Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gery9112

    őstag

    válasz Thusor #8 üzenetére

    Hát pedig sanszos, hogy így van mert ezt az üzleti modellt a Telltale követte elsősorban. Lehet te nem vártál de nem csak te vásárolsz játékot. Sokan inkább kivárnak, mert lehet, hogy 1 epizód üt de mivel egy évad 5-6 epizódból áll az összkép árnyaltabb lehet.

    Hiába az egyik kedvenc játékom a Wolf Among Us de 1-2 epizód alapján nem mertem megítélni a teljes évad minőségét, ezért inkább kivártam, hiába is gondolom utólag, hogy első nap már meg kellett volna vennem.

    Valamint az is lehet, hogy a Walking Dead sikerén felbuzdulva egyszerre több játék fejlesztésén is munkálkodtak és így születtek a felemás minőségű címek, amik nem kaptak sose normális lezárást.

    [ Szerkesztve ]

    PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

  • Gery9112

    őstag

    válasz b. #17 üzenetére

    Pontosan, igazad van.

    Amúgy a Telltale talán az egyetlen, ahol a sztori minősége fordított arányban volt a megvalósítással. Jó ötletek/sztorik voltak de a motor amivel dolgoztak nevetséges volt. A gond akkor kezdődött amikor már a sztorik is felemások voltak meg a grafikus motor már arcpirítóan régi volt, valamint a Telltale formula nagyon megfáradt.

    Lehet hasonlítani a Quantic Dream játékokkal de a Detroitban jobban "belenyúlhattál" történet és rengeteg tényező hat a végkifejletre. A Telltale játékoknál meg kb. mindig A és B volt és az " XY will remember that" feliratra is legyintettek az emberek a végére.

    [ Szerkesztve ]

    PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

Új hozzászólás Aktív témák