Új hozzászólás Aktív témák

  • marcias

    őstag

    válasz Wolverine #10 üzenetére

    Bizony. A Ghosttal egyébként szerencsét próbált a Blizzard, hogy tudnak-e külső csapatokat alkalmazni. A munkálatokat ott a Blizz csak felügyelte. Már kb. alfa stádiumban lehetett a játék, amikor fagyasztották. Azóta nem dolgoztatnak más cégekkel. ;] Persze akkor már célegyenesben volt a WOW, ami nélkül a Blizzard most nem tudni, hol lenne. Az viszont biztos, hogy remekül elkapták az MMO-hullámot, ahogyan a korábbi címei is eléggé jó időben jó helyre érkeztek.
    Az ugyan kétségtelen, hogy a WOW a legnagyobb siker náluk, de az a durva, hogy az összes többi azon kívül megjelent játékuk is ringben van még (leszámítva a nagyon régieket). A Diablo2 Gold-ot pl a mai napig 4000Ft-ért árulják, és számottevő eladásai vannak (volt, hogy bekerült a top10 PC eladások közé is, a Dio3 bejelentése környékén). A Starcraft-ot pedig 2000Ft-ért lehet megkapni, ami elég brutál ár egy 11 éves játéktól, hasonlóképpen, a WC3-at, ami szintél elég koros (2002-2003) 4000Ft-ért láttam legutóbb.
    A WC3 és az SC: BW egyébként professzionális E-sport címek is, Kóreában pár éve már, hogy profi csapatokban, fizetett progamerek játszanak, még SCTV-csatorna is van. Úgy fest, a dolog hamarosan Kínában is beindul, legalábbis egyre több kínai SC-progamer van. Az SC2 többek között azért is készül sokáig, hogy jó fogadtatása legyen az e-sport körökben, és egyből át tudja venni az előd helyét.

    [ Szerkesztve ]

    Steam: marcias88

Új hozzászólás Aktív témák