- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- PlayStation 5
- Alan Wake II - Több mint 1,3 milliót adtak el belőle eddig
- Dragon Age: Origins
- World of Tanks - MMO
- Android játékok topikja
- Mortal Kombat 1 - Rövid videón Homelander
- Gray Zone Warfare
Új hozzászólás Aktív témák
-
DI3S3L90
csendes tag
Mennyire ismerős...
Több ilyen-olyan hasonló szituációba keveredtem IT pályafutásom alatt. Na jó persze nem minden ügyfél gyökér, de a nagy többség fárasztó. Egy időben magam is meguntam hogy annak rendje és módja szerint engem vettek elő ha bármi nyűge-baja volt egy gépnek legyen az notebook vagy desktop pc. Jó persze nyilván valamilyen szinten afféle elismerésnek is felfogható hogy sokan hozzám fordultak/nak ha gond volt/van, azért nem olyan rossz az ha sokan ismernek és elégedettek is. Ámde voltak olyanok amiktől egy idő után falra másztam, amikor a szabadidőmet is beáldozva teamviewer-en vagy simán fb-n keresztül távsegítség/táv pc gyógyítást csináltam, aztán persze jött a "óóó kösz tök jó" meg hasonlók. Csak van az a pofátlanság amikor mindenért neked kell ugrani és természetesen ingyen várják el, de persze ha azt mondom hogy jó hozd el a gépet és "X" Ft/óra munkadíj ellenében megoldjuk akkor megy a hiszti meg a sértődés no meg milyen bunkó is vagyok.
Egy idő után már nem érdekelt elengedtem az ilyeneket, aki maradt az így is maradt aki meg nem az nem. Nyilván pár perces melóért nem kér az ember pénzt, de azért ha szöszmötölsz egy valamivel pl. 2-3 órát azért legyen is valami. Önkéntes alapon ingyen, pláne minden áron azért ne legyen már IT helpdesk/support.Konkrét eset... volt egy srác akinek eladtam egy használt Acer TFT monitort. Jó arc volt a fazon, még a boltban el is beszélgettünk lényegében IT-vel kapcsolatos dolgokról. Rá durván egy hónapra felhív hogy ez és az a baja az asztali gépének. Végül a cseverészést fb-n folytattuk majd kiderült hogy magának megoldotta a VGA cseréjét de természetesen a driverekkel már nem boldogult. Ha jól emlékszem akkor AMD-ről váltott nVidiára vagy fordítva, lényeg hogy előző kártya driver fent maradt úgy rakta be az újat majd ahogy van arra rá az új kártya driverét. Naná hogy a kettő bajsza összeakadt.
Persze jó fej vagyok megcsinálom neki igazából nem egy agysebészeti mutatvány. Csak a gond ott kezdődött hogy ezek után minden aprósággal megtalált. Egy ideig nem is érdekel de egy bizonyos pont után már irritált amikor a fb-n ki mástól jött üzenet éppen ha nem tőle. Kb. ez volt az a pont amikor besokalltam...És tisztelet ugye a kivételeknek mert vannak azok is. Van a másik oldal, azok akik szemrebbenés és mindenféle kötekedés nélkül perkálnak. Legyen az egy csak OS újratelepítés/frissítés, hardware csere, hibafeltárás vagy bármi egyéb más.
[ Szerkesztve ]
It's not a bug, it's an undocumented feature...
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Horgász topik
- Androidos fejegységek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7480 - i5 7300U / 8-16GB RAM / újszerű állapot - számla, 6 hó garancia
- GARANCIÁS DJI Mini SE eladó
- Asus ROG Strix G513IE laptop / RTX3050Ti GPU / 144Hz / Ryzen 7 4800H / 1tb SSD /16gb RAM 3200MHz
- 27" Eizo Flexscan EV2780 IPS LED Használt monitor 2év garancia MONITORCENTER
- HP Victus 16 - 16.1" FHD IPS 144Hz / i5-12500H / 16Gb DDR5 / 1Tb PCIe 4.0 / RTX 3050 Ti / HUN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest