Új hozzászólás Aktív témák
-
Oryctolagus
tag
Sziasztok!
K Norbi invitálására itt is leírom:
Ma vennem kellett egy akkumulátor töltőt (deca mach 119), mert vasárnap már nem bírt indítani az akku.
Hétfőn már a műszerfalon is alig világított a kézifék jele.
Ez az első alkalom hogy töltenem kell, még nem volt autóm se.
Tehát rátettem délben a töltőre ekkor kicsivel több mint 2 amperrel töltötte, majd 2 órával később már 1 és most
kb 500mA körül van a műszer állása.
Az akku kissé pezseg, ez normális?
Meddig kellene még töltenem?
Nem igazán ismerek senkit akitől tanácsot kérhetnék.Ezzel a durranógáz képződéshez hogyan viszonyuljak? Kissé nyitva hagytam az ablakot, de olvastam olyat is, hogy a keletkező túlnyomás távozik az akkumulátorból a veszélyes anyag pedig lecsapódik egy labirintus szerű kialakításnak köszönhetően és visszafolyik az akkumulátorba.
Becsukhatom az ablakot a fentiek alapján?
Per aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
válasz crissprivat #1329 üzenetére
Otthon maradt, plusz venni kellene egy normálisat mert ami van az elég "100 Ft-os boltos".
Per aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
válasz crissprivat #1331 üzenetére
Tegnap töltöttem 11 órát ma szereztem egy multit és 12,93 V-ot mért.
Per aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
válasz crissprivat #1333 üzenetére
Na, akkor lemegyek és beteszem a helyére aztán mérek, mert egy mérés nem mérés.
Először nem kapcsolok gyújtást, aztán csak alapjáraton és végül fűtés és távolsági fényszóró.
Ezekből azért lehet majd következtetni valamire, ugye?
Mérjek még valamit, vagy csináljam másképpen?Per aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
válasz crissprivat #1335 üzenetére
Gyújtás nélkül: 12,64V (nyitva volt az ajtó a kilépő fények világítottak gondolom ezért csökkent le)
Alapjárat: 14,39-14,41 V
Fűtés max. és táv.fényszóró: 14,28-14,32 VPer aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
válasz crissprivat #1337 üzenetére
Igen, ritkán is járok autóval.
Legutóbb miután hosszabb úton voltam (150km), nem használtam 5 napig.
Aztán már hidegebb idő volt múlthéten és szerdán voltam a városban háromszor indítottam szerintem aznap.
Szombaton délben már nem volt indítható.Per aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
Üdv!
Ma ismét lemerült az akkumulátorom. Legalábbis ma délután nem indult, 12,24 V -ot mértem.
Most már lehet elviszem szerelőhöz, de előtte azért megnézem, hogy a negatív vezetéke hozzáér-e a karosszériához. Ez is lehet probléma, ha jól tudom. Erre írhatna valaki egy határozott igent, vagy nemet. ( :
Illetve arra is gyanakodom, hogy a kézikönyv alapján megadott 48Ah-s akkumulátornak nagyobb az indító árama ezért minden indításkor nagyobb a terhelés az akkumulátoron mint amit el kellene viselnie.Köszönöm a válaszaitokat!
[ Szerkesztve ]
Per aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
Végül is a kérdés az az lett volna, hogy ha az akkumulátoron lévő negatív saru kábele hozzáér a kasztnihoz az okozhat-e lemerülést? Itt olvastam.
Harmadik bekezdés.
A 48Ah-s akku a kézikönyv által előírt, de csak 45Ah-s van benne.
Ebből következtettem arra, hogy talán ez is hiba forrás lehet, mert lehet hogy kisebb indító áramot tud szolgáltatni.Per aspera ad astra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel 9900KS 5 Ghz All-core!
- CASIO LIN 169. Analóg/Titánium/Kristály üveg//Dátum
- Lenovo ThinkPad E470, i3-6006u, 8GB RAM, 180GB SSD, gyári magyar billentyűzet, 90%-os gyári akksi!
- DELL Latitude 5590 5501 FHD IPS 15.6 gyári magyar billentyű világító opc i5-8250u i5-9400H 8GB 256GB
- Intel QuadCore i3-8100T - SR3Y8 - 3.1 GHz - 6MB - 35W - UHD Graphics 630 - LGA1151 v2