Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz mephi666 #2 üzenetére

    általában ez van, hogy eredetileg betervezett részeket kihagynak a játékból, aztán "új tartalomként" le akarják húzni a népet még több soron

    Most nem azért, de ezzel az erővel ezt a kiegészítő lemezekre is el lehetett mondani régen.

    legközelebb már az lesz, hogy megveszi az ember a játékot 1 pályával 50$-ért, aztán 20-20$-ért vesz hozzá még pályákat? mindezt teszi úgy, hogy rajta van az eredeti lemezen minden és csak feloldásra kerülnek az új részek a fizetéssel...

    Hát én örülnék neki, ha így lenne. No ne 50 dodó legyen az alapár meg 20 a pálya :)
    Sokan preferálnák ezt a micropayment-es megoldást.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Dany007 #9 üzenetére

    Azt jelenti, hogy letölthető tartalom (downloadable content).

    Gyakorlatilag a régebbi expansion pack-ek (kiegészítő csomagok, lemezek) eszmei utódja annyi különbséggel, hogy mint a neve is sugallja, ezek letölthető cuccok.
    Azért jók, mert nincsen terjesztési költség, magát a cuccot pedig legtöbbször játékon belül tudják reklámozni (tehát a játékon belül van egy menüpont, vagy valami, ami figyelmeztet téged a megjelent dlc-kre).

    Általában jóval kevesebbe kerülnek, mint egy tradícionális expansion pack, viszont kevesebb a tartalom is, de végeredményben ugyanaz igaz, mint a régi kiegészítőkre: van, amelyiket "érdemes" megvenni, van, amelyiket kevésbé.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz mephi666 #11 üzenetére

    szerintem a bioshock2 nem érdemli meg a 2-es számot...

    Ezt sajnos nem tudom, mivel nem játszottam vele még.

    dlc-knél nekem a fallout3 tette be igazán a kiskaput...

    Oké, a Bioshock2 valahol jó példa, mert tényleg elég gázos, hogy már elkészült tartalmat letiltanak, majd fizettetnek veled. Ellenben lássuk be, hogy az F3 esetén ez nem igaz: ha csak az Anchorage kieget nézed, az is hónapok plusz munkája volt, a többiről nem is beszélve - közben pedig peccselni is kellett kőkeményen. Azt pedig lássuk be, hogy nem késhet egy játék csak azért fél évet, hogy még két helyszínt belerakjanak.

    Én is rövidnek tartottam az F3-at, de őszintén: én a Dragon Age-et is rövidnek tartom. Az a probléma, hogy a mai játékok vizuális részének elkészítése rohadt nagy feladat (még akkor is, ha közben egy csomó grafikabuzzancs geek picsog, hogy "ez nem is olyan szép bazzeg"), és a növekvő terület/plusz karakter/objektum ezt ugye tovább növeli. Ezt feloldani csak azzal lehetne, ha többszörösére nőne a fejlesztési idő, akkor viszont menet közben kirohadna a dolgozók alól a cég. A másik opció, hogy szarni kell a vizuális orgiára, de akkor PC-s vagy konzolos egyremegy, a sok alacsony igényszintű "játékos" nem veszi meg, mert hogynézmárki.
    Szóval kb. ezt a hosszt lehet kihozni a mostani fejlesztési időkkel az ilyen játékokból, aztán meg dlc-kkel lehet növelni, amiért pedig lehet kaszírozni, sok kicsi sokra megy alapon.

    Szóval az F3-at azért nem csinálták egyből olyanra, mert akkor több lett volna a fejlesztési idő. Bármilyen röhelyes, érdemes azért megfontolni, hogy mennyire durva fejlesztési ütem, optimalizáció és bugirtás van a játékokban (rengeteg), aztán amikor kijönnek, még így is televannak hibákkal.
    Erre persze mondhatnád, hogy teszteljenek tovább, de érthető módon egy kiadó sem szereti tologatni a címeit. Nézd csak meg, a Gamepodon egy csomó Pistike nyafog, mint a fürdősk_rva, amikor eltolják az XY játékot 1 héttel... :(

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák