Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
De mi a fenéért kell a MOST processzort összehasonlítani a 4 ÉVES processzorral?
4 ÉV különbség van közte. NÉGY.
Meg kb. 2 kategória. Az i3 akkor is az alja volt.Segítek, 4 éve ez volt:
AMD
Intel(#98) Cris99: Zárt térben single.
Ez ugyanaz az APU mint ami 40FPS-sel viszi minimumon a másik videóban.[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
Nem. Lesz. Gázáremelés.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
hipó
tag
Én elolvastam, és nem értem, hol a bökkenő. Az én gondolatmenetemben nincsen ellentmondás.
De azért az hogy: "Arról szól ez az egész dolog, hogy egy mezei AMD-s APU külön VGA kártya nélkül(!) elfogja tudni futtatni a BF4-et ultrán elfogadhatóan jó fps-sel!" (lásd [link])
és az hogy: "Low-on már most is elég jól lehet játszani APU-val BF4-et. Nézz körbe youtube tele van ilyen videókkal." ([link]) nem ugyanazt takarja, pedig egy dologról beszélt. Erre az ellentmondásra szerettem, volna felhívni a figyelmet.A többivel pedig egyet értünk a kollégával
-
Dany007
veterán
Igen, mert IGP-s topikról van szó. És a kollega konkrétan összekeverte miről is van szó. Ő dVGA-val használva értette úgy, hogy bőven jó még a CPU-ja, ami helytálló is.
Mi csak felvilágosítottuk, hogy itt főként IGP-ről van szó és hogy ilyen téren milyen különbség van a jelenlegi GCN architektúrás APU-k és az ő régi Inteles IGP-je között.
Nem értette mire jó ez, hiszen az ő régi procija még ma is jó stb stb... Mi meg elmagyaráztuk. -
Lacccca87
őstag
Továbbra is cska megy a félre magyarázás.
Hidd el pontosan tudom mi a különbség és miről beszéltek TI és azt is hogy én mihez szóltam hozzá.Amire én válaszoltam ott a kolléga múlt időben beszélt, valszeg nem tegnapra értette de nem is mára vagy holnapra hanem legalább 1-2 éves távlatba szart vett drágán szerinte mert intel CPU-t vett.
Erre reagáltam hogy nem valószínü mert akkor még kanyarba se volt semmilyen olyan APU amivel értelmes beállításokkal tudott az ember ÚJ címekkel játszani.Egyébként dícséretes hogy így 4 évvel ezelőtti CPU szintet hozzák már az APU-k.
Egyébként meg olyan nicns hogy kompromisszum aki játszik ugyis azon fogja törni a fejét hogy lehetne kicsit gyorsítani meg hogy szebb legyen és előbb utóbb bele fog kerülni a dVGA azokba az APU-s gépekbe is (erre mondjátok majd hogy ja de milyen fasza lesz mert összedolgoznak, ja majd talán aztán nehogy az éppen futó széria ne legyen kompatibilis vele)
Remélem érthető volt, nem szeretném tovább magyarázni a semmit ahogy itt egyesek teszik.
Kezd kicsit átmenni ez a mantle meg apu meg miazmás ilyne teleshop kategóriába ahogy magyarázni kell hogy miért jó a sz@r.
Az a baj hogy még mindig csak az vagy hogy: ha,majd,de akkor,előbb utóbb,nem kell sokat aludni, év végére, hónap végére, nemsokára stb...Kételkedek, meg szerintem mindenki más is aki picit is tisztán gondolkozik. 45% os gyorsulást ígérnek de még sehol semmi nekem ez több mint fura. Nem hiszem el hogy az AMD ne mtudna összerakni egy techdemot mint ahogy azt tette azelőtt oly sokszor az új generációkhoz amin bemutatná hogy mivan szal már csak ezért is sántít a dolog. Másrészről ha nem fogja hozni min 50%-ot akkor kb semmi értelme nem lesz az APU-kon....miért? defasza lesz majd 25 helyett mondjuk 30 fps-el játszani, tisztára megéri.
-
Prof
addikt
válasz Lacccca87 #113 üzenetére
Ezt te se gondolod komolyan 4 kartyas CF, SLI-nel is van kompromisszum lol. A tobbi meg szorakozik es jatszik es eszebe nem jut 16xAA-val megfekteti a kartyajat.
Tovabbmegyek 15 min. fps-el is vegigjatsza a jatekot ha tetszik neki, mert nem a frapsot nezi 24/7-ben.
Bizonyitek erre a Steam hardver statisztika, tele topVGA-k teljesitmenyehez kepest viccnek is rossz intel IGP-s laptopokkal.A DVGA-k consumer szinten ki fognak hallni akar tetszik akar nem. Egy nagy dog desktop PC-re ugy fognak nezni, mint ma egy lovaskocsira.
Lehet akarmilyen geped online-nal meg ugyis a szerverkapcsolat szamit a legtobbet. Felteve ha nem loser cheater vagy aki az erosebb gepet nagyobb latoter(eyefinity), szuperugras stb. celokra hasznalja.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD APU+dGPU-t mért. Jó okkal tették. A Mantle-ben nincs hagyományos AFR, és semmilyen pre-defined CrossFire beállítás. Értsd a CrossFire konfiguráció hagyományos formában nem fog működni. Nem is lesz egy játékra sem profil, vagy CF mód, vagy ilyesmi, mert nem értelmezi ezt az API. Van azonban újszerű erőforrás-detektálás, ami megnézi a gépben lévő hardvereket és azokat egy nagy logikai partícióba szervezi különálló fizikai blokkokkal. Ezt mutatja az alkalmazás felé az API.
A hagyományos AFR-hez képest ennek az az előnye, hogy kiváló QoS-t ad, teljes program oldali menedzselhetőséggel, és egy GPU-s szinthez mérhető alacsony késleltetéssel akárhány GPU mellett. Így olyan konfigurációkat is munkára lehet fogni, mint az APU IGP-je + pár dGPU. Például egy 290X mellé kapsz +700 GFLOPS-ot.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
hipó
tag
Ez valami lopakodós játék? Csak mert ha jól láttam összesen 3 db ellenséggel találkozott a játékos, és amint észrevették véget is ért a játék. Az jut erről az eszembe, amikor a régi gépemen néztem az ut2003-at botok nélkül és csak ámuldoztam a grafikán. Azért nem botokkal néztem, mert akkor le kellett venni teljesen a grafikát.
Hát az APU is inkább arra lesz jó, hogy az ember nosztalgiázzon a pár éves játékokkal.
Mantle ide vagy oda, az integrált grafika mindig le lesz maradva pár évvel.Vagyis továbbra sem mondom, hogy rossz a Mantle, meg a Kaveri, csak ne akarják bebizonyítani azt, ami nem lehetséges: vagyis fullHD-ban ultrán komolyan játszani a BF4-el. Csodát felesleges várni, ezt már az első tesztek is megmutatták. Azt elhiszem, hogy kisebb felbontásban és alacsony részletességen el lehet vele játszani, és ha az ember nem nagyravágyó, még élvezi is.
Az APU-nak inkább jövője van, mint jelene. És a Mantle egy jó lépés arra, hogy ezt elősegítse.
Pl a te általad belinkelt videóban az átlagos 27 fps-ből a Mantle által ígért negyvenvalahány százalékos növekedéssel lesz kb 40 fps. Ez már egész jónak mondható (bár ekkor még nem lövöldöztünk : )[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Van 2 nap a januárból, még nincs minden veszve
31-én reméljük befut a patch és a driver is, és akkor majd rászabadulhat mindenki...(#121) hipó
"csak ne akarják bebizonyítani azt, ami nem lehetséges: vagyis fullHD-ban ultrán komolyan játszani a BF4-el. "
Na ez az, amit senki nem is akar bebizonyítani. Egyszerűen az a lényeg, hogy a Mantle-lel már APU-n is végre jó minőségben/elfogadható sebességgel játszható lesz egy új, AAA kategóriás játék.
Mert ugye korábban az IGP-k nagyon nem erről voltak híresek. És ebben a kategóriában a remélt 45%-os javulás bizony már ugrás a játszhatatlan kategóriából a játszhatóba.Aki komolyan akar játszani, főleg multiban, az úgysem APU-val, diszkét VGA nélkül fog bohóckodni.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Részben egyetértek. Részben meg várjuk meg a teszteket. Az előzetes Kaveris tesztekben én is csalódtam. Túl magasra tették a lécet a hírekben.
Ami meg a grafikát illeti. Nézd meg a konzolos világot. Éveken át képesek voltak - PC-hez képest - butított grafikán játszani max 30fps-el 720p-ben, mikor a PC-sek már egy középkat. géppel is 1080p-ben nyomták évek óta...
@#124) BiP:
Kicsit se fog összeomlani a letöltőszerver...
[ Szerkesztve ]
-
Prof
addikt
Es ebben az a szep hogy ehhez meg 3 ev se kellett AMD fronton (llano 2011 nyaran jott ki), aranylag elavult gyartastechnologiaval.
Kepzeld el mi lesz mostantol 3 ev mulva, ha az Intel is komolyabban rafekszik a temara (ahogy az Iris 5200Pro esete is mutatja, hogy nem hagyja oket hidegen a tema) es ugy gondolja ott lenne a kovetkezo konzolgeneracioban es 14nm-en gyartana egy komolyabb cuccot. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Intel semmit sem ért el a GRID 2 és a Total War: ROME II extra effektjeivel, pedig megtömték pénzzel mindkét projektet. Valahogy nem jutott el az üzenet a játékosokhoz. Elhozták az AMD-től Richard Huddy-t, adtak neki támogatást meg amit kért, de nem értek el vele semmit. A PixelSync marha jó dolog, de nem keltette fel a fejlesztők figyelmét. Tök jó, hogy Johan Andersson ezt egy baromira előremutató technológiának tartja, de az interjú után másnap bemegy a munkahelyre és írja a Mantle rendert. Pedig az egész célja, hogy PixelSync-re írjanak támogatást.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dergander #129 üzenetére
Jobb alsó sarkot is olvasd el egyébként majdnem nem vettem észre én se
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
dergander
addikt
Miből gondolod hogy én nem láttam?
Mindhárom monitor gondolom FHD,menni kell,erre írtam hogy valami más bibesz lesz vele.
Ezt onnan gondolom,nekem is volt Asus P8P67 lapom,2500kval elég furcsa dolgokat csinált,elsőnek az AC4 valami borzadáj úgy futott,aztán rájöttem a win8.1 miatt csinálta 7en elmúlt,de lehet ez csak egyedi user error volt.
[ Szerkesztve ]
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dergander #135 üzenetére
jó hát akkor elnézést nekem nincsenek ebben tapasztalataim úgy hogy csendben "félre" vonulok
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
juve600
nagyúr
már csak 2 nap..... vagy nem
-
Prof
addikt
Marmint igazolja hogy a fonok azt mondta, hogy addigra jonnie kell.
A fejlesztok meg beetettek a fonokot, hogy kiadnak egy verziot, ami annyira lesz jo, hogy ne rugjak ki oket es szerzodesszegesert ne perelje be oket az AMD es kerje vissza a penzet, (amilyen nem eppen minosegi munkaval folyamatosan kart okoznak a cegnek)
Egyre jobban hiszek abban, hogy AMD-s cim ide vagy oda az Nvidia / Intel tobbet tejelt a Dice-nak, hogy minel lassabban/rosszabul menjen a munka. -
Tazsam01
tag
http://hothardware.com/News/Imminent-AMD-Catalyst-Driver-Release-To-Enable-Mantle-Fix-Frame-Pacing-Issues-and-Support-HSA-Features-on-Kaveri/
http://www.extremetech.com/gaming/175676-amds-mantle-finally-emerges-turns-out-its-actually-for-boosting-low-end-cpus-not-gpus
-
hipó
tag
válasz dergander #142 üzenetére
Hát pedig valószínű, hogy lesz cpu limit. A Kaveri a megjelenítés tekintetében a csúcs jelenleg, többszálú feldolgozásnál is jó az AMD, ha támogatja a program. De amint egy-két szálat használó (és jelenleg többségében levő) programot veszünk elő, a Kaveri nem bírja felvenni a versenyt az Intel processzoraival. És itt jön elő az i3, amihez hasonlítani lehet CPU erőben (ezt csak félve merem leírni : ))).
De mindezeket félretéve kíváncsi vagyok, mit tudnak ezzel a Mantle-val mutatni. Ez szerintem egy fontos kérdés, mert nem hiszem, hogy az elkövetkező pár évben a CPU sebesség egetverően fog nőni, egyre nagy szerepet kell, hogy kapjon az optimalizáció, a többszálú feldolgozás. És ekkor fog az AMD egyre jobb helyzetbe kerülni az Intel nyers erejével szemben.
-
Prof
addikt
A kozeljovoben a verseny a szoftveres tamogatason es a 14nm-es Intel procik megjelenesi idejen/ esetlegesen IGP fejlesztesein fog mulni.
Mar a 22nm-el is vert izadtak, itt varom, hogy kap idot az AMD mire elerik a uzemi szinten tomeggyarthato szintet 14nm-en.Ha belenyom egy felturbozott Iris 5500-at mondjuk az Intel a kovetkezo generacios i3-ba, azzal elegge tacsra tudja tenni az AMD-t.
En versenyt akarok nem 80 ezres i7-es APU-t amivel meg jatszani is alig lehet es VGA driver szinten sehol nincs. Egeszseges versenyhelyzetben egy i7 50k lenne max es lenne szorzomentes i3.
-
Tazsam01
tag
Battlefield 4 + Mantle
AMD FX-8350 + R9 290X +23% Performance increase Vs. Direct X
Core i5-4670k + R9 290X +7.5% Performance increase Vs. Driect X
Core i7-4960X CPU + R9 290X GPU
1080p, Ultra Preset, 4xAA: 9.2% improvement with Mantle
1600p, Ultra Preset, 4xAA: 10% improvement with Mantle
Core i7-4960X CPU + R7 260X GPU
1080p, Ultra Preset, 4xAA: 2.7% improvement
1600p, Ultra Preset, 4xAA: 1.4% improvement
A10-7700K CPU + R9 290X GPU
1080p, Ultra Preset, 4xAA: 40.9% improvement
1600p, Ultra Preset, 4xAA: 17.3% improvement
A10-7700K CPU + R7 260X GPU
1080p, Ultra Preset, 4xAA: 8.3% improvement
1600p, Low Preset: 16.8% improvementStar Swarm Demo + Mantle
CPU-limited scenario: 319% (1080p) and 281% (1600p) performance improvement in the “RTS” test on Extreme settings with the AMD A10-7700K and an AMD Radeon R9 290X.
GPU-limited scenario: 5.1% (1080p) and 16.7% (1600p) performance improvement in the “RTS” test on Extreme settings with the Core i7-4960X and an AMD Radeon R7 260X
Average uplift for 1080p: 115.65% (Average of 290X and 260X data on the i7-4960X, A10-7700K, FX 8350 and i5-4670K)
Average uplift for 1600p: 75.19% (Average of 290X and 260X data on the i7-4960X, A10-7700K, FX 8350 and i5-4670K)A jó GPU + gyenge CPU összeállításon fog segíteni valamelