Új hozzászólás Aktív témák
-
gianni85
veterán
Ez már nekem túl hc
-
Silentfrog
veterán
Nem sz@rral gurigáznak az tuti!
-
pakriksz
őstag
optimalizálni még mindig nem tanultak meg... bár nem is akarnak, a készítők válaszaiból általában a "vegyél új gépet ha nem megy jól" jön ki, csak sajnos messze mindent felülmúló gépigénye szokott lennie az armáknak.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
westcoastog
veterán
-
Bambala
csendes tag
Ez az igazi háborús játék, nem a COD, meg BF3, amiben egyszer nem halsz meg és kijátszod rambóként.
A boldogság titka az, hogy elérhető céljaink legyenek. /Nicholas Sparks/
-
kengyel
nagyúr
Jó lesz ez
kengyel
-
errorcode06
őstag
Egyébként megjelenés után még legalább fél évig így is játszhatatlan a játék, tök8 hogy van alfa vagy béta hozzá. Ezekkel (arma,2,3) az a baj hogy kell hozzájuk egy fél, de legalább egy év mire játszható szintre peccselik őket. Ugyan úgy mint pl egy europa universalist, vagy egy hearts of iront...
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
Gusztáv
addikt
válasz errorcode06 #8 üzenetére
Viszont iszonyat profi a játék, részletesek a modellek, óriási a térkép, és folyamatosan, interaktívan történik valami. Szóval nem csodálom, hogy kell hozzá a bika gép.
Laci
-
válasz westcoastog #5 üzenetére
Ez valami táncolós game?
(Az pedig nem jó példa a fiataloknak, hogy alszik a söfőr vezetés közben )„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
myckie2
őstag
Ez a grafika eszméletlen kemény. Lehet ahogy mondjátok, hogy vas kell hozzá, de akkor is. Hihetlen az árnyék.
-
nagyúr
Bocsi, de ez nem mentség. Hozzá kell tenni, hogy az OFP óta rajongok a BiS játékaiért, mert nincs egyszerűen megfelelő konkurenciájuk (az arcade szintű Battlefield és CoD játékokat ne soroljuk ide). Ezzel együtt is a vérbe kívánok őket, mert iszonyú bugos, optimalizálatlan, félkész állapotban dobják a játékaikat a piacra. Az ArmA2-őt megvettük, mondtuk hajrá Co-op. Majdnem egy órán át ment a küldetés, amikor egyszer csak beakadt a teherautó, amin az anim szerint utaztunk (a küldetés végén). Ennyi, lehetett elölről kezdeni...
Azt pedig tegyük hozzá, hogy ma már van nem egy és nem két másik játék már, amelyik tudja ezt a grafikát, látványvilágot, látótávolságot, stb. És ráadásul azonos hardware-en gyorsabban futott...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
pakriksz
őstag
én évekig ofp multiztam(a legjobb játékélmény volt azóta is, iszonyatos jó volt, máig nem élveztem játékot annyira).
OFP-nél az volt a jó hogy bár annak is rohadt nagy gépigénye volt, és optimalizálatlan volt, de volt idő utolérni gépben, mert 5 évig nem jött új(ráadásul akkor még gyorsabban fejlődtek a gépek nyers erőben). Az armák viszont 3-4 évente jönnek, és mindig újra és újra ugyan az van: mire az arma1 hez lett olyan gépen amin jól ment és nem volt ronda, addigra jött a 2. Most már a 2 is jól megy mire jön a 3... Külön erre meg nem fogok gépet venni, mert mint mondtam sokkal nagyobb a gépigénye mint bármi másnak, minden szépen fut, csak ez nem.Ráadásul hogy összeálltak a nvidiával, az garancia rá hogy elavult és pazarló marad a játék.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
blaca83
őstag
Gyönyörű lesz lehet, hogy benevezek rá...
Még nem játszottam az Arma sorozattal, de sokat hallottam már róla és egy ideje kacérkodom is vele.
Nem tudom, hogy mennyire fogna meg élőben, mert azt nehezen tudnám elviselni, ha a meccs első 2 percében lelőne mondjuk egy sniper és Én addig csak "malmoznék" amíg vége nincs a körnek...
Tényleg ez hogy van/lesz megoldva a III-ban???
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
pakriksz
őstag
"Nem tudom, hogy mennyire fogna meg élőben, mert azt nehezen tudnám elviselni, ha a meccs első 2 percében lelőne mondjuk egy sniper és Én addig csak "malmoznék" amíg vége nincs a körnek..."
pedig ez egy olyan játék, és ehhez még sniper sem kell, az elődökben sima ironsightos fegyverrel is ment a bokorból 200 méterről telitalálatos sorozat, hát még egy egy szokványos 2x-4x-es optikával. Na meg itt nem fogsz kapni hirtelen egy páncéltörő rakétát ha éppen feléd rongyol egy tank. Ha nincs, akkor megszívtad, bújsz a bokorba és reménykedsz hogy nem vesz észre.
Ügyes ember mesterlövészpuskával 1 km-ről is lelő, de egy machine gunnal (mert erre nincs megfelelő magyar elnevezés, ez a kitámasztható nehezebb de még jól hordozható géppuskát jelenti), is simán lehet 700 méterről pötyögni
Multiban azért szokott lenni respawn, csak lehet hogy pár tíz kilométerre történik meg a bázison, ha azóta sokat mentél.Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Hunpriest
senior tag
Azt pedig tegyük hozzá, hogy ma már van nem egy és nem két másik játék már, amelyik tudja ezt a grafikát, látványvilágot, látótávolságot, stb. És ráadásul azonos hardware-en gyorsabban futott...
Én nem tudok mondani még egy olyan játékot, ami akkora bejárható területtel és részletes kidolgozással rendelkezik mint az ARMA 2. Pl. melyik modern FPS-ben van egyáltalán szimulálva rendesen a golyók röppályája, hol számít még, hogy a távcső milyen távolságra van kinullázva, miben vernek fel a járművek messziről is látható porfelhőt, ami aztán a szél irányának megfelőlen elszáll?
Szerintem nincs a piacon még egy ilyen rélszetesen kidolgozott játék.
Vannak persze hibái is sajnos, az AI az egyik legnagyobb, ami sajnos többször okozott már olyan hibát, hogy lehetett az amúgy nem rövid pályát előlről kezdeni. Ill. a járművek irányítása is érdekesen van megoldva, de mivel már az OPFP óta ugyanaz az elv, már megszoktuk. Azért meg lehetne oldani jobban is.
A gépigény meg valóban nagy, de szerintem ez nem az optimalizáció hiánya miatt van, hanem ki is van használva a vas rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
@blaca83: Ezt úgy képzeld el, hogy volt olyan Co-op küldetésünk, ahol este ejtőernyővel vetődött le a csapat, és fél órán keresztül csak egymást kerestük az erdőben, illetve próbáltuk elkerülni a járőröket.
Ez nem Battlefield...
@Hunpriest: Én nem tudok mondani még egy olyan játékot, ami akkora bejárható területtel és részletes kidolgozással rendelkezik mint az ARMA 2.
Csak annyit mondok, hogy Skyrim....
Pl. melyik modern FPS-ben van egyáltalán szimulálva rendesen a golyók röppályája, hol számít még, hogy a távcső milyen távolságra van kinullázva,
Először is az ArmA ballisztikája sem tökéletes, ha így lenne, akkor a lövedék perdületét is figyelembe venné.
Másodszor azért vannak példák, mint a Red Orchestra, vagy a Sniper Elite.A gépigény meg valóban nagy, de szerintem ez nem az optimalizáció hiánya miatt van, hanem ki is van használva a vas rendesen.
Egen, ezért van az, hogy az ArmA 1-nél is egy patch után bő 30%-al változott az FPS, igaz?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
blaca83
őstag
Köszi a válaszokat...!
Ha megjelenik akkor szerintem meg fogom nézni és ha nem jön be akkor max. tovább adok majd rajta.
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
pakriksz
őstag
válasz Hunpriest #17 üzenetére
De bizony az optimalizáció miatt ilyen nagy a gépigénye. Arma2-nél arra a kérdésre hogy miért nem directx 10.1/11-re fejlesztik 9 helyett azt mondta hogy szerintük nincs elég újdonság benne... Ja grafikailag nincs, csak hatékonyságilag van, ugyanis az újabb directxek arra mennek hogy kevésbé terheljék a cpu-t, és azt is több szálon 1 helyett, meg sokféle egyéb okosság, pl az azonos objektumokat egyként rendereli a látótérben, ami egy ilyen nagy területű sokobjektumos játéknál különösen jó lett volna. Gondolom még a 3 is a jó öreg directx9 szinten van.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
JSaN
addikt
Tetszik, nem piskota. De nekem mar az arma2 nagy teruletei is tetszettek.
Ha meg ehhez is lesz day-z akkor lesz kanaan.Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
aAron_
őstag
arma szimplán szarul van optimalizálva, és a baj vele pont az, hogy NEM használja ki a hardware-t, én már rég megvettem volna a 2-t, 3 bétát, de így... csak szenvednék vele
a gépem a profilomnál
(#22) Cifu: ennek ellenére én úgy tudom, kb ugyan úgy fut mint a 2
What is your ikigai?
-
Kaiku
senior tag
válasz errorcode06 #8 üzenetére
Jah és akkor a hálózati kódot nem is említetted. Én annó a 2. résszel szívtam sokat. Profi játék ide vagy oda...
-
Gusztáv
addikt
Én jellemzően csak SP-t játszom, de az ARMA-hoz még csak hasonló szabadságot/játékélményt adó programmal sem találkoztam. Az amikor el kell jutnod A-ból B-be, és választhatsz, hogy
1 - beülsz a csapatszállítóba, amivel érkeztél
2 - elcsaklizol valami járművet a közeli faluból (zsiguli, motor, bringa)
3 - vagy odarendelsz egy helikoptert (amit lehet, hogy útközben simán lelő az ellenség)engem teljesen lenyűgözött. Meg is vettem az összes kiegészítőt is hozzá (meg véletlenül az alapjátékot 2x).
Persze vannak idegesítő dolgok is, a néha buta AI, esetenként megakadó misszió, amikor 200 méterről egy lövéssel kinyír a leghülyébb ellenség is egy vadászpuskával, mert mákja volt :-), hogy sokszor az aljnövényzettől lókakit sem látsz az ellenségből. A gépigény az tényleg nem kicsi, de szerintem elég részletesen állítható, és közepes-magas beállításon is marha jól néz ki, nem kell mindent maxra rakni.
Én ilyen minőségű szimulátort még egyet tudnék mondani, az a DCS sorozat. Na ott sem piskóta a gépigény.
Laci
-
nagyúr
Először is azért ne legyünk részlehajlóak, vannak hasonló szabadságot adó játékok, mint a már említett Skyrim, ami ráadásul irtózatosan jól néz ki. Voltak / vannak olyan játékok, amelyek az ArmA 1-2 idejében tudtak többet mutatni (pl. a Crysis-ben nagyon irigyeltem azt, hogy szét lehet a pálmafákat lőni és volt víz alatti grafika, mert még az ArmA2-ben sem volt ugye ilyesmi), és ugyebár a Crysis játéktér terén is ott volt/van a szeren (mondjuk a játékmenet kutya mód egy iránya terelős ott).
A Su-27 / Lock-On / DCS sorozat sem az, amelyet az optimalizáltsága miatt szerettünk.
Ha pedig repülőgépek, akkor tegyük hozzá, hogy a repülési modell az ArmA / Arma 2-ben eléggé árkádos azért (főleg a repülőgépeké, a helikoptereké a 2-ben már istenes, de továbbra se szimulátor szintű).
Még egyszer hangsúlyoznám, hogy nagyon szeretem az OFP/ArmA vonalat, de csak azért istenítjük, mert nincs megfelelő konkurenciája. Akad sokkal jobban optimalizált, sokkal szebb játék van a piacon, amely hasonló méretű játékteret nyújt...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gusztáv
addikt
Na igen az optimalizálás tényleg nem az erősségük, szerintem ez meg is látszik pl az utólag kiadott több giga patch-en is . És sajnos ez igaz a DCS játékokra is. Nálam az ARMA csak ennek a kategóriának a királya, pl a Codemaster féle Operation Flashpoint széria a fasorban sincs hozzá képest, pedig ugye elvileg a gyökerek azonosak. A Crysis is nagyon jó játék, de pl azért ott a térkép erősen behatárolt emlékeim szerint (SP-ben biztos), meg szerintem baromi más stílus. A Skyrim-et nem ismerem, így arról nem tudok nyilatkozni.
A repülési modell tényleg elég fura, én mint szimulátor rajongó sikítófrászt kapok tőle . De pl a Take on Helicopters-ben már eléggé rendben van, és erős a gyanúm, hogy az új rész is azt fogja megkapni. Víz alatti rész talán már valamelyik kiegészítőben volt, ha jól emlékszem.
Igazából biztos elég elfogult vagyok az ARMA-val és a DCS játékokkal, mert nem nagyon van rájuk alternatíva (főleg a DCS-re), így az ember sok mindent megbocsát nekik .
Egy biztos, én az ARMA3-t is 1000%, hogy megveszem, de az is elég valószínű, hogy nem a megjelenés pillanatában. Várok vele egy kicsit, amíg kijönnek az első patch-ek, addig az ára is remélhetőleg lejjebb megy.
[ Szerkesztve ]
Laci
-
nagyúr
TOH viszont direkt szimulátor, bármennyire is reménykednek sokan ebben, az ArmA 3 helikopter-irányítása nem ezen a szinten mozog, hanem egy árkád-szerű megoldásban, mint a korábbi ArmA játékokban.
Az lehet, hogy valamelyik ArmA2 kiegbe már belekerült a víz alatti grafika, nem tudom, én bevallom annyira kiábrándultam az ArmA2-ből a bugjai miatt, hogy inkább hagytam a fenébe az egészet. Majd meglátjuk, hogy az ArmA3-ban sikerül-e leszokniuk az optimalizálatlanságról és a bug-hegyekről. Ha nem, akkor bármennyire is szeretem a játékstílust, nem fogok vele szórakozni, mert a befektetett idő / játékélmény arány sajnos korántsem arányos....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.