Új hozzászólás Aktív témák
-
echterion
nagyúr
válasz Stauffenberg #44 üzenetére
"...Ha az adott termék GeForce GTX 660 vagy jobb, akkor a felhasználó 7500 aranyat kap a World of Tanks című játékban egy hónapos prémium hozzáférés mellé..."
Én erre gondoltam, ez nem 2050 goldról szól. Mellesleg nem ezért akarok venni, hanem mert a 7900-as szérián kívül már mindenféle AMD kártya járt már a kezeim között, így gondoltam, ki kell próbálni a zöldeket is.
**********
-
Crytek
veterán
válasz Stauffenberg #56 üzenetére
A szállításra: Szerencsére itt a égek nem annyira pénzéshesek mint más téren. Mert ugye elég sok helyen van már pik pak pont ami ingyenes ,előrendelésnél is ingyenes a szállítás.
Erről a parkolásról jut eszembe egy sztori ami velem történt meg: Haver megkérte rakjak neki össze gépet (mert ő nem ért hozzá) és intézzem el a boltba az összeszerelést stb. Ok nem gond. 15x ezer volt a pc-je és a bolttól kb 2 km-re parkolt le mert ott nem fizetős a parkoló.
És még ő volt felháborodva amikor megjegyeztem neki te hülye vagy itt cipeljük km ig a szarodat amiért most adtál ki 15x ezret de az a 1xx ft-ot nem bírta ki a parkolásra ami 15 méterre volt a bolttól!
Next PC Upgrade: 2022
-
HeavyToys
senior tag
válasz Stauffenberg #59 üzenetére
Jó, mondjuk itt minden csak attól függ, hogy mennyi a kiszállási díjatok. Mert ha pl ide Egerbe, ahol lakok teszem azt, 20 ezer forint, akkor megértem, hogy felmennek, mert kevesebb mint a feléből meg lehet oldani.
-
csaabz
őstag
-
HeavyToys
senior tag
válasz Stauffenberg #85 üzenetére
De mint a játékkal nem játszó ember kérdem:
Ha a WOT-ot több szálra optimalizálnák nem lenne sokkalta folyamatosabb a játékmenet? Ha jól tudom (javíts ki ha nem), még midnig csak 1 magot terhel le igazán. Ha ezt 4-6-8 magra is kiterjesztenék, gondolom jobb lenne a játékélmény is.
-
ЯΞNΞGΔT
aktív tag
válasz Stauffenberg #85 üzenetére
Én pedig a WoT-ot nem akartam szidni - nem is tettem. Tisztában vagyok a játék tulajdonságaival, nap mint nap játszom vele. Azt is tudom, hogy nem is inkább vga, mint proci igényes DE a kijelentésem akkor is igaz, miszerint nincs rendesen optimalizálva - ahogy azt te is írtad, a több magos rendszereket jó lenne ha kihasználná. Ugyanis minden másra is elég egy mai, közel csúcs proci (mondjuk 3570K) a WoThoz meg majdnem kevés...
Na, de nem akarok én itt okoskodni, max okulni. És ahogy csaabz is írta: respect.A nő olyan, mint a parkoló.Az összes normális foglalt, a többi vagy rokkant vagy fizetős.
-
atti_2010
nagyúr
válasz Stauffenberg #91 üzenetére
Viszont a BF3-mal való összehasonlítás alapja nem megfelelő, mert a WoT esetében sokkal többet kell számolni a felszín alatt, mint pusztán a grafikát.
Ez nem is olyan biztos, a 64 pályán azért van számolni való bőven ha meg vannak tankok helikopterek repülők stb. azért ott is akad meló ha 1 szálon menne mint a WOT el sem indulna.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Prof
addikt
válasz Stauffenberg #91 üzenetére
Minek optimalizálni, ami sok pézbe kerül ha így is sikeres, inkább tartalomra költik a pénzt és helyesen, mert az hoz nekik új fizetős felhasználókat.
-
J.J. András
őstag
válasz Stauffenberg #91 üzenetére
de ha optamilzálva lenne többszálon való futtatásra (akár HT , akár sima mag), akkor mit csinálnak azok a laptop tulajok, vagy kisebb PC-vel rendelkezők, akik játszanak vele (unokatesóm egy régi P4-sel és 7600GT-vel) .... mert elmegy neki, igaz enyémhez képest csúnya, ráadásul 4:3-as képarányban iszonyat fura
na, kérdés adott.....
'' ...Client Estwood bekaphatja, hóóó....''
-
MongolZ
addikt
válasz Stauffenberg #85 üzenetére
Ott tévedsz hatalmasat, hogy ezt mind-mind a szerver számítja. A Te géped csak az észlelt tankokat látja. Ezért a sok lagoló tank, ezért a méterekkel az ellenfél elé célzás még 20-30-as pingnél is. A röppálya sem egy hatalmas CPU-t kívánó számítás, hogy ha gyorsan belegondolsz, hogy mégis mit kell kiszámolnia. Milyen messzire lő? Ok, akkor X fokkal feljebb áll a lövegcső. Kilövi a lövedéket, számít egy szórást Gauss szerint X és Y irányba. Eltalálja a tankot, szögkorrekciót végez (faék számítással növeli a becsapódás szögét 4-5 fokkal), megnézi, hogy lepattog-e (alacsonyabb-e ~15 foknál a szög - itt még néhány dologhoz hasonlítja, pl. a normalizált páncélvastagság nagyobb-e az űrméret 3x-osánál), kiszámolja a normalizált páncélvastagságot (ami sin(becsapódás szöge)*Lv), számít egy páncélátütést a távolság és szintén Gauss eloszlás függvényében (Lvátütés), kiszámolja, hogy átüti-e páncélt (Lv <= Lvátütés), kiszámolja, hogy mennyit sebez (szintén Gauss eloszlás), majd kiszámolja, hogy egy modul vagy kezelő sérült-e. Ez akárhogy is nézem röhejes mennyiségű számítás még mp-enként több 100-1000 lövés esetén is egy mai vasnak. HE esetén még pluszban a robbanás helyétől készít egy gyors távolságszámítást a modulok esetében. Ezt egy picit bonyolítja a Spaced armour, de ez sincs egyáltalán túlbonyolítva, mert még szöget sem változtat a lövedék iránya az első becsapódás után. Na és kb. hány lövés dördül egy meccs alatt? Hát egy 10 perces meccs alatt még low-tier-es gépágyúk esetén sem nagyon lépik túl az 1000-et, magasabb tier esetén pedig talán elérik a 100-at...
Észlelés szintén faék, 50 méteren belül mindenki lát mindenkit, utána pedig csak simán vektorok segítségével történik meg az észlelés (egyébként nagyon sokszor rosszul, de már sokkal jobb, mint volt).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs