Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • X Factor

    addikt

    válasz Dosi #224 üzenetére

    Szóval, mind AMD mind NV oldalon van megoldás arra ha a sync tartomány alá beesne az fps.

    VEGA nem fogja megmozgatni a bányász piacot, túl drága, túl sokat fogyaszt és elég sok hőt termel, ezek mind csökkentik a bányászfarmokba való telepitési lehetosegeit.

    Make things work

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Dosi #224 üzenetére

    Nem néztem végig a videót, mert ez a csávó hatalmas nagy marhaságot hord össze, ahogy a legtöbb ilyen jellegű videó.

    V-sync-nél meg sem említi a triple buffering-et ami pont a 30 vs. 60 fps problémát oldja meg, ezt a technikát kb. már 15 éve használják a játékokban csak a legtrehányabb portokban nincs triple buffer, így amit a V-Sync-ről mondott az kizárólag a régebbi, double buffering verzióra vonatkozik és amit az NV Fast sync-nél mutatott, na pont az a Triple Buffered V-Sync, szóval eléggé lejáratta magát (az én szememben legalábbis).
    Én már kb. 15 éve csak V-Sync-el játszok és a több száz játék közül kb. egy kézfejemen meg tudom számolni azokat, ahol nem volt triple buffer. Ahol nem bírta a VGA a stabil 60-at, akkor a TtripleBuffer miatt nem esett le 30-ra, hanem annyin megy, amennyit a GPU bír. Amúgy meg ha egy játékban nincs TripleBuffer akkor azt külső szoftverrel lehet forszírozni, szóval totál bullshit amit a csávó mond a V-Sync-ről. Ha valaki, akkor pont az ő videója tűnik fizetett NV marketingnek.

    #228 icon: Köszi, így már világos! Világos, hogy akkor a két teszt nem ugyanazokkal a beállításokkal futottak! Az előző, április tesztnél ezek szerint ki volt kapcsolva a SuperSampling. Ebben a tesztben 4×SSAA-t alkalmaztatok, ami ugye 4x akkora felbontást takar, mint amit beállítottatok a menüben, vagyis a grafikonon szereplő FullHD értékek valójában itt 4K értékeket mutatnak a 4×SSAA miatt, a 4K értékek mégpedig valójában 8K felbontást jelent. Ezt mindenképp egyértelműen jelezni kellene a grafikonokon, hogy milyen SSAA beállítás volt aktív, mert a minden max. általában azt jelenti, hogy a legnagyobb preset-re állítja a tesztelő a játékot. Ez azonban nem szokta bekapcsolni az SSAA, pont azért mert ez utóbbi nagyobb felbontáson számol.
    Annyit kellene csak módosítani a grafikonon, hogy kiírni, hogy 4×SSAA mellett vagy a felbontásokat ennek megfelelően megváltoztatni. Az viszont 100%, hogy az áprilisi tesztben a SSAA nem volt bekapcsolva.

    És ahogy azt már írták, a grafikon SMAA-t jelez, ami nem igaz. Az SMAA-t egyszerűen át kéne írni 4×SSAA-ra és kész. Bár 4×SSAA esetében nincsenek FullHD és 1440p értékek, a legkisebb felbontás ugye így 4K, ami elég fura választás. Mármint fura lépés kihagyni a natív FullHD-t és az 1440p-t.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák