 üzenetére

    A Brutal Doom ZDoom, GZDoom és Skulltag (befejezték a fejlesztését, az utódja:) Zandronum forrásportokkal működik csak. Rengeteg módosítás van, ami az eredeti DOS-s Vanilla Doom (vagy a Windowsos verziójával a Chocolate Doom, ami az eredeti képességekkel és hibákkal rendelkezik, hogy az eredeti Doom motorhoz írt módosításokat tesztelni lehessen) motorral meg se nyikkan, mert olyan szkripteket, modelleket, pályákat használ, amiket az eredeti motor nem támogat.
    Például ott a Psychophobia, ami csak GZDoom alatt indul el, Zandronummal és ZDoom-al is ledöglik, ugyanis 3D fegyvereket és egy csomó szkriptet és módosított szörnyet használ.
    Gyakran kritérium a Boom forrásporttal kompatibilis motorok használata (ilyen a ZDoom is például) egy-egy módosításnál.

    Vicces, épp ma gondolkodtam el rajta, hogy lehet megkérdezem a moderátorokat, hogy baj lenne-e, ha a Doom témán kívül nyitnék az "OS, alkalmazások" kategóriában egy "Doom forrásportok" témát.

    A zene egyébként Daniel Tidwell metál feldolgozásában az első epizód (Knee-Deep In The Dead) első pályájának (Hangar) a zenéje (At Doom Gates), amihez a Doom átvezető szövegeiből vett dalszöveget írt, ami elmeséli a Doom történetét: Klikk!
    A 17-es Brutal Doom Trailer zenéje pedig a Hexen együttes Knee Deep in the Dead című száma volt: Klikk!

    [ Szerkesztve ]

    Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!

Új hozzászólás Aktív témák