Új hozzászólás Aktív témák

  • ^Clown

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz bacsis #38 üzenetére

    Nem kell lefalazni az EGR-t, nem véletlenül van az ott :)

    Szerintem a PCV szelep lesz a ludas, tisztítása házilag is megoldható, de nem kerül túl sokba egy új sem.

    Ajtónyikorgásra talán elég az olaj, de ha nagyon zavaró, akkor viszont kompletten érdemes cserélni zsanérral együtt, az meg már, ha eredetit veszel, kicsit zsebbenyúlósabb. A felújítókészlet (utángyártott van csak tudtommal) sz.rt sem ér, két hét után ugyan úgy lógni meg nyikorogni fog az ajtó.

    Üzemanyag-fronton én szinte mindig az Agipnál tankolok, sima 95-öst (amúgy ugye MOL benya valójában). Néha, évente 2-3 alkalommal teletankolom OMV MaxxMotion 95-össel, ez kb. 10Ft-tal kerül többe. Van benne tisztító adalék, illetve egy kicsit mintha kevesebbet is fogyasztana belőle, de lehet, hogy csak placebo. De ettől nem fog eltűnni a hibajelzés.

    Jut eszembe, ki is lehet villogtatni a hibakódot, ha nem akarsz PCV-vel kísérletezni. Suzuki szakszervizben 1-2 ezresért megnézik, de talán házilag is lehet, nem tudom pontosan. Google megmondja.

    Szervót be lehet tenni gond nélkül.

    15"-os kerék, hát... Az a baj, hogy 195/45-ös gumi kell a felnire, a fogyasztásod meg legalább 1, de inkább 1,5 literrel meg fog ugrani. 195/50-es kerék bele fog érni a dobba, fel ne tedd! 195/45-ből pedig kicsi a választék, de legalább drága :D
    Arany középút lehet egy szép 14"-os felni. Én maradtam a 13"-nál, OZ felni, szerintem jól mutat vele, és a jó fogyasztás is megmaradt, de ez persze ízlés kérdése :R

    szerk: ha már ülés csere, fel szokott bukkanni GTi ülés is. Én beletenném, nagyon kényelmes! Aránylag értelmes áron fel lehet lelni, figyelni kell FB-on a Suzuki adok-veszek csoportokat (van egy pár).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák