Új hozzászólás Aktív témák
-
Adorjanksz
tag
Szinten alulinak tartom az istyle szervizt. Többször volt probléma, sosem vittem vissza kamura telefont. A héten egy 6S-t adtam le, mert nem kapcsolt be, 3 nap kellett mire megállapították, hogy tényleg nem kapcsol be, az ígért 3-5 munkanap helyett kb 1 hét lesz, vagy több. A 6. napon nem dörögnék az ajtón, ha azt mondanák, hogy Uram 1-2 hét...ne mondjon 3-5 napot.
i6s
-
Adorjanksz
tag
Engem a legjobban az bosszant, hogy Prémium logó mögött még te érzed kellemetlenül magad, hogy besétálsz. Elvárom/elvárnám, hogy mondjuk a probléma esetén is prémium legyen a történet, ne kelljen könyörögni. Olyan hozzászólás nem érdekel: hogy tegyem össze a két kezem, hogy cserélik. Cserélje is, 4x annyi mint egy átlagos telefon. Kifizeti az embert a 2-3 cserét.
Osiris: álljunk hozzá pozitívan: rendben lesz!
[ Szerkesztve ]
i6s
-
szijartg
senior tag
iCentre-be kellett volna vinni! Ott nekem mindent kb 2-3nap alatt ki cseréltek. Annyi idő alatt jött meg Hollandiából az új refurb. készülék!
Normálisak, soha sem kötekedtek, pedig egyik készülékem a Vodás csodás TMX szervíz is vissza dobta, mondván hogy beázott! iCentre felnyitotta és látták hogy egyáltalán nem ázott be. Tudták ők is, hogy milyen a TMX.
iStyle egy sz@r. -
Osiris
őstag
Közben megjött a "sokatmondó" válasz az ügyfélszolgálattól:
"Készülékének bevizsgálása és tesztelése még folyamatban van. A bevizsgálás eredményétől függ, hogy mi lesz a szervizelés pontos menete."
5 munkanap alatt, nem semmi teljesítmény. A hézagmérés lassú folyamat.
@B-L-A-C-K:
Köszönöm a listát![ Szerkesztve ]
-
Osiris
őstag
Közben újabb levél érkezett az isytle szervíztől, hirtelen sikerül végére érni a bevizsgálási folyamatnak, aminek az eredményét is megosztották velem a mailben:
"Készülékének bevizsgálása megtörtént, ennek eredménye:
cellular hiba"Hát én nem tudom, de az vagy bármi lehet, vagy nincs köze a kijelző és a készülékház közötti hézaghoz.
-
B-L-A-C-K
titán
De mit nem tartottak be? Az hogy elmondták 5 nap alatt kész lesz és nem lett kész? Az 5 nap eleve hozzávetőleges, lehet több lehet kevesebb, de ezt az oldalukon is feltüntetik, amit pont te linkeltél be az előbb...Szóval nem értem a folyamatos hisztit, jövőhét elején megfogod kapni és kész, ha 2 hét után se csinálják meg akkor kellene így hozzá állni, nem most.
-
Osiris
őstag
Akkor ahogy ígértem és hogy teljes legyen a történet: Az előbb megkaptam a telefonnal kapcsolatos infókat a szerviztől, immár világosan és érthetően. A telefonom valóban készül és a tesztje során talált egyéb hiba miatt alkatrészre vár, de a jövő héten megkapom.
A fenti előzményeket tehát mindenki úgy kezelje, hogy ha a most kapott infók igazak a problémát (vagy hisztit ha úgy tetszik) leginkább a tájékoztatás hiánya okozta.[ Szerkesztve ]
-
tittipecci
csendes tag
Annyiban dícséret illeti őket, hogy nem szemellenzővel dolgoznak, azaz a hézag probléma mellett lelkiismeretesen bevizsgálták a telefont.
Annyiban pedig jogos a morgás, hogy ha egyszer egyértelmű, hogy mást is csinálnak, mint hézagot mérnek, akkor illene arról pontos tájékoztatást adni, nem csak a minden határidő nélküli ködös gumiválaszt nyomni, miszerint "folyamatban van".
Az ilyenekre én is nagyon ugrok, mert burkoltan olyan üzenete van, miszerint "hagyjál minket békén, majd szólunk, ha akarunk, nem érünk mi itten rá minden percben minden szarságról üzengetni" - pedig kéne. Mert az ügyfélnek az nem szarság, hanem fontos.
Prémium termék/szolgáltatás esetén egyenesen "proaktívan kötelező" -de ezt sok helyen még csak tanulják, vagy ha már tudják, még nem gyakorolják.A te esetedben az lett volna prémium, ha a vállalási idő lejárta ELŐTT felhívtak volna, hogy "Tisztelt x Úr, szeretnénk értesíteni, hogy a leadott telefon bevizsgálása a vállalási feltételeinkben rögzítettnél tovább fog tartani, mert a hézagon kívül más hibára is gyanakszunk, amihez további x napig kérjük türelmét. Csakis jó készüléket szeretnénk visszaadni Önnek."
Tehát szólni előre, prémium színvonal, nem utólag, hisztire - az a Gelka színvonal.Persze nem mindenkinek igénye ez, de a színvonalat prémiumban nem alulra, hanem a felső ügyféligényekhez kell igazítani.
-
Tibee86
veterán
Irreálisak az elvárásaid én erre csak ezt tudom mondani. A telefont tőled átveszik, és küldik ki külföldre ahol bevizsgálják és történnek a továbbiak. Gondolom naponta több száz ha nem ezer telefon megy oda, nem egyszerű mutatvány lenne azt naprakészen tartani, hogy épp melyik milyen fázisban van.
-
csab2
veterán
Csak azért írtam, mert a jogszabályok szinte semmit sem írnak elő. Nagyon sokat enyhültek a korábbi évekhez képest. Abban biztos lehetsz, hogy az iStyle nem sérti meg a Ptk. előírásait.
De nem is lényeges ez, mert rendeződik az ügy.Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
B-L-A-C-K
titán
Ez azért vicc hogy eddig húzták, ilyen nem lenne megengedett, írtam neked ha 2 hétnél tovább lesz bent neked az gáz, így meg főleg...
Wifin vagy? Mert ha nem azért nem megy vissza a mentés teljesen. Ha wifin vagy akkor lehet valami beragadt, adj neki egy home + power gombos újraindítást, míg az alma logo meg nem jelenik.
[ Szerkesztve ]
-
Osiris
őstag
-
radi8tor
MODERÁTOR
Kép készítésének körülményeiről mit tudsz mondani?
Előkaptad a telefont és rögtön fotóztál vele, vagy már egy jó ideje benne voltál a fotós app-ban és akkor csináltad a képet?
Esetleg nem gyári fotós appot használtál?Nálam amúgy néha csinál olyat, hogy elindítom kezdő képernyőről a gyári fotós appot és kell neki pár másodperc míg végre látom a képet rajta.
⭐ Stella
-
joey04
titán
fő verziót is így váltok mindig, ha meg vannak bugok (megjegyzem vannak de egyik sem olyan amivel ne lehetne együtt élni, plusz akkor egyáltalán ne rakd fel sehogy, hanem várj egy frissítést), azok kijönnek ha wifivel ha géppel teszed fel. felteheted nyugodtan, bár azt javaslom máskor hamarabb tedd fel, mert tovább tudod tesztelni, most még vissza lehet rakni a 9.3.5-öt ha nagyon szarnak találod, de fogy az idő. minél hamarabb teszed fel, annál több időd van tesztelni. btw én már az utolsó 2 bétát is élesben használtam, nincs vele gond.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
B-L-A-C-K
titán
Normális, mivel az egész telefont megkínozza, SE megjelenéskor csináltam ilyen teszt videót, ott 54%-ról 47-re merült, szóval tényleg full reális.
-
faki_
senior tag
A rendszerszolgáltatásokba is érdemes benézni, nálam a mobilhálózat keresése és az iránytű kalibrációja sokszor használta, jelezte a kis nyíl. Nem tartottam lényegesnek és kikapcsoltam itt szinte mindent, csak az iPhone keresése és az SOS maradt (plusz 2-3 alkalmazás, pl. navigáció).
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...