Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz Aryes #511 üzenetére

    ... és #512 Rommel6600
    Bocs, hogy úgy kotyogok bele, hogy nincs is ilyen telefonom ...
    Úgy tudom, hogy kollégának HD-s előfizetése van, szóval a film max. FHD. → throttling kizárva. Mint írta, az elején látszik, ahogy a gyengébb bitráta és/vagy felbontásból eljut a HD/FHD-ig. Ha hálózati probléma lenne, akkor a Netflix lejátszó újra visszaváltana kisebb felbontásba ill. gyengébb minőségbe. Szóval én ezt is kizárnám.
    Ami nem világos, hogy csak egy bizonyos sorozat adott évadánál ill. annak adott része esetén jön csak elő a hiba? Én valamilyen codec támogatási anomália gyanakszom a telefon oldalán. Emlékeim szerint a Netflix több (talán 2) különböző kódolást is használ ...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák