Új hozzászólás Aktív témák
-
SityiSXT
őstag
Vicces olvasni egyesek véleményét a bejelentés kapcsán...
Egy pillanatra lépjünk ki az átlagos játékos szerepéből, és vizsgáljuk meg a dolgot más oldalról is. A standard AAA címek esetén a kiadók finanszírozzák a játékokat, és naív lenne azt gondolni, hogy ha kijött mondjuk a Call of Duty új része, ne feküdne rá rögtön(!) az új részre a fejlesztőstúdió. A CoD olyan szempontból is jó példa, hogy az egyes részeket ha jól tudom, 2-3 fejlesztőstúdió készíti, és "rotációs" alapon jönnek ki az új részek, ergo az egyes stúdióknak 2-3 évük van az új rész elkészültéig. Csakhogy ez sokak számára nem feltűnő, mivel az Activision nevéhez kötik a sorozatot, az meg minden évben kipakol egy részt, ergo a folytonosság megvan, átlagos bamba gamer meg nem foglalkozik vele, melyik stúdió kalapálta össze az aktuális részt.
A Slightly Mad Studios nem bújt kiadó mögé, ők nyílt kártyákkal játszanak. Ahhoz, hogy kijöjjön a Project Cars 2 mintegy 3 év múlva, már most neki kell feküdni a dolognak. Csak mivel itt nincs kiadó, amelyik elmaszatolja ezt a dolgot, valamint marketing-szakértők siserehada, hogy megszakártsák, mikor kell az ilyet bejelenteni, így ők megtették az első lépést, nyíltan. Nem kell emögé olyasmit látni, hogy magára hagyják a frissen megjelent címüket, meg ilyesmit - az érdemi munka úgyis később kezdődik, most inkább a szervezés zajlik. Addig a többiek reszelik tovább az első részt.
Ami pedig a bugokat illeti, említenék pár címet: Battlefield 4, The Witcher 3, Watch_Dogs, Assassin's Creed: Unity, Batman: Arkham Knight, Assetto Corsa, The Crew, Carmageddon: Reincarnation, Mortal Kombat X, Dying Light... Mind meglehetősen bugos volt megjelenéskor. És persze még lehetne sorolni az ilyen bogárfesztivál rajtokat. Egyszerűen a mai játékok olyan komplex rendszerré váltak, hogy egy alapos tesztelés sem feltétlenül mutat meg minden hibát - aztán jön a nagy és őszinte csodálkozás a fejlesztők részéről, hogy és ezt most hogy? Kedves játékostársaim, annak az időnek, amikor egy-egy gamer újságíró szétcikizhetett egy-egy játékot egy-két apróbb hiba miatt már kb. 10 éve vége! Ma már hatványozottan igaz az a mondás, hogy egy programot nem lehet befejezni, csak abbahagyni. És persze a családot etetni kell, a számlákat kifizetni - végsősoron a fejlesztő is csak ember, a stúdióvezető is, és bár ott a játék iránti szenvedély (mert azért józan ésszel ilyesmibe belevágni... ), de ugyanakkor üzlet és megélhetés is egyben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Sorozatok
- Micro Four Thirds
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Eleglide M2 - pedálszenzorból a maximum
- Gurulunk, WAZE?!
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen