Új hozzászólás Aktív témák
-
Komplikato
veterán
Ühüm. A több milliárd polgon téma csak nálam akasztotta ki az állkapcsot?
Többszáz szobor darabonként 20-30 millió poligonnal, meg a komplet terem faragásokkal. És amikor azt gondolnám, hogy ez valami trükk, mert zárt tér, akkor megismétli nyílt terepen ..."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Twitchen (is) néztem az élő streamet, ott mondta is valaki, hogy Carmack már a Doom 3-nál is Raytracing-en filózott, de akkor nem volt még hozzá elég jó vas. Kérdés fog még letenni valamit az asztalra, hogy a saját engine-jét kicsavarták a kezéből?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Nekem anno egy elcseszett DirectX SDK telepítés után sikerűlt futtatnom valahogyan a Quake 2-t szoftveres raytracing-ben, csak hát 320x200-ban is volt 1-0.1 FPS, amikor meg robbanás volt vagy fényforrások változtak akkor ennek a huszad része. Realtime gaming RT-vel azért annyira nem volt jellemző szerintem.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
-
Komplikato
veterán
válasz #32839680 #148 üzenetére
"Szerintem nem az Epyc találta fel a spanyolviaszt, ..."
A játékipar "történelmének" nagy része az Unreal Engine vs ID Tech csatájáról szólt. Utóbbinál már nincs ott a zseni Carmack. Mindkét motor az összes többinél használt technológiák inkubátora volt. Szóval igen nagyon esélyes, hogy DE."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Azért az a 12 csatornás(!) PCIE 4.0-ás SSD a direkt linkjével simán nem überelhető egy Workstation lapba berakott 3-4db NVMe Raid SSD-vel, annyira talán nem szar. Na és a konkurencia sem ezzel virít majd. A 16 szálas proci sem annyira gyenge, főleg ha a vasra prezentált grafikus motorok, rengeteg PC-s társával ELLENTTBEN nem egy-két magon fog nyomorogni. Nyilván majd pár év múlva beérhetik más eszközök. Majd egyszer.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Lol. Most lett elmagyarázva X oldalon keresztűl, lásd főoldalas cikk is, hogy NEM lehetne kihasználni a motort, ha nem lenne embertelenűl gyors SSD, ami direktbe lapozza be a VRAM-ba az a sok milliárd poligont. Tehát pont, hogy számít.
Amúgy itt van egy szájbarágós angol ellemzés az eredeti videó felhasználásával, hogy mi miért nagy száma techdemóban:
PS5 Unreal Engine 5 Gameplay Analysis and Break Down (Ridiculous)
Ez meg a Digital Foundry ellemzése:
Tech Analysis: Unreal Engine 5 on PS5 - Epic's Next-Gen Leap Examined In-Depth[ Szerkesztve ]
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
A gépemben lévő gagyi PCIE 3.0-ás NVMe tud raid nélkűl 3200MB/sec-et. Az első generációs PCIE 4 NVMe meghajtók 5-6000/MB/sec sebességet tudnak. 4 darab PCIE csatornán. Egy raid nyilván ennél sokkal sokkal többet is tudhat. Nyilván ez az ideális esetben elérhető sebesség. Na most PS5-re meg van egy 9000MB/sec maximum és egy 5500MB/sec átlag érték. De arról nincs infó, hogy direkt a ramba mekkora sebességet tud?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Amúgy a demo kint volt a GDC-n és kipróbálhatta aki akarta, azt senki nem írta le sehol, hogy SDK-n futott vagy PS5 prototípuson. Valaki azt is írta, hogy 30-60 FPS között ment 1440p-n.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Linusnak volt éjjel egy élő műsora, amiből csak pár percet néztem, ahol azt fejtegette, hogy minden új konzolgeneráció technikailag előremutató, de a PC-k olyan 3 év után utolérik, majd lelépik a technikai szinvonalát. Meg elővette az ősszel piacra dobott 8TB-os 15000/15000 MB/sec SSD-t a GigaByte-tól, hogy ilyen is van. (Más kérdés, hogy kevés lapon van a videókártya mellett szabad, PCIE4, 16x-os csatlakozó hozzá.)
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
"Mondjuk a legvalószínűbbnek azt tartom, hogy a PC-portban nem fognak ennyire építeni a gyors SSD-re, és valami más megoldással oldják meg, ..."
Az hétszentség, utána lehet köpködni ha 32 vagy 64GB memória lesz a követelmény. Anno mielőtt elszaladtak a ram árak, már voltak olyan játékok amik 16MB alatt játszhatatlanok voltak, de igazán 32GB környékén "csúsztak" jól. Utána visszavettek a fejlesztők ebből .... meg a grafikai részletességből IS."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz wjbhbdux #267 üzenetére
Mint írtam akik a GDC-n kipróbálták a PS5 techdemót, azt írták 30 ÉS 60 fps között ment valamilyen adaptve syncen a demo. Kérdés, hogy a GPU render sebessége mennyire számít be ebbe, gondolom ha nem 900 milliárd háromszöggel dolgozna, simán lehetne akár 4x ennyi a framerate? A Nanite-ra tördelés mennyire a CPU-t és mennyire a GPU-t terheli meg?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Peugeot, Citroën topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC