Új hozzászólás Aktív témák
-
Ata61
újonc
válasz DigitXT #5773 üzenetére
Szia!
Nagyon szépen köszi a gyors infót(választ)szerintem is úgy van jól ahogy leírtad.Autószerelő Fórumon kaptam az ellenkező válaszokat,ott azt magyarázták,hogy ha egyszer már a generátor feltöltötte az akkut 14,7V töltéssel,akkor az intelligens töltőrendszer leviszi a töltés a továbbiakban 12,4-12,8V körül,és így tölt tovább mert nincs szükség nagyobb töltésre.Na én ebben kételkedtem,hogy ennek így kel jól működnie.A15V az lehet mérési hiba is,mert a műszer nem bekalibrált.. -
SZIGMA
aktív tag
válasz DigitXT #5773 üzenetére
Szia!
Mintha pont itt olvastam volna valamikor, hogy egyes autótípusoknál az AGM akku töltése 15V felett is üzemszerű. (Talán Ford Focus volt, szerintem a C-Max is hasonló lehet.)
Ata61: beépítés előtt nem kalibráltad be a műszert? Én ilyenkor mindig teszek friss elemet a multiméterbe, rámérek az akkura és a műszeren ugyanazt az értéket állítom be. Így se jó nálam,mert a műszerfalban 0,5V-tal kevesebbet mér, szóval tavasszal szedhetem szét megint, de úgyis cserélnem kell, mert hülye fejjel piros kijelzőt raktam be és folyton hibajelzésnek nézem.
[ Szerkesztve ]
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen