Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
"Csak" 3 óra? Ki az, aki 3 órát kibír VR játékban?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
AGE-T
senior tag
Majd talán a következő irányító tudja már a teljes kezet követni. Egy kesztyű formájú irányító kellene, amiben benne vannak az érzékelők. Ne kelljen fogni ezeket a kontrollereket. Tudjak egy fegyvert fogni a kezemben, amit fel kell húzni, mint egy igazi fegyvert, ezt megspékelve force feedbackel. Oculusnál már megy is egy hasonló teszt.
For SALE: http://bit.ly/1aepGxI
-
-Faceless-
őstag
Azért arra kíváncsi vagyok, hogy lehet egy ilyen kontrollernek stabil fogása, ha minden ujj bombon helyezkedik. Az ötlet nem rossz, de biztos fogás nélkül esetlen lesz használni...
-
nbg
senior tag
válasz -Faceless- #3 üzenetére
Azt nem tudom, de a bombont nagyon szeretem...
I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
-
Kashim
őstag
válasz -Faceless- #3 üzenetére
Úgy működik, hogy a kézfejedre és a csuklódra van rögzítve fixen és mikor megmarkolod, akkor fogod meg a dolgokat a programon/játékon belül is. Tehát teljesen elengedheted az egészet, akkor is ott marad és mozog veled együtt, követi a kezed. Ha pedig újra meg akarsz valamit fogni, csak rámarkolsz, vagy ha csak a mutató ujjaddal akarod megérinteni, akkor azt teszed rá stb. Szerintem nagyon jó ötlet.
Kép a használatáról.nbg #4
[ Szerkesztve ]
-
-Faceless-
őstag
Oh, ez az eredeti képen egyáltalán nem így jött át. De tényleg jól mutat, jópofa lenne egy alkarhoz rögzített stabilizátorral úgy még természetesebben mozoghatna a kézfej, viszont már így is nagy előrelépés.
nbg#4 Pedig esküszöm, hogy 2-szer visszaolvastam...
[ Szerkesztve ]
-
#09819904
törölt tag
-
Alchemist
addikt
Nagy kérdés, hogy az ujjak közvetlenül és arányosan lesznek-e használhatók vagy funkciókat osztanak ki rájuk. Az utóbbi eset nem igazán lenne előrelépés.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
haxiboy
veterán
Ezért is került az a bizonyos usb port az ocolusra. , persze itt is a szenzor előtt kell lenned. Szerintem valami kamerás rendszer a szobába jobb lehet, akár csak valami vékony színes kesztyűkkel ahogy a motion capture is megy.
[ Szerkesztve ]
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
pereces
tag
Pavlov VR-ben egész jól működik már ez, a fegyvert tartod a kezedben fel kell húzni, tárat lehet cserélni stb. vagy egy fél óráig csak a fegyvereket nézegettem.
De ennek a kézben tartásnak van ám hátránya is pl. jött szembe az ellen kezemben a sörétes persze nem tudok lőni mert hátrébb csúszott az az alsó rész amit kézzel kell tartani. Egész jól megcsinálták de a játék még elégge félkész állapotban van.[ Szerkesztve ]
-
#44630784
törölt tag
Az Oculus Touch három ujjat követ (nem kettőt, mint a cikkben), a gyűrűs- és a kisujj helyére azért nem raktak gombot, hogy legyen mivel tartani a kontrollert. Ezért a középső ujj az alsó három ujj mozgásának felel meg.
Egyébként pont a kontrollernél bizonyult előnyösebbnek az Oculus amúgy technikailag gagyibb tracking technológiája. A vive a lighthouse miatt a kontrollerbe építi a fényszenzorokat és a beépített elektronika számlolja ki a kontroller helyzetét, amit blutoothon keresztül közvetít a HMD-nek, majd az usb-n kereszül a PC-nek. Ettől a kontroller energiaigényesebb és nehezebb lesz.
Ehhez képest az oculus touch csak egy IR ledekkel felszerelt játékkontroller, a trackinget a szenzorokból érkező képfolyamból a PC számolja, így aztán a touch hetekig is képes működni egy db. AA elemmel. Azaz míg roomscale-ben a vive egyértelműen veri a riftet (nem kell 4 usb3 csatlakozó a szenzoroknak meg a hmd-nek), addig a kontrollerben az oculus tűnik sikeresebbnek.
Ettől függetlenül remek dolog, hogy tanulnak egymástól és lassan de biztosan kibontakozni látszik valami iparági szabvány. Az új vive kontroller a rift tulajoknak is jó hír, ugyanis így könnyebb lesz az átjárás a két platform között. Eddig legtöbbször hiába indult el alapjáraton a vive-ra írt program rifttel is, a kontrollerek közötti fizikai különbség miatt a normális játékélményhez meg kellett várni a hivatalos oculus támogatást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- BestBuy topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Ennyibe kerülnek majd Európában az LG C4 OLED tévék
- Gumi és felni topik
- Robot fűnyírók
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Microsoft Surface Book 2 - i7-8650u/8GB/256GB SSD/Windows 11 -. 10% Most Csak 125990 Forint
- Microsoft Surface Go 2 tablet - 10% Most Csak 72660 Forint
- JBL Partybox 710
- HP Proliant DL 380p G8, 2x E5-2660v2, 256GB, 12x LFF
- Eladó/cserélhető új állapotú iPhone 15 Pro, 128 GB, független, fekete titán, Apple gari 2024.12.10
- Iphone 15 ProMax Blue Titan 512GB
- NZXT KRAKEN X72 360mm vízhűtés
- Dell Vostro 3590/15.6"FHD/10.generáció i5/8GB/256GB SSD/Kiváló akku/Magyar billentyűzet!