Új hozzászólás Aktív témák

  • Sirandrish

    legenda

    válasz erahurka #76 üzenetére

    Eleinte engem is bosszantott a kissé vontatottabb játékmenet, én is úgy éreztem (főleg a sétálós részeken) hogy egy örökkévalóság eljutni A-ból. B-be.
    Aztán elkezdett beszippantani a világ...a világ amelyben nem a motorizált járműveké a főszerep. A világ amiben nem ugrálsz ki tök átlagos tiniként egy lángoló repülőből, hogy aztán mindenféle kunszt után SÉRTETLENÜL landolj. A világ, ahol nem osztasz ki egy ház tetejéről leugorva, MÉG A LEVEGŐBEN 5-6 heccsátot, hogy aztán földet érve még elnyomj egy "nah mivan g*cik?" dumát..

    És amikor el tudtam vonatkoztatni a mai trendektől, ahol már lassan a játék játszik, és nem a játékos. Ahol 3 métert nem kell feleslegesen menni, mert egy folyosón közlekedsz, és ezalól az 50négyzetkilóméteres játéktérrel megáldott játékok sem kivételek, hiszen nem fogsz 5-6 percet futni, úszni, vezetni, vagy épp repülni, amikor a céltól 12 centire tudsz gyorsutazni is, akkor elkezdtem IGAZÁN élvezni ezt a játékot.

    ÉS ezt javaslom mindenkinek! Ne keressétek benne a mai divatot. Képzeljétek bele magatokat abba a világba (ahol a TBC még gyógyíthatalan pl), és egyből más szemmel fogtok erre az alkotásra tekinteni.
    Ha meg erre nem vagytok képesek, vagy hajlandóak, akkor tovább kell menni, betenni a gépbe a 134. CODot, ahol nem kell gondolkodni, nem kell megállni egy pillanatra sem, és lehet játszani azokkal, de csak azért mert valamit nem értünk, még nem lesz sz*r.

    Attól hogy a kacsa nem tud úszni, még nem a víz a hülye..ugye szokták volt mondani! :N

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

Új hozzászólás Aktív témák