Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Jellemzően 20-ból lesz 30 fps, vagy 60-ból 90? Hogyan képzeljem el ezt a 50...80%-os gyorsulást?
-
haverkulum
aktív tag
Nekem például a töltési idők érezhetően gyorsabbak lettek picivel, viszont csata közben ha közel került valami a kamerához akkor a textúra elég komolyan elkezdett villogni (világos-sötét árnyalat közt) ami borzasztóan idegesítő volt, egyenesen bántotta a szemem így sokáig nem maradt bekapcsolva Gondolom jön majd erre is javítás, utána jobban letesztelem a méretesebb csatákban is
-
Ren Hoek
veterán
Nah akkor mérhetnétek egy 480-at és egy Fury-t ezzel az új TW-vel Meg egy új AOTS-ot az összes kártyával
-
Riddick77
tag
Ha jól értelmezem a cikket,akkor ez az update kimondottan az új kártyák tulajdonosainak van, Fury és RX 480, Nvidia vonalon meg csak a Pascalok ,a Gtx 1070 és 1080,mert ezek a DX 12 kártyák alapból. /D3D_FEATURE_LEVEL_12_0 /.
KL
-
leviske
veterán
Szép kontrasztot képez ez azokkal a cikkekkel, amik ~1 éven keresztül bizonygatták a tier szintekkel, hogy a GCN általánosságban alkalmasabb a DX12-re.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A legkorábbi Radeon, amin fut az a Radeon HD 7790. A legkorábbi GeForce pedig a GTX 980. De talán kiterjesztik még a támogatást később, de egyelőre ennyi.
(#5) leviske: Ez nem azon múlik, hanem a fejlesztők limitjein. Mondjuk egy HD 7790 nem egy új cucc. 2013 márciusi, tehát régóta van alkalmas Radeon erre. A legkorábbi GeForce is 2014 szeptemberi, azaz itt sem az elmúlt hetekben jött megfelelő VGA.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ripla
őstag
13.000-ért? majd év végén, féláron.
-
veterán
Lehet, hogy régóta van alkalmas Radeon erre, de a Pitcairnt kétszer kiadták még a HD7790 megjelenése után, az R 2xx és az R 3xx sorozatban is (utoljára ugye 2015-ben), így akik ezeket vették, azok most koppannak.
Reméljük kiterjesztik majd a támogatást idővel GCN1-re is.
[ Szerkesztve ]
solfilo
-
nagyúr
Mondjuk egy HD 7790 nem egy új cucc. 2013 márciusi, tehát régóta van alkalmas Radeon erre. A legkorábbi GeForce is 2014 szeptemberi, azaz itt sem az elmúlt hetekben jött megfelelő VGA.
Ez szép, de például a Tahiti ugyebár = Radeon 280(X), a Pitcairn = Radeon 270(X) és 370X.
Vagyis konkrétan még tavaly megjelent Radeon GCN is van, amelyik nem ugorja meg az elvárást, és 2 éves kártya is van, amelyről anno az volt a fáma, hogy Dx12-es...Ezért érdemes volt várni a Dx12-őt, és isteníteni a GCN-et, mint a messiást. Ugyan azt kaptuk, mint korábban volt, ha a legújabb technológiát szeretnéd használni, irány a bolt, és vedd meg a legújabb kártyát...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Shing
őstag
Azért korábban jobb helyzet volt. Megvetted a DX11-es kártyát oszt cső... ez majdnem 7 éven keresztül. Most kicsit visszamentünk a DX8-as korszakba amikor az ilyen olyan shader model hiányosságok voltak és azt sem tudta az ember hogy mi van... Durva ahhoz képest, hogy az elején úgy volt hogy minden DX11 kártya támogatja majd a 12-t.
-
nagyúr
Jogos az észrevétel, bennem is a Radeon 8000 / 9000, GTX2/3/4/ FX időszak rémlett fel, amikor a Pixel Shader verziókkal kevertek jobbra-balra.
Onnan indultunk, hogy majd az összes GCN Radeon Dx12-es lesz. Aztán kiderült, hogy csak Tier 1, amiből az átlag egyorrú user még mindig kutyagumit nem értett. A TW: Warhammer patch viszont előre vetíti a jövőt: zsebre teheted azt a szép álmot, hogy egy Tier 1-es Dx12-es kártyával még kihúzod hosszú ideig, ha nem vágysz 4K-ra meg WHQD felbontásra, mert majd a Dx12 segít a kártya teljesítményén.
