Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • heihachi

    addikt

    válasz Quan-Chi #27 üzenetére

    Más kérdés, hogy ennél a képnél ki is merültek a PS3 verzió előnyei. Az éjszaka alkalmazott több fényforrás amivel egyértelműen többet mutat.
    Emellett a PS3 QAAx2 élsimítása bár szebb éleket eredményez a közeli tárgyakon, de cserébe elmossa az egész képet (tipikus PS3 képi "hiba"), amitől minden textúra fátyolos, nem olyan éles, mint 360-on, és ez főleg a távoli tárgyaknál vagy sok apró részletet tartalmazó részeknél (pl fák levelei) elég csúnya. Félreértés ne essék, tök ugyanazok a textúrák, pusztán a más AA módszer miatt lesz az egész elmosódottabb a PS3-on ebben a játékban is, meg még egy csomó másikban. A víznek pl. pont jót tesz.
    Viszont framerate problémái vannak: alapvetően mindkét platformon "fix" 30fps-el fut, de a PS3 verzió sokkal többször esik le és mélyebbre is esik le, mint az Xbox 360 verzió.

    Szerintem olyan különbség nincs a két verzió között, ami alapján ki lehetne jelenteni, hogy egyik vagy másik jobb vagy szebb.

    Illetve érdemes még megemlíteni, hogy 1080p módba az "endzsájn" 960x720-ban renderel, alacsonyabban, mint a natív 720p módban, gondolom ezt jobban-szebben lehet felskálázni.

    [ Szerkesztve ]

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

Új hozzászólás Aktív témák