Új hozzászólás Aktív témák
-
Csapoati
nagyúr
Megértem a pizzásokat is, de azért ez:
Az igazgató azzal kezdte, nem ért egyet azzal, elvettek egy sávot az autósoktól a kerékpárosoknak, hiszen az autósok fizetik a súlyadót.
Ilyen alapon szüntessük meg a járdákat, hisz a gyalogosok se fizetnek súlyadót. Sőt, a robogós pizzafutárok sem.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
alcsa
senior tag
-
Dr. Oid
aktív tag
hát, azért a járda meg az út nem ugyanaz. én autózok elég sokat és eléggé csípi a szemem, hogy van a sok adó, meg az üzemanyagba beépített ez meg az, meg a parkolás, és egyre kevesebbhez van jogom ezért, nekem, mint autós állampolgárnak. nem beszélve a fizetőssé tett utakról, stb.
ja, bringázok is, meg tömegközelekedem is, mielőtt.
-
gygabor88
tag
Reggel megyek a 7E buszon, Blaha elott kicsivel a buszsavba beallt 2 rendorauto. Na gondoltam baleset. Pedig nem. Az ut menti egyik vasoszlopra felrakott valaki egy tablat valami "bringasok takarodjatok a varosbol" felirattal. Mondom wtf. Aztan kesobb latom az indexen a bringas-pizzas haborut. Pont Blahan van egy pizza king talan a megalloban...
-
Csapoati
nagyúr
Én is űzöm mindkettőt, de el kell fogadni, hogy egyrészt nem lehet csak az autósoké a város, másrészt pedig egyre többen bringáznak (ami ugye mindenképp kevésbé terheli a környezetet) és nekik is kell menni valahol. Ezt a városvezetés orvosolhatná, de...
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Dr. Oid
aktív tag
ha visszaolvasol, nagyjából azt írtam én is, hogy nem lehet kiragadni néha-néha valakiket egy rendszerből és nekik kedvezni. tehát én értem, elfogadom és örülök neki, ha egyre több a bringás, de nem megoldás, ha ilyen kényszeres félmegoldásokat alkalmaznak, illetve nem úgy kéne fejleszteni a bringás közlekedést, hogy figyelmen kívül hagyják, milyen hatása lesz az autós közlekedésre.
ez alatt nem azt értem, hogy kompenzálni kell, hanem egyszerűen úgy kell intézkedni, hogy minden intézkedés hatása kalkulált legyen és elfogadható. például kirakták ugye a rakpartra a gyalogos lámpákat a Parlamentnél, vagyis az addig kb haladó autóforgalom most pár száz méteren belül megállásokra van kényszerítve. következmény? felmennek a széchenyi-újpesti rakpartra, majd onnan be a Kossuth tér mögötti kis utcákba. jó ez? ott is dugót generálnak, a Honvéd utcában pl. tényleg az a legjobb megoldás a közlekedők összességének, ha 3 lámpánál csődülnek a turisták a lebetonozott, kietlen, sivár Duna-partra? bele sem merek gondolni, mi lesz, ha "visszaadják" a part a gyalogosoknak. mert az persze marhára kell, tisztára, mint az új betonsétány a hullámbádog aréna felé.
én értem, hogy a város nem csak az autósoké, de akkor sem jó, ha random szempotnok szerint fejlesztenek. az autó is, a gyalogos is, a biciklis is, a tömegközlekedés is meg kell, hogy férjen itt. rendszerben kell gondolkodni, ebbe beletartozik az is, hogy nem engednék boltot, szállodát, akármit úgy építeni, hogy a busz/teherautó/vásárló nem tud leparkolni. hát milyen dolgo az, hogy a Király utcai szállodánál vészvillog két óriás külföldi turistabusz, amíg leszállnak/lepakolnak és a Rákóczi térig áll a dugó emiatt (megtörtént eset).
-
dugo_
veterán
Mindig is tudtuk, hogy nem egy pizzafutár a legélesebb kés a fiókban, na de hogy ennyi ésszel vállalkozást lehet vezetni, az kész csoda.
kénytelenek vagyunk a kerékpársávon megállni, különben bezárhatunk
Akkor zárjál be, bazmeg.
-
Dr. Oid
aktív tag
én nem mondom, hogy legitimálja a dolgot, de képzeld el, hogy a házad elé biciklisávot ÉS rokkant parkolóhelyeket tesznek, buszmegállóval, valamit elektromosautó-töltőhellyel, ami miatt kb 3 háztömbnyi parkolóhely kiesik. mit teszel?
a. elköltözöl
b. tiltakozol
c. szabályt szegsz, ha nem is mindig, de pl afféle "muszáj" helyzetben -
Nem csak egyetlen pizzafutárról van szó.
Ahol betolják a kerékpársávot az addig meglévő sávok csökkentésével, ellehetetlenülnek az út mellett lévő vállalkozások. Nyilván egy ügyvédi irodát kevéssé érint, de olyan cégeket, amik rendszeresen kapnak illetve szállítanak árut.
Persze lehet mondani, hogy költözzenek el, bár egy idő után már kerékpárútra sem lesz majd szükség. Kihalt negyeden csak áthajtani érdemes.Nyilván vannak erre megoldások. Például a közlekedési csúcsidőkön kívül lehetne áru rakodásra is használni a sávot.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Forerunner 965
- iPAD 8 (2020) 98% aksi
- LENOVO IDEAPAD GAMING 3 -15.6"FHD 120Hz - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 -1 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest