Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    "...amivel a játékosok tulajdonképpen pénzért vásárolhatnak előnyt az ingyen játszó társakkal szemben."

    A World of Tanks esetén azért jól kitalált a rendszer, nincs előnye a fizető játékosnak a csatamezőn (pl: a prémium tankok általában még gyengébbek is az ingyen kifejleszthető társaiknál, csak sokkal magasabb a kredit drop, azaz farmolásra bitangok). Fizetős játékosként olyan előnyeid vannak, amik a csaták kimenetelére nincsenek hatással (pl: gyorsabb fejlődés, több befolyt pénz, 2 fős szakasz helyett már 3 fős szakaszt is létrehozhatsz, csinálhatsz saját klánt, stb).

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz echterion #43 üzenetére

    2050 gold az lényegében 8 eurónyi kedvezmény... szóval ha csak emiatt döntenél a jelentősen drágább kártya mellett, akkor szerintem gondold át.

    Bármikor tölthetsz 2500 gold egyenleget 10 euróért.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Crytek #50 üzenetére

    Sajnos vagy nem sajnos, elég sok játéknál ez teljesen jól működik. Már 2 éve játszom a World of Tanks-szel és bár ingyenes, de sokkal kevésbé strapás fizetős prémium fiókkal (ami mellesleg nem hoz be semmiféle igazságtalan előnyt az ingyenes játékosokkal szemben). A havi 10 euró pedig potom pénz az AAA címekhez képest ahol sokszor meg ennyit költhetsz fizetős DLC-kre.

    De a WoT mellett tolok több - általad AAA-nak nevezett - címet, igaz sokkal kevesebbet, mint előtte, mert jobban megválogatom, hogy mit veszek meg. Ugyan úgy vannak még ilyen játékok, de egyre jobban hasonlít az üzleti modell a free-to-playhez, csak itt még az alapjákot is megvásárolhatod súlyos pénzekért. A Mass Effect hanyadik DLC-t kapja? A Skyrim hanyadik nagy DLC-t kapja? A CoD hanyadik map pack-et kapja? A Battlefield hanyadik DLC-t kapja? Az AC3-ben pedig fizetős mivolta ellenére megjelent a mikrotranzakció.

    Szóval nekem senki se mondja, hogy a mai játékokat elég egyszer megvenni. Ugyan úgy fizetsz, csak nem havidíjat. Olyan ez, mint amikor valaki rendel webshopból, de nem hajlandó kifizetni a házhoz szállítást, mert milyen lehúzás az 1500 Ft az áron felül, ezért inkább autóba ül, eléget ugyan ennyi benzint, fizet a parkolásért és még az idejét is pazarolja.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Crytek #57 üzenetére

    Amúgy ez tipikus. A cégünk olyan munkát végez, hogy sokszor ki kell szállni a helyszínre és az emberek csomószor felháborodnak, hogy miért számítunk fel kiszállási díjat (Budapesten kívül), hiszen a mi érdekünk, hogy megrendelést kapjunk. Ezért inkább ő jön el a mi irodánkba. Nálunk szerencsére belső udvarban ingyenes a parkolás, de a kiszállási díj nálunk csak üzemanyag költséget jelent, amit ő akkor is kifizet ha eljön Budapestre.

    Nem normálisak az emberek. Persze minket nem izgat, legalább nem kell utazni... :D

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz ЯΞNΞGΔT #84 üzenetére

    Viszont a World of Tanks egy-egy lövés-röppálya-találat és a rendkívül összetett és bonyolult észlelési rendszer esetén sokkal több változót számol egyidejűleg, mint a Battlefield 3. Nyilván sokat segítene ha optimalizálva lenne multi core renderingre és több mag szállhatna be a meghajtásba, de ettől függetlenül a BF3 és a WoT csak vizuális megjelenítés szempontjából összemérhetetlen.

    A WoT gépigényét nem a látvány növeli nagy mértékben, hanem a motorháztető alatt dolgozó bonyolult algoritmusok. Ilyen szempontból a BF3 faék egyszerűségű, kilövöd a lövedéket, annak van egy teljesen statikus útvonala, becsapódik és mindig ugyan annyit sebez (maximum csak a hitzone ahova becsapódik, az változó).

    A WoT esetében a rádiózási, rejtőzködési, észlelési rendszer számítása már önmagában bonyolult, de akkor nem vettük hozzá a lövedékekre ható erőket (melyben véletlen faktor is van). Láttál te már BF3-ban olyat, hogy a tankról lepattant egy lövedék a beesési szög miatt? Itt ha ügyesen beforgatod a tankodat, akkor egy olyan lövedék, ami alapesetben átszakítaná a páncélodat jó eséllyel lepattanhat.

    A WoT nem igazi szimulátor, de például sok kritika éri az egybites megközelítés miatt az igazi szimulátorok gépigényét a grafikai szinthez képest. Csak azt nem értik sokan, hogy a grafika nem minden. Egy BF3 esetében igen, mert nudli az amit a vizuális megjelenítésen kívül a motornak számolnia kell, de egy repülőszimulátornál ott vannak a bonyolult légköri és időjárási jelenségek, géptestre ható mechanikai erők és van nagyjából 150 darab működő kapcsoló a vezérlőpanelen, melyet potenciálisan több millió módon tudsz beállítani és ezeknek mind hatása van a repülési modellre.

    Játssz egy kis Flight Simulator X-et... sok éves már, grafikai szempontból összemérhetetlen a mai csúcs játékokkal, de garantáltan egy mai izombrutál PC-t is alaposan megizzaszt (főleg telepakolva realizmust fokozó add-onokkal). Egy 5 Ghz fölé húzott Core i7, 2db GTX680 SLI, 16 GB RAM talán elegendő a High beállításokhoz, meg a folyamatos 60 fps-hez. :)

    Amúgy nem akartam a BF3-mat fikázni, én is játszom vele. Sokkal szebb grafika mellett simábban fut, jobban is van optimalizálva a maga módján, de ne csak a vizuális, grafikai szintet mérd össze a két játék esetén!

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz ЯΞNΞGΔT #89 üzenetére

    De rosszul van optimalizálva a WoT, ez tény, én is leírtam, hogy nincs multi core rendering, ami 2013-ban több, mint ciki. Ha lenne végre, akkor hatalmasat zuhanna a gépigény és az alacsonyabb órajelű, de több magos procikon sokkalta jobban futna.

    Viszont a BF3-mal való összehasonlítás alapja nem megfelelő, mert a WoT esetében sokkal többet kell számolni a felszín alatt, mint pusztán a grafikát. :)

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz J.J. András #114 üzenetére

    Akkor egy szálon kell boldogulnia a motornak mint eddig, lényegi változás nem lesz egy P4-es procin. Ez nyilván nem az egymagos CPU-van rendelkezőknek fog előnyt hozni, ráadásul ma már a játékosok többsége több magos procival rendelkezik, így a multi core rendering hiánya pont a többséggel szúr ki a kevés kivétellel szemben.

Új hozzászólás Aktív témák