- Xbox Series X|S
- The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
- Harold Halibut teszt
- No Rest for the Wicked
- Alkoholista nevelde
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- EA Sports WRC '23
- Dying Light 2
- Star Trek Online -=MMORPG=-
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mooka-Miki
senior tag
A zenei aláfestésben operaénekesi kvalitásokkal rendelkező úr csodálatos áriát ad elő.
-
Matada2.3
veterán
Azóta követem mióta kijött az első verzió, nagyon állat és visszahozza a gyerekkoromat
Finn the human
-
PeL
addikt
0.18-al végigtoltam már a két régi Doomot Kihagyhatatlan
-
danikollar
őstag
A videó megnézése előtt azt hittem, hogy kap egy újabb motort is.
-
steven84
tag
Az a durva hogy ilyen régi ez a játék és még mindíg népszerű. Biztos hogy kipróbálom ezt a modot is :-)
[ Szerkesztve ]
-
DEJVID
őstag
Csodás a "zene".
[ Szerkesztve ]
-
atike
nagyúr
Ez brutál....
-
P.e.t.ya.
senior tag
Ezt megkönnyeztem
-
Chp
őstag
Lenyűgöző, komolyan mondom.
-
Valentino K.
senior tag
Isten, be kell szereznem
Ezerszer többre tartom ezeket az igényes modokat a 850. ZS kategóriás CoD-nál.Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG
-
goodboy007
senior tag
A hullák (legalábbis ami marad belőlük) el se tűnnek?
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
PeL
addikt
válasz goodboy007 #15 üzenetére
Nem igazán, ezért nagy csihi puhik után eléggé ingadozik az FPS ahogy mozogsz a sok hulla között de asszem van egy "takarító" mod a modhoz ami idővel eltünteti a tetemeket és a vért
-
RadicalLarry
csendes tag
Kötelező!
This guy is all business all the time. Vibrates through walls, can burrow underground.
-
neutron22
tag
A régi szép idők. Nekem a Doom volt az első, de örök szerelem maradt.
-
Itt egyesek elfejetik, hogy ennek a kiválónak mod-nak ugyanúgy az id Tech1 motor adja a szívét, mint az eredeti Doom-nak, tehát egy bő 20 éves szoftver-render motor. Hogy várhatja el bárki, hogy multi-core támogatást legyen hozzá, amikor még a Tech4-nél sem volt eleinte? Még szép, hogy sok testrész és vér mellett belassul, hiszen ez a program az 1990-es évek első felében uralkodó hardverekhez lett írva könyörgöm!
Doom: 1993
Doom II: 1994Ezek után remélem senki nem fogja követleni, hogy kiválóan skálázódjon CF/SLI rendszeren! Ha mégis, akkor nekik üzenem, hogy próbálkozzanak, ne adják fel!
Ez a mod nem a technológiáról, illetve grafikáról, hanem a végtelen és esztelen brutalitásról szól. Véleményem szerint ez az egyik legjobb mod a régi, klasszikus Doom epizódokhoz. Az az FPS rajongó, akinek nem volt meg az alapműveltség (Doom 1-2 ), annak nem biztos, hogy ez tetszeni fog.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
whitezo88
nagyúr
kis koromban én is rongyosra toltam a Doom2-t. persze IDDQD és legnehezebb fokozat
apropó: d1 és d2-höz van oldal ahol elolvashatom az átvezető szövegeket? story miatt.
[ Szerkesztve ]
-
tntmax
aktív tag
Régi "szép" idők. :-)
Meg az akkori videokártyák (nálam kb így ment a fejlődés):
- Trident 8900 512KB 16bit ISA
- Cirrus Logic GD5429 1MB 16bit VESA
- Tseng ET4000 1MB 32bit VESA
És a csúcs... ARK 2000 1MB 64bit PCI! -
PeL
addikt
válasz huskydog17 #24 üzenetére
Tévedés, a Zdoom engine már hardveres gyorsítást tesz a játék alá Nem is kell más hozzá csak doom.wad és doom2.wad
[ Szerkesztve ]
-
Nincs itt semmilyen tévedés. A mod az eredeti verzióhoz készült. Az, hogy az elmúlt évek során egy rajongó készített egy OpenGL alapú portot, az egy teljesen más dolog. Nem szabad erre alapozni. Az eredeti Tech1 viszont teljesen szoftver render volt.
A ZDoom-ban sincs multi-core támogatás. Ha modern köntösbe ültetett "klasszikus" Doom-ot, akarsz, akkor neked inkább a Doom 3-hoz készített ClassicDoom való, ami már ugye a Tech4-et használja.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
PeL
addikt
válasz huskydog17 #28 üzenetére
Nem akarok okoskodónak tűnni de nem tudom olvastad e a brutal doom moddb oldalán a leírást:
This is the definitive gameplay enhancement mod for the Zdoom, GZDoom and Skulltag engines.
Multi-Core szerintem sincs a Zdoom-ban bár sztem felesleges is lenne, viszont OpenGL támogatása elég jó lett.
[ Szerkesztve ]
-
Én sem akarok okoskodónak tűnni, de pont te linkelted be a ZDoom hivatalos oldalát, ahol ez áll:
"About ZDoom
ZDoom is an enhanced port of the official DOOM source code to Win32. As such, it not only works with (and requires) Windows 95/NT 4.0, but it also adds new features not found in the version published by id Software.ZDoom may be used and distributed free of charge. No profit may be made from the sale of it.
ZDoom was created by Randy Heit using id Software's and various others' sources."
Szerk.: Ja már látom. Akkor viszont a ZDoom, vagy GZDoom ajánlott hozzá, de az eredeti Doom-mal is megy.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Amúgy, hogy a hírhez is valami építő jellegűt szóljak hozzá:
Szerintem ha már a 19-es verzióról szól, akkor érdemes lenne megemlíteni, hogy mégis mi változott az előző verzióhoz képest.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
haromegesz14
aktív tag
4 floppy-s volt a DooM jól rémlik? Óvodában frenki volt aki ezzel tolta, még nagyobb akinek nem volt rémálma
[ Szerkesztve ]
10 féle ember létezik, aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem!
-
gegory
tag
Első emlékem a Doomról az utolsó pálya a főellenség ott irtottam mert beirták nekem az isten módot !
Gegory
-
Badman 4ever
őstag
válasz huskydog17 #30 üzenetére
A Brutal Doom ZDoom, GZDoom és
Skulltag(befejezték a fejlesztését, az utódja Zandronum forrásportokkal működik csak. Rengeteg módosítás van, ami az eredeti DOS-s Vanilla Doom (vagy a Windowsos verziójával a Chocolate Doom, ami az eredeti képességekkel és hibákkal rendelkezik, hogy az eredeti Doom motorhoz írt módosításokat tesztelni lehessen) motorral meg se nyikkan, mert olyan szkripteket, modelleket, pályákat használ, amiket az eredeti motor nem támogat.
Például ott a Psychophobia, ami csak GZDoom alatt indul el, Zandronummal és ZDoom-al is ledöglik, ugyanis 3D fegyvereket és egy csomó szkriptet és módosított szörnyet használ.
Gyakran kritérium a Boom forrásporttal kompatibilis motorok használata (ilyen a ZDoom is például) egy-egy módosításnál.Vicces, épp ma gondolkodtam el rajta, hogy lehet megkérdezem a moderátorokat, hogy baj lenne-e, ha a Doom témán kívül nyitnék az "OS, alkalmazások" kategóriában egy "Doom forrásportok" témát.
A zene egyébként Daniel Tidwell metál feldolgozásában az első epizód (Knee-Deep In The Dead) első pályájának (Hangar) a zenéje (At Doom Gates), amihez a Doom átvezető szövegeiből vett dalszöveget írt, ami elmeséli a Doom történetét: Klikk!
A 17-es Brutal Doom Trailer zenéje pedig a Hexen együttes Knee Deep in the Dead című száma volt: Klikk![ Szerkesztve ]
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
-
Badman 4ever
őstag
válasz huskydog17 #31 üzenetére
A Trailer alapján új a rakétavető és a golyószóró, jobban széttranycsírozható az ellenfél. A Cyberdemon feldühítése az már az előző változatban is benne volt, ahogy a többi effekt is, ahogy nézem.
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
-
Chp
őstag
válasz huskydog17 #24 üzenetére
Lehet én tudom rosszul, de nem a '96-os Quake motorját hívjuk id Tech 1-nek? Én így tudom.
-
tntmax
aktív tag
válasz haromegesz14 #32 üzenetére
Igen, 4 darab 1.2MB-os floppyn érkezett anno.
Nekem ez volt második játékom ami nagyobb helyet foglalt, mint 1 darab 1.2-es floppy lemez.. azelőtt az Alone In The Dark (1992) volt az első olyan játékom ami többet kívánt mint 1 lemez.
Ugyan az AITD játékot lehetett másolni lemezekre szétosztva, a Doom esetében ez nem működött mert volt egy DOOM.WAD nevezetű fájl ami 12MB-os volt... ekkor kellett megtanulnom (11 évesen) hogy mi fán terem a tömörítés.... hjajj, régi szép idők. -
Sokan azt is Tech1-nek tekintik, ami bizonyos szempontból igaz,de más szempontból viszont nem. Igazából a Doom és Quake motorja nagyon különböző volt, például a Tech2-re már úgy tekintenek, mint egy alaposan feljavított és feltuningolt Quake Engine, de az első igazi Tech 1 -et általában a Doom-hoz kötik.
Ha bővebben érdekel téma, találtam ezeket:
[link]
[link]
[link]
[link]Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Chp
őstag
válasz huskydog17 #38 üzenetére
Abbszolúte érdekel, köszönöm szépen! Tájékozottnak tartom magam id Software téren, de az id Tech 1 téma mindig is rejtély volt számomra. Szerintem valami betegségem is lehet, mert a lábamra egy Quake logo van tetoválva - nem bírtam magammal -, zseniális játékok, imádom az id alkotta játékokat.
-
Mokó
aktív tag
Nah akkor guglizzunk csak rá....Jó lessz kicsit retrozni,felujitva.
-
Stalker-2572
addikt
Megvan a játékom a következő 10 évre
All Black...
-
Stalker-2572
addikt
Csúszik a megjelenés
All Black...
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- A Baseus legfrissebb Type-C dokkolója nem csupán sokrétű, de helytakarékos is
- Renault, Dacia topik
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- További aktív témák...