A kérdés az lesz, hogy mit várhatsz a Tier2-es kártyáktól, mert óriási a kérdőjel, hogy mikor melyiket fogják támogatni a gyártók...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
Tökéletesen igazad van. Azt fogalmaztad meg, amit én is gondolok. van egy olyan érzésem, hogy ez még csak a kezdet, lesz ez még rosszabb is. N7ehéz lesz ez az átállós időszak.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bivalyolo
őstag
Oké, hogy ott a 7790(260x) de ezeknek mire elég a teljesítménye? Amikor megjelentek már akkor is a középkategória alját képviselték..
"Let's agree to disagree!"
-
noPublicFG
senior tag
Pedig kezdtem örülni, hogy a GTX880m támogatott. Erre kiderül, hogy FL12.0 kell hozzá...
plus ça change, plus c'est la même chose
-
Dr. Akula
nagyúr
Kár hogy engedélyezett ez a feature level trükközés, mindenki ráírhatja hogy "DX12 compatible", miközben csak 1-2 dolgot tud belőle, a vásárlót meg átkúrják a palánkon, azt hiszi ez már mindent tudni fog. Meg kéne követelni a szabványok betartását mindenkitől, nem könnyített kerülőutat biztosítani egyeseknek.
-
Raysen623
addikt
válasz Dr. Akula #16 üzenetére
Nálad a pont. Ugyanezt csinálták a DX10-es kártyákkal is, rá volt írva szép színes matricval, hogy DX10 Ready, aztán szopóág már az első játéknál. Úgy látszik ez egy olyan dolog amit soha nem fogunk megúszni vásárlói oldalról a gyártói lobbik miatt. MS-nek nem kellett volna engednie és mindenkitől azonos képességet követelni tudásban, aztán majd a hw ereje döntött volna melyik a jobb.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
nagyúr
válasz bivalyolo #14 üzenetére
Ami ciki, hogy olyan kártyák is érintettek, amelyek amúgy elég erősek még mindig, lásd Radeon 79x0 / 280(X) vagy GeForce 780.
Innen kezdve az a "matrica", hogy Dx12, kb. semmit sem ér. Majd nézegethetjük, hogy a játék milyen Tier támogatást kér, és nekünk milyen Tier-t támogat a kártyánk...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Az MS az utolsó pillanatban bekavart, ezért maradt ki az első GCN a DirectX Feature Level 12_0-ből. A Tiled Resources TIER_2 szintjét megszigorították, így a végleges DX 12-ben már nem tudja a GCN első generációja, minden másból egyébként meglenne a TIER_2. Elég wattafakk helyzet.
Jelenleg NV oldalon azért egyszerű a helyzet, a 9xx szériától felfele van Feature Level 12_0 (pontosabban 12_1). AMD-nél viszont a sok átnevezés összekavart mindent, remélhetőleg az tanul belőle a kisebbik GPU gyártó.
Szóval amivel ez a játék menni fog (GCN második és harmadik gen.):
HD 7xxx: csak a HD 7790
Radeon 2xx: 290(X), 285, 260(X)
Radeon 3xx: 390(X), 380(X), 360(X)
Fury (X)Ami kuka (GCN első gen.):
HD 7xxx: szinte minden, lásd fent
Radeon 2xx: 280(X), 270(X), 265, 250(X)
Radeon 3xx: 370(X), 350, 340Ez aztán átlátható. (Forrás)
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Fitzgerald
veterán
Afterburner 4.2.0 nem szeretne működni DX12 alatt, úgyhogy framerate-et nem tudtam még mérni, de tényleg jóval gyorsabban fut mint korábban.
-
haverkulum
aktív tag
válasz Fitzgerald #21 üzenetére
Steam overlay fps számlálója működik dx12 alatt is
-
nagyúr
Igen, tisztában vagyok bele, de a miért ismerete nem orvosság a helyzetre.
A lényeg, hogy a GCN első generációja bizony szívás a Dx12 szempontból, ha a játékfejlesztők a TW: Warhammer útját követik, és bizony miért ne követnék?
Nekem 7950-es Radírom van, és nem trollkodásnak szánva, de eléggé fáj, hogy a legnagyobb előnye a párhuzamos konkurenciát nézve, amit évek óta olvasgatok, hogy a Dx12 terén is milyen jó is lesz.
Na ez megy a kukába.Most R390-re váltok a héten, ha minden igaz (pedig nVidiára akartam, no mindegy...), de a Tier 2 / Tier 3 para megmarad - vajon milyen érzés lesz majd, amikor azzal szembesül a user, hogy azért nem fut a játék Dx12 módban, mert "csak" Tier 2-es a kártyája?
Az a magyarázat, hogy hát mit akarsz a "2013-as kártyáddal" (R290 ugyebár), az nem rendes Dx12-es...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
A másik oldalon se jobb, Fermi, Kepler, Maxwell v1 se jó. Mivel mobilon a helyzet még rosszabb a masszív átnevezések terén, remélhetőleg nem fognak mindenkit beszopatni a Feature Level 12_0 only támogatással. Ennél a játéknál azért ott a DX11, ez a mód csak egy frissítés, opció. Nem védeni akarom persze, csak azt mondom, hogy a jelenlegi helyzet annyira nem rossz, hogy kukába kéne dobni a VGA-t, mert el sem indul vele a játék.
GCN 2-3 között nincs Tier különbség, szóval ilyen téren nincs para.
Bizonyos Tier szintek nem tudom egyébként, hogy mennyire lehetnek követelmények, szerintem a Feature Level az alap, erre jöhet rá opcionálisan a magasabb Tier támogatás bizonyos feature-ökre.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
nagyúr
Nem azt mondom, hogy kuka egy első generációs GCN kártya, csak éppen eddig folyamatosan az volt a téma, hogy a Dx12 milyen jó lesz mindenkinek, mert hát gyorsítani fog, és hogy ezáltal a Win10 lesz a tökéletes játékplatform...
Eddig arról volt szó, hogy hány és hány Dx12 játék is jön ki záros határidőn belül. Most meg ott tartunk, hogy a Dx12 nem egy konstans, homogén dolog...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
kikikirly
senior tag
Mindemellett az aszinkron compute-ot a fejlesztők csak a Radeonokon hagyták alapértelmezetten, míg a GeForce-okon egységesen tiltják.
Pascalok tudják az Asincot.Későbbi updatben megcsinálják a NV architektúrjára is?[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Mondjuk az eléggé sejthető volt, hogy ha egy DirectX 12-es kártyánál a legalsóbb szintet 11_1-nek hívják...vajon miért nem 12-esnek... Ezek ellenére nagyon sok ajánlás volt azóta is PH-n 11_1-es feature level-es első generációs Radeon-ra, pedig már egy ideje tudni lehetett, hogy nem lesz teljesen jó. Például 270X helyett én ajánlottam egy esetben 260X-et, mert hiába gyorsabb a 270, a 260X már feature level 12_0-ás
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kikikirly #27 üzenetére
A Maxwell is támogatja. Itt a kérdés az, hogy ha aktiválják, akkor gyorsul-e tőle. Jelen formájában nem igazán, ezért tiltják minden GeForce-ra. Az erőforrás-kezelést és szinkronizációt eléggé architektúraspecifikusan kell írni, és az AMD-re rengeteg tapasztalat van ilyen szempontból. Az NV ilyennel nem tud szolgálni, és a stúdiók számára nehéz lenne mindent saját maguknak kitesztelni.
(#24) lezso6: Lényegében minden a bekötési modellre és az erőforrás-halmazra épül. Ezeket kötelező támogatni. A programozó a legmagasabb szintet célozza, és az API úgy tudni fogja kezelni a gyengébb szinteket. A többi opcionális.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Igen, benne volt Abu híreiben, hogy lesz 11_1, meg 12_0 és 12_1, csak éppen ez akkor és ott senki sem tudta, hogy mit jelentett. Aztán jött a hír, hogy az első Dx12 játékok csak a legalapabb funkciókat támogatják csak, akkor az ember vakarta a fejét, hogy hát jó.
A TW: Warhammer azért vízválasztó, mert ez az első olyan figyelmeztető jel, hogy valójában a 11_1-et támogató kártyák nem igazán Dx12-esek.
Ez most megint egy átláthatatlan katyvasz, holott nem erre számítottunk...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából nem katyvasz ez. Van két kötelező alap, amire az egész rendszer épül. Ez a bekötési modell és az erőforrás-korlátozás. Ezeket mindennek kell támogatni, és annál hatékonyabban fut a program, minél magasabb szintű a támogatás. A multi-engine és szinkronizációt szintén támogatni kell a meghajtónak, de nem kötelező a hardvernek, mert a párhuzamos feldolgozást a driver képes sorosra limitálni. A többi mind opcionális. Persze a fejlesztő dönthet úgy, hogy bizonyos dolgokat nem akar visszaportolni, és akkor limitálja a működést. Nem biztos, hogy jobban járnál a visszaportolással, mert mondjuk lefelezi a sebességet a DX11-hez képest is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ren Hoek
veterán
Mondjuk a Pascal AOTS-ban sem gyorsul hűdenagyon, inkább erőből oldja meg. Ott már aktív a Pascal Async? Senki nem tudja mit mókoltak ott vele, és megy-e egyáltalán rendesen.
Szerintem amúgy menetelünk a szakadék felé és a DX12 lesz a PC játékipar letaszítója.
Ami konzolon alacsony szinten tökéletesen működik, az hogyan is működhetne 5000 féle VGA-n, emellett még a procikra, magokra is kell figyelni?... nincs védőháló sem, a tizenötezredik béta DLC kiadása így is megnyomorítja a fejlesztőket, most még optimalizálni kell Pascal, Maxwell, GCN tökömtudja mire.Plusz jön az OpenGPU, intrinsics meg Radeonon futó exklúzív valamik, amiket gondolom erőből fúr majd az NV pénzzel.Úgy látom egy kaotikus harcmező lesz az egész, ahol már régesrég nem a PC gamer érdekeit nézik, hanem a gyártó és architektúra specifikus megoldások lenyomását a torkokon. Kisebb stúdiók, indie fejlesztők ezt az optimalizálást 20 gépre, folyamatos patchelgetést hogy a kutyafülébe engedhetik meg majd maguknak? Még több erőforrás megy el ezekre, amit majd a játékélményen és a sztorin fognak megspórolni. A nyilvánvaló előnyök mellett lehet óriási falakba ütközünk a konzolok után, és majd nyivákolva sírjuk vissza a buta DX11-et.
Nekem egyre jobban az jön le, hogy az igazán élvezhető és több 10 órákra lekötő game-k vagy régivágásúak, vagy leszarják a grafikát, az 5 millió eccséget, meg külön fényforrásokat, hanem abszolút a játékélményre és/vagy a sztorira mennek rá. Ehhez meg DX9 is tökéletes kb...
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
Bónusz kérdés, ha már itt vagy: A 480 PH! tesztjéhez... az AOTS eredmények szignifikánsan eltérnek a többi tesztoldaltól... A Fury-t/390/980Ti-t nem kéne újramérni az új 1.20 AOTS-al? Csak kíváncsi vagyok mitől vannak 30%-os eltérések. Máshol a 390X alatt van jóval a 480... Közelébe nincs a Fury X-nek. (Szaby kimérte 4xMSAA-val is Fury-n, szóval tuti nem az a gond)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Igazából nem katyvasz ez.
vs.
Persze a fejlesztő dönthet úgy, hogy bizonyos dolgokat nem akar visszaportolni, és akkor limitálja a működést. Nem biztos, hogy jobban járnál a visszaportolással, mert mondjuk lefelezi a sebességet a DX11-hez képest is.
Innen kezdve akkor miről is beszélünk?
A fejlesztőnek döntenie kell, milyen bekötési modell mellett teszi le a voksát, a TW: Warhammer az első fecske arra, amit a második idézetben írsz. Lehet hogy valóban nem érné meg a 11_1-es feature level-t használni, de a lényeg ez esetben az, hogy a jövőben hogy fog ez kinézni, a 11_1 valójában csak egy átmeneti lépcsőfok, ami a korai DX12-es játékok használnak, és a jövő valójában a minimum 12_0-át támogató kártyák.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
gV
őstag
nekem GTX 680-am van, mindig is nyugodt voltam mikor olvastam, hogy milyen szutyok is ez és majd a GCN1 odaver neki DX12-ben, hát eddig úgytűnik nem jött be. részvétem , mert bennem tényleg nincs hiányérzet, hogy tényleg nem tudom DX12-re használni a karim. lévén nálam a Win10-nél bukik a dolog (azért még juli 29-ig függőben van, épp ma kérdeztem az xp topikba milyen a frissítés nélküli windowsos élet)
-
#16939776
törölt tag
+1
Kell pár ellebbenő színes lufi, ami után lehet kapdosni. Mindegy hogy a szél, a szakadék felé fúj...
Ha kiderül, hogy minden új játék megjelenésével, új vga-t kell venni, hogy fusson a teljes DX-12-es mód, jelentősen csökkenni fog a lelkesedés iránta.. a végén tényleg sikerül, múzeumi látványosság szintjére degradálni a PC-s játékosok táborát.
DX-12-ben a hardverpiac találta meg a messiást, nem a játékosok, legalább is eddig így néz ki.Részemről megvagyok a 9-10-11-re írt tartalmas játékokkal. Hónapokig tart, mire végigjátszok egyet, annyira kevés a szabad időm. Ja és untig-elég hozzá a "filléres" vas, nem kell rettegni, hogy csata közben megreccen a kép
[ Szerkesztve ]
-
-
acura
tag
Én mostanában szándékoznék megvenni a játékot.
Sajnos így nekem se világos mi támogatott pl. Geforce oldalon, csak 980tól felfelé, vagy minden 900as?
Én ráadásul egy notebookon használnám. gtx950m,i7 4720hq
Esélyem sincs? :_) -
Ren Hoek
veterán
DX11-ben is megy... DX12-ben meg a kártyádon nem engedélyezik az Async compute-ot, ezért nem fog lassulni (Radeonokon gyorsult, Maxwelleken lassult, Pascalokon toporog)
Egyébként ez a rossz az Async Compute-ban, hogy a Maxwellekre külön kódot kell írni, és valszeg a Pascalra is. Egy AOTS-ban, ami a DX12 állatorvosi lova persze lefejlesztik... de vajon máshol foglalkoznak vele? Ezért szálltam ki a 970-ből. Mivel jött az új NV széria, szerintem full le fogják szarni az egész Maxwell-t. Még egy indok is, hogy cseréld.
Tiéd is Maxwell: DirectX 12 (FL 11_0), -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Warhammert leszámítva minden DX12-es programban alapértelmezetten aktív az async. Előnyt azonban csak GCN-en ad. A Warhammeren azért lehet letiltva GeForce-ra, mert sokat ronthat a teljesítményen. Ezt nem szerencsés vendor ID-hez kötni, de néha muszáj.
Azért az aktuális API-k megmaradnak, tehát adott arra a lehetőség, hogy a konzolra fejlesztett eljárásokat ne hozzák PC-re. Lehet eltérő portot csinálni a konzoltól, ahol a jelenet komplexitását korlátozzák, hogy beférjenek a DirectX 11 limitjeibe.
A shader intrinsics függvényeket nem érdemes belekeverni. Az egy rakás konzolfunkció, amiért évek óta sírnak a top fejlesztők. Ezek nélkül is fut majd az alkalmazás, csak nem lehet a szabványos kódra áthozni a konzolos optimalizálást.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A kettő független egymástól.
Dehogy kell dönteni. A program nézőpontjából a bekötési modell irreleváns. Megírsz egy kódot, és a kód elején lefut egy ellenőrző, ami kéri a rendszer által támogatott bekötési szintet. Ez mindegy, hogy mi az alkalmazás biztosan le fog futni, maximum több leírótáblát fog kreálni, ami persze nem szerencsés, mert zabálja a processzoridőt. Emiatt érdemes egy picit gondolkodni programírásnál, de az API kezeli a hirtelen felindulással való programozást is, csak úgy ajánlott a TIER_3-as bekötésű hardver, különben csúnya lesz az fps a sarokban.
Bátran lehet állítani, hogy a DX12 a legjobb bekötési modellel rendelkező grafikus API, nem számítva persze a Mantle-t és a libGNM-et. A Vulkan bekötési modellje is rosszabb. Többek között nem bindless.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
olymind1
senior tag
Ejj, táblázat alapján megy ám a kavarás.
Régebben nem azt írták/mondták, hogy elég ha dx12-t támogat a kártya (meg az OS), és attól függően milyen feature level-t tud a kártya, úgy állítja be a dx12, hogy ne kelljen ilyenekkel foglalkozni?
Ennél a játéknál meg kapásból kell a feature level 12, pedig lehet hogy FL 11.1-gyel is gyorsabb lenne dx12 alatt, mint dx11 alatt...?!?
-
Fitzgerald
veterán
válasz haverkulum #22 üzenetére
Nem szeretem mert pici, nem lehet a méretét állítani. De mértem egyet azóta, és az 50-80% plusz az nálam 15-25% egy MSI 390 Gamingen, minden maxon.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
válasz Fitzgerald #47 üzenetére
Ne félj egy percet se.Mindjárt jön Abu és elmagyarázza neked hogy az a 25% igenis 80 százalék,csak más nézőpontból...
Szerk:
Az alkalmazás DirectX 12-es módja támogatja a több GPU-s rendszereket is. A multiadapter mód működése egyelőre nem részletezett, de két GPU erejéig gyorsul a feldolgozás. A skálázódás függ a párosított GPU-k felépítésétől, kiemelve a DMA motorok hatékonyságát, illetve a grafikus parancsprocesszor limitjeit. Az elérhető extra tempó jellemzően 50-80% közötti. A program a gyártók mixelését nem támogatja.
Ez lehet hogy a 2 videókártya skálázódásra vonatkozik,és nem a DX12 által nyújtott teljesítmény többletről.
Nyugodtan ülj vissza ABU, nem kell fáradnod.[ Szerkesztve ]
-
Yutani
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- nVidia GeForce RTX 3060 TI AMP White Edition Videókártya