Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
+1
"Nem olyan régen futottam össze egy cikkel, ami pont ezeket a részleteket elemezte, de most nem találom "
Ha megtalálod, mindenképp linkeld be pls, kíváncsi lennék rá
Megjegyzem a WoW is pont ezektől a "részletektől" lett sikeres, mert nagy vonalakban semmi olyan nem volt benne, amit más már ne csinált volna meg. -
Cathfaern
nagyúr
Ezt ismertem, nem teljesen ilyenre gondoltam. Mert oké, hogy kellenek trükkök ahhoz, hogy minél több pénzt ki lehessen húzni a játékos zsebéből, de ha önmagában nem jó (és addiktív) a játék, akkor a playerek 1-2 pálya után otthagyják, és nem fognak játszani vele. És messze nem a CC volt az első ilyen stílusú játék, és azóta nagyon sok hasonló jelent meg. Mégis a CC volt az első sikeres, és azóta se tudta megközelíteni senki, és ez nem csak a belerakott pénzen múlik (sőt, CC-ben egyáltalán nem azon, mivel nem buksz el semmit, ha "otthagyod" a játékot).