Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
Én is így vagyok.
Ugyan a GTA V is indítja a kliensét, de megkímélem magam az RSC szervereinek szuper tempójától (az Ubisoft is qrva jó most a GR: Breakpoint-tal amivel nem tudok játszani mert állnak a szervereik ) amit a játék egyszeri vagy többszöri letöltésnél és a rendszeres frissítéseknél lehet tapasztalni... persze ez is van akinek ilyen van akinek olyan... de a Steam-ről mindig az elérhető maximummal szedek. Nekem ez számít.
Plusz a haverok-komák-barátok Steam-en vannak fent... 15 éves lesz a fiókom
Ha a Valve kliensében elérhető lesz elővételben a RDR2 akkor mint a GTA V-öt is, megveszem elővételben!
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz 30z.Samu #148 üzenetére
8 hónapig dedikált VGA nélkül voltam (mostanra 1137 órám van a játékban... igaz az Online részében)
Az akkori 4790K@4,7GHz-cen járatott CPU-ban lévő Intel HD 4600-as IGP-t használtam.
A GTA V 1366x768-as felbontásban és vagy teljesen low-on vagy low de ez-az medium-ra állítva elfutott átlag 30-36 FPS-el.
A maximum 80 alatt volt, a minimum meg 12-15-től nem kevesebb egy-egy pillanatra.
Szóval azért nem volt olyan rossz.
Ráadásul érvényesülni is tudtam mikor random PvP kerekedett az utcán más játékosok és a klánunk tagjai között...+1!
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Anno mikor a GTA V megjelent PC-re, akkor nem sokra rá csak emiatt az egy cím miatt vettem egy vezeték nélküli kontrollert és hozzá akku pakkot:
Microsoft Xbox 360 wireless/vezeték nélkül kontroller/gamepad és Play & Charge kit
Igaz én csak az autó és motor irányításához használom.
Nincs más cím amihez használnék kontrollert csak a GTA V/Online-hoz.Mivel nem asztalnál-számítógépasztalnál ülök, hanem egy tévészekrény előtt egy fotelban és a lábam egy puffon, így az ölembe vagy magam mellé teszem ha nincs szükségem a kontrollerre. Amúgy minden helyzetben egér+bill.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz hombre[EU] #246 üzenetére
A Mafia első részénél én is kormány+pedál kombót használtam
Igaz előttem volt a kormány, mögötte meg a billentyűzet. Az egér meg a kormány mellett. Nem volt kényelmetlen vagy zavaró, de az autókázás baromira jó volt ígyAz autókat természetesen manual módban vezettem
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Ez qrva jó! Ezen szakadok mióta megtaláltam ezt a videót: [link]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Úgy hogy haladnak a korral és végre minimalizálják a mosottas és okádék kinézetű textúrákat.
A játékban lévő modellek (emberek, ruházat, állatok, épületek, tárgyak stb-stb) részletgazdagabbak lesznek és az egész világot megtöltik tartalommal. Ami amúgy nem kicsi.Remélem a fentiek közül egyik sem gond...
Csak úgy viszonyítás alapként, hogy ha kidolgoznak egy játékot akkor az aktuális kornak megfelelően milyen kiugró mértékű a különbség:
Anno a Mafia: The City of Lost Heaven 1,8GB volt 2002-ben.
Ehhez képest a Grand Theft Auto III szintén 2002-ben 500MB szabad helyt igényelt..."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Zoolee19 #383 üzenetére
Lassan 2019 végén ezen mi a meglepő?
Jedi: Fallen Order : 150GB
Call of Duty: Modern Warfare : 175GB
Red Dead Redemption 2 : 150GB2015: Halo 5 : 99GB
2016: Quantum Break : 102GB
2016: Gears of War 4 : 112 GBRemélem nem IDE csatlakozós 160GB-os HDD-vel a gépben csodálkozol ezen a helyzeten.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
A Rockstar vonalat ez esetben direkt nem említettem meg a RDR2 kivételével, nehogy azt higgyék az emberek, hogy ez egyedüli sajátosság.
Nálam is fent van és az Online részének köszönhetően 1138 óra ment bele. Úgy hogy mióta megjelent az idő alatt volt 8 hónap szünet.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz RetepNyaraB #436 üzenetére
A Rockstar mivel saját grafikusmotort használ és abból mindig az elérhető legjobbat próbálja kihozni valamint optimalizálni sem rest, így elsőre azt mondom, hogy a GTX 1060 6GB-os verzióval Very High-High beállítások 1080p mellett simán járható út lesz.
Már csak azért is mondom ezt, mert anno a GTA V miatt a 0-ról épített asztali gépemben az i5 4460 + GTX 760 2GB remek párost alkotott az offline avagy a single player részében.
Viszont a multihoz még a megjelenés évében CPU-t kellett újítanom-cserélnem, mert karcsú volt a 4460 a 4 mag 4 száljával és egy 4790K-ra váltottam, amivel az addigi meg-meg akadó GTA Online kisimult.
Aztán később egyik régi barátom felkérésére építettem neki egy i7 6700K+GTX 1060 6GB-tal szerelt gépet és a tesztjátékok közül a GTA V-Online volt az egyik ami alatt számomra meglepő módon de nagyon jól teljesített a gép 1920x1080-as felbontásban.
Még korábban pedig a GTA IV alatt single-offline egy i5 3470+GTX 670 2GB kombónak az 1080p meg sem kottyant, sőt felskálázott felbontásban vígat hajtotta a GTA IV-gyet 2880x1620-ban.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
-
Puma K
veterán
Ja hogy ja
10-es net?
Itthon már a 150Mbit/sec az alap.Most túráztatom a jelenlegi szolgáltatót és a konkurenciát, hogy 300-ról dobják fel kedvezményes áron 500-ra, vagy szolgáltatót váltok és 1000 vagy 2000MBit/sec-es netre térek át azonos összegért...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz hombre[EU] #493 üzenetére
"A fejlesztése pedig a 2000es évek végén kezdōdött..."
Dehát... itt még 2019 van...[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Mert az Epic gondolom nem kevés zsebpénzt fizetett a Rockstar-nak, hogy 1 hónapos előnyt kaphassanak más platform-platformokhoz(?) képest.
A R*-nál meg oszthattak-szorozhattak és megnézhették, hogy a RDR2 konzolon mennyit hozott, mennyit hozhat a GTA V-ös PC eladások türkében és mennyi az Epic store játékosbázisa akik potenciális vevők. Így megéri nekik az a extra zseton azon felül, amit amúgy is kapnának a játékért ha valaki megveszi bármelyik platformon.
A Steam-es brigád -szintén saját tippelés alapján- meg a 30-70%-os arány miatt eltolásra került. Ugyan a több mint 10.000.000 napi aktív felhasználó és a GTA V-Online-nal aktívan játszó ~350.000 ember nem egy rossz szám és vélhetően nagyobb a vásárló erő Steam-en mint az ingyens játékáról-játékairól ismert Epic store, de most ők hátrébb kerültek.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz negyven2 #500 üzenetére
Az Online GTA ötlete már a GTA III idején felmerült, de nem tudták tető alá hozni.
Az okai az emlékeim szerint pénzügyi és emberi erőforrás béli behatároltság volt.
Amit csak azután tudtak megoldani és foglalkozni vele miután a GTA III és az utána lévő címekből származó eladásokból befolyó pénzzel meg tudtak alapozni a szükséges bővítéseket.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz negyven2 #532 üzenetére
Anno mikor megtudtam, hogy jön PC-re a GTA V majd 2015. áprilisában, akkor 2014. augusztusa vége felé összeraktam magamnak egy gépet a 0-ról, amihez megjelenítőnek egy 32"-os 1920x1080@60Hz-es tévét vettem csak a GTA V miatt.
A "GTA V-özös" konfig előtt pár évig laptopoztam... amely során rájöttem, hogy alkalmatlan számomra a laptop huzamosabb ideig avagy több órán át tartó játékra legyen bármilyen nehéz és rézzel telepakolt-több ventilátoros hűtése (igaz ekkor még nem volt lehetőség az undervolt meg custom fan curve-re adott típusoknál)... a laptopos időszak előtt amíg el nem adtam mindig az adott kornak-időszaknak-játék igényeknek megfelelően viszonylag erős gépem volt.
A GTA IV multiját i5 750@3,2GHz (4mag/4 szál) + tuningolt GTX 275-tel nyomtam.
Ezelőtt pedig E8400@3,6GHz (2mag/2szál) + HD 4850 kombón futtattam. De ez kevésnek bizonyult a GTA IV mutlija alá így fejleszteni kellett. Az akkor használt monitorom 1680x1050 felbontást tudott 60Hz-cen.Mivel 2012-2013-ban valamikor a GTA IV ment az akkor frissen általam összerakott haver gépén 2880x1620-as felbontásban is és 1920x1080-as felbontásban szintén maximumra állított grafikával gyakorlatilag stabil 60 FPS-el mint a két esetben egy i5 3470 (3,2GHz 4mag/4szál) + GTX 670 2GB VGA-val.
Így erre alapozva 2014-ben magamnak i5 4460 (3,2GHz 4mag/4szál) + GTX 760 2GB (ami teljesítményben egy GTX 670 szintjét hozta) kombóval szerelt gépet raktam össze. Ezzel a konfiggal offline-single nagyon jól megvoltam 1920x1080-ban úgy, hogy Very High-High beállításokat tudtam használni.
Viszont a GTA Online-hoz kevés volt a 4 mag 4 szálas 4460-as proci, mert meg-meg akadt.
Így kénytelen voltam váltani i7 4790K-ra amivel kisimult a játék 2015. szeptemberében azonos grafikai beállítások mellett, ami egészen 2019. szeptemberéig azaz majdnem 4 évig kiszolgált gond nélkül.A gépben VGA-ból volt a 4 év alatt a 4790K (amit használtam 4,4GHz és 4,7GHz-cen is az adott VGA teljesítményétől függően) mellett GTX 760, GTX 1070, GTX 1050 Ti és GTX 1080 Ti.
Viszont az a zavaró, hogy 2560x1440-es felbontáson 165Hz-cen szinte kimaxolt grafika mellett (azaz ésszel beállítva és ez-az levéve-kikapcsolva), az 1080 Ti-t nem használja ki a GTA V és az Online sem... fel kell skáláznom a felbontást, hogy 95% feletti terhelést kapjon a VGA, mert amúgy alatta van a terhelés mértéke.
Ezen remélem csiszoltak a RDR2-ben, hogy ha ott a GPU erő, akkor azt ki is használja és plusz FPS-t ad nem pedig hagyja mondhatni parlagon a VGA-t.
Szóval mindezek a fejlesztések és még persze alaplap, memória mennyisége fajtája, adattároló, ház, táp, monitor és stb-stb csak a GTA széria miatt történt
Bele is csúszott 1138 óra. Igaz volt egy 8 hónapos kihagyás.[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
+ még ami lemaradt: i5 4460 vs i7 4790K
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Atom_Anti #538 üzenetére
A GTX 1050 Ti ugyan ahhoz a grafikához jó volt 1080p-ben mint amit a GTX 760-nal használtam.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Sylvanas #547 üzenetére
Igen tudom, és ezen felül még mit szerettél volna mondani ami újdonság lehetne egy lassan több mint 5 éve megjelent CPU-nál?
Meg is említem: [link]
A felsorolt procik között egyedül a 4790K-nál hagytam ki a 4790K (4,4GHz, 4mag/8szál) részt[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
A "mindegyik megkotlik" pontatlan.
Maximum a megjelenést követően avagy "az első szériás" 2080 Ti-k nél volt jellemző, de ott sem mindegyikre.Viszont egy jó ideje nem lehet hallani arról, hogy továbbra is gond lenne ezzel a típussal. Szóval jó pár hónapja elejét vették a szemetelős problémának.
Az RTX 2080 Ti-nél inkább az árazása az ami problémás és visszatartó erő a legtöbb ember számára.
Az 1080 Ti nálam már egy 4790K@4,7GHz-nél is limitált 2560x1440@165Hz-es megjelenítő esetén.
A "fullos játékmenet" elég tág fogalom a megjelenítőd natív felbontása és annak a képfrissítésének a közzététele nélkül.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
"Mellesleg a GTA5 az 1080Ti-vel is be tud esni néha 30 fps alá 1080p-ben, egyjátékos módban is, de az gondolom inkább valami bug lehet, mert csak időszakosan jelentkezik, remélhetőleg az RDR2 nem örökli majd."
Online vagy offline tapasztalod ezt?
Csak azért kérdem, mert 1138 órám van a játékban, és 760, 1070, 1050 Ti, 1080 Ti-vel de még Intel HD 4600-zal sem tapasztaltam durva FPS beesést.
Az más téma, hogy a pálya Paleto Forest részén -vélhetően- az ottani környezet miatt lecsökken az FPS, de az is fokozatosan ahogy közeledek.
Érdemes a driver-ből az energiasémáknál a maximális teljesítményt választani, mert mint írtam nem terheli be a kártyát minden körülmény között és szerintem hajlamos visszavenni a VGA magát 3D LOW profilra adott esetben...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Most megfogtál.
Esetleg még azt próbáld meg, hogy a Windows-os energiaprofiloknál a teljesítménycentrikust választod ki, hogy a CPU ne vegye vissza az órajelét. Az Nvidia drvier-ből is az energiasémáknál a maximális teljesítményt válaszd csak a gtav.exe-nél majd alkalmazd és úgy tesztelj egy karikát.
Bár ilyen extra külön kört alapesetben nem kellene járni és az a része sem törvényszerű, hogy akadjon.
A Windows10 mikori telepítés?
A GTA V ugye legális?A Windows 10-nél korábban én is olvastam más játékok esetén, hogy tapasztalható alkalomadtán akadás. Viszont tavaly december óta Win10-et használok én is, de ilyet nem tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
A PC-s verzió a GTA V-nél nem csak azt kapta amit írsz:
"GTAV for PC pushes Los Santos and Blaine County to even greater levels of detail, running at 1080p and 60fps with up to 4K resolution and support for up to triple monitor configurations, as well as NVidia 3D Vision for up to triple monitor setups." - forrás
Akinek pl "csak" 1920x1080-at tudott a megjelenítője, de volt hozzá vasa, az tudta a játékban lévő beépített felskálázással növelni a felbontást akár 3840x2160-ig. Én most ezzel a beépített felskálázással 4480x2520-ban tolom a fűrészlap mentes élek és az éles látványvilág miatt.
Sőt benne van még az AMD és az Nvidia féle árnyékok továbbá az Nv kártyákkal a saját 3D-jüket is tudta a játék.
A GTA V-nél érték el azt, hogy az a grafikusmotor amit használnak a GTA IV-től kezdve mostanra (avagy 2013-2015-re) jól skálázható és az aktuális kor konzoljain és PC-in adott látvány mellett a legjobbat nyújtják.
A GTA V után eltelt 4 év ha a PC verziót veszem alapul, és megint léptek egy szintet a jelenkor igényeinek és elérhető hardvereinek megfelelően.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz chris0000 #602 üzenetére
Gondolom még mindig az van, hogy a vas ami 4k-ban meg tudja hajtani a teljes pompájában a játékot az PC-nél van.
A konzolok grafikai beállításai meg korlátozottak az adott-fix hardver miatt.
Ott elsősorban a 30 esetleg adott címeknél a 60 FPS a fontosabb natív vagy felskálázott felbontás mellett. Ebbe a felhasználónak nincs beleszólása (meg aki konzolt vesz annak ez nem is lényeges) és az kapják amit az adott generációs konzol bír... és a készítők az emberek elé tolnak.
Egy számítógépnél aki meg jobb grafikát akar adott játékban az tudja variálni a komponenseket és állíthatja feljebb a grafikát ami látványosabb, szebb és élesebb világot eredményez. A magasabb FPS-ről nem is beszélve... de ezt már nem mindenki látja-tapasztalja a különbséget.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
A hardverbe nem gondolnak bele az emberek és a jelentős többséget pont nem érdekli, hogy mi van az adott konzolban-számítógépben.
"Vagyis szerintem ez ilyen egyértelmű és nem kell járatasnak sem lenni benne. "
Neked egyértelmű, de a többségnek nem az mivel nem ritkán viszonyítási alapjuk sincs az embereknek.
Az meg megint nem elhanyagolandó, hogy van akinek a látvány sokadlagos tényező a rangsorban és fontosabb inkább a tartalom és hogy az adott játék mennyire köti le és érdekli, hogy mi lesz a következő percekben.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Red Dead Redemption 2 Most Important Graphics Options - Every Setting Benchmarked
Visszább kell venni saját ízlés szerinti mértékben a 20% felett beállításokból. Vagy akár ki is lehet kapcsolni azokat, de ez megint saját megítélés kérdése, hogy mennyire szükségesek az adott beállítások.
Ha nincs semmilyen élsimítás bekapcsolva, akkor a felbontást lehet feljebb skálázni játékon belül. Ami megint csak akkor ajánlatos, ha a vas bírja.
Ugyan az a GTA V, de nálam 2560x1440 felbontásnál 1,750x-es a játékban lévő felskálázást használok egyénileg beállított grafikai részletesség mellett.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Red Dead Redemption 2 Optimization [Part 1] Let's Greatly Improve PC Performance!
Red Dead Redemption 2 Optimization [Part 2] Advanced Settings Tested for Even More Gains
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- NBA és kosárlabda topic
- Futás, futópályák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...