Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MzperX07

    tag

    Én 2018-ban kezdtem az Origins-szel az AC-t. Annyira beszippantott az egyiptomi map, az aprólékosan kidolgozott világ és a sztori, a hatalmas erődök megtisztítása, hogy kb. életem egyik legmonumentálisabb játékélménye volt. Egyszerűen annyira komplex az egész, előhozta a gyerekkori Múmia stb. Egyiptomban játszódó filmek hangulatát. Ki is maxoltam a DLC-kkel együtt (98 óra). Az Odyssey-re idén került sor (145 óra lett). Nagyon tartottam tőle, engem eleinte nem is szippantott be (tavaly vettem meg, 2 óra játék, egy év kihagyás, idén megint 2 óra, majd 2 hónap szünet), de utána végül még jobban megszerettem, mint az Origins-t és nyáron minden nap alig vártam, hogy leülhessek elé. A Valhalla-t még nem vettem meg, de hallottam, hogy elég unalmasra sikeredett és még falu menedzseléssel is megajándékozott az Ubisoft, na meg a sok helyen leírt elcseszett loot rendszertől is tartok (az Odyssey-ben volt a legjobb szerintem)… de remélem, hogy mégis kellemesen fogok csalódni benne. Tényleg kicsit repetitív tud lenni, bár én a napi randomgenerált küldetéseket nem csináltam és így nincs végtelen feelingje. Ja, az Odysseyt végre Xbox controllerrel játszottam és én is levettem minden nehézséget és szint skálázás easy-re, mert tényleg így is annyian jöttek rám, a zsoldosokról nem is beszélve, hogy rengeteg időt elvett.
    Az Originst Bayek és Egyiptom miatt szerettem, az Odyssey sztorija és rejtélyei, rejtélyes szigetei viszont összességében jobban tetszettek, pedig inkább Egyiptom rajongó vagyok.
    Biztos van, aki nem maxolja ki, de nekem bejött ez a formula, na meg annyi párbeszéd van benne, hogy az angolomat is megdobta kicsit, rengeteget szótározgattam (és ezt pozitívan éltem meg).

    [ Szerkesztve ]

  • MzperX07

    tag

    válasz hunluki #13 üzenetére

    Ubisoft Connect szerint tegnap érkezett a Valhalla-hoz egy 20GB-os patch rengeteg hibajavítással (még nincs meg, csak a hírekben néztem). Én azért nagyot koppantam, amikor megtudtam, hogy a mercenary-k végtelen számúak, a neveik is randomgeneráltak :D Még talán az idegesítő, hogy fogom magam, valami achievement vagy mellékküldetés miatt bemegyek egy erődbe (pl. hogy nyírj ki X számú athéni vagy spártai leader-t, vagy Y számú cultist guard megölése), majd a fő küldetés vonal megint oda visz és megint tele van az egész erőd. Én volt, hogy 4-szer mentem emiatt egy erődbe.. Az Origins-ben pedig már nem is emlékszem, hogy a Mercenary rendszer az egy végtelen körforgás lett volna, de gondolom igen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák