Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Végre egy DLSS hasonmás. DLSS vs. FSR 2.0. Fight. Bármelyik nyerhet, úgy is NVIDIA-m van, amin mindkettő fut Hehe...
[ Szerkesztve ]
-
Kansas
addikt
Azért érdekes lenne látni egy képminőség és framerate-különbség tesztet, ami megmutatja, hogy ugyanabban a játékban ugyanazzal a konfiggal mekkora a különbség az FSR-ben attól függően, hogy NVidia vagy AMD kártyán fut... nagyon nagy nyilván nem lehet, de ha semennyi sem lenne, az azért az AMD-nek részleges öngól, bár nyilván érthető, hogy így sokkal több gépen fut, tehát jobb esély van rá, hogy bekerüljön a játékokba.
Aztán persze az NV kártyák többségén(GTX1xxx-ek és régebbiek) csak az FSR fut, a DLSS nem...Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Úgy legyen... azt azért nem bánnám, ha valami mainstreamebb játékkal is lehetne tesztelni mihamarabb, annál már csak az lenne jobb, ha többel is...
Valahogy eddig PC-n szinte csak olyan játékban van FSR és DLSS(illetve RT), ami engem hidegen hagy(pl. CP2077, Fortnite, Minecraft, stb.) és/vagy anélkül is rendesen fut, nincs rászorulva(pl. WoWs)... de hát ez az én személyes pechem(?)...
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Yany
addikt
Választ adhat az FSR 2.0, hogy mennyi értelme van tranzisztorokat és proprietrary kódot alkalmazni DL algoritmusra felskálázáshoz. Vajon elég a temporális adatokkal ügyesen bánni (ugye-ugye, particle effektek), vagy azért nem árt mellé néhány tensor mag meg egy kis deep learning... alig várom a real-world teszteket.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
DraXoN
addikt
Igazából ezt a "deep learning" dolgot meglehetne oldani futtás közben és statisztikai adatokat visszaküldve driveren át a "közösségnek", így a játék megjelenését követően 1-2 héttel javulhat a képminőség ... de gondolom ez okozna nem kevés fejfájást, hogy "hogy adjuk el", meg "hát adatot küld vissza a gép, és nem kémkedik?" dolgokban...
Mondjuk ha ezen deep learning dolgok nem tartalmaznak részletes térképet a játékokról (helyszínekről, eseményekről, nézőpontokról), akkor erősen "bullshit" kategória, és maximum egy "pre-config" megállapításra lehet jó, talán egy-egy jelenethez igazítva ha van feedback a játékból az adott eseményből. De nem tudom pontosan, hogy működik a technológiájuk, de a tárhely igény miatt a mappingot (térkép) részt kizárnám, a config folyamatos jelenetfüggő módosítása meg nem biztos, hogy hoz annyi előnyt (ha hoz egyáltalán), hogy megérje a "deep-learning" nevezető folyamat a játék készítése közben.The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
Robitrix
senior tag
Ez tényleg így van. van mondjuk WOT-ban is már FSR meg EVE onlineban, amik viszont anélkül is meglehetősen nagy FPS-sel futnak még jó minőségen is.
Mondjuk a múltkor bekapcsoltam az EVE-ben, hogy lássam mit javit az FSR. aztán rá kellett jönnöm, hogy amúgy is simán hozza a 144 Hz-et a játék maximális minőségen FSR nélkül is, amit bír a monitorom. Vagyis meglehetősen gyenge hardveren volna értelme csak az FSR-nek ott. Vagyis olyan programban, ami nativan is képes megfelelő teljesitmény produkálni az átlagos hardveren is túl sok értelme nincsen se az FSR-nek se a DLSS-nek. Alapvetően nem igazán izgat, ha 120 FPS helyett 140 FPS van, mert úgyse igen érzékelem a különbséget. Érdekessé ott válik a dolog, mikor 35 FSP volna, amit fel lehet tornászni egy FSR vagy DLSS segitségével mondjuk 48 FPS-re. -
Yany
addikt
Sok olyan szolgáltatás van a piacon, ami úgy működik, hogy ha használod, akkor támogatod is. Alap ma már a torrent ugye, de ilyen a smart call is a telószámok esetén és egy sor másik szolgáltatás, ami opt-in, amilyen a DLSS is lehetne akár. Vagyis azzal, hogy használod, egyúttal grafikai adatokat is feltolsz a párába. Nem mondom, hogy szimpi lenne, de ez is egy opció.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GTX 1080 OC AERO
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- MSI GTX 1660 ti armor oc