Új hozzászólás Aktív témák

  • Brogyi

    senior tag

    válasz Arti1 #265 üzenetére

    Ez egy érdekes kérdés. Azért is írom külön. Szerintem nem olyan egyszerű a válasz.
    Ha előbb leveszed, és a kocsi beindul vele. Nincs semmi baj, de akkor miért kell tölteni?
    A semmi baj az egy alkalomra szólt.
    Lényeges, hogy a generátor, és a szabályzó milyen állapotú, és a lényeg hol fog. A generátor szabályozók 14-14,4V-os sávban fognak, de akkor nem kell tölteni azt az akksit.
    Egy diesel autó téli indítása nagyon erős igénybevétel. Azt te nem indítod be ilyen félig feltöltött akksival.
    Na jó a hülyéknek is van szerencséjük. Bocsi de ezért meg ne haragudj. :D
    Nálam majdnem ua. a helyzet pedig csak egy robogó. Kis akksi erös igénybevétellel. Nem engedhetem meg, hogy bármilyen kis kapacitás hiányozzon.
    Nézzük a gazdasági oldalát.
    Ha rendszeresen így használod akkor rohamosan csökken az élettartama. Duplán fogod megfizetni ennek az árát, mert fele időben tönkremegy.
    A másik nagyon valószinű dolog, hogy gyorsabban beindul a szulfátosodás.
    Gondolj bele ha rossz a generátor szabályozó akkor abból nem csak új generátor+szabályozó kombót kell venned hanem ott lesz még a nyakadon az új akksi is. Remélem a lényeg átjött.
    A szöveg hagneme is én vagyok. Bocsi :R
    Vegyél egy méretben passzoló töltőt az akksidhoz. Lásd mint fent. Egy 76Ah akksihoz egy 8A-es töltő az igazi patner.
    Az pedig nem igaz, hogy az autó nem tölti tele. Ott az a maximum (14-14,4V).

Új hozzászólás Aktív témák