Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz bulikavagyok #47 üzenetére

    Ezt azért érezheted így, mert az Originsben van a legnagyobb, gyakorlatilag üres terület, több idejük volt a beépített területekre fókuszálni. Ami fontos, az szebb és jobb benne, a maradék pedig sivatag. :D
    Illetve alapból több idejük volt: a Syndicate-et lepasszolták a Quebec-i csapatnak, az Originst pedig a Montreal már 2014 év elején elkezdte, a Unity fejlesztésének finisében, és rászántak majdnem 5 évet tisztességesen, rengeteg mindent cseréltek az új részhez. A Quebec a Syndicate befejezése után kezdett neki az Odyssey-nek, a Montreal segítségével 3 évig volt egy nagyobb és tömöttebb játékot készíteni, sokkal több bejárható, beépített területtel.
    Érezhető a különbség a Unity és Syndicate, illetve az Origins és Odyssey között az előbbiek előnyére, a több idő és odafigyelés meg szerintem a Montreal hozzáértése eredményezi ezt.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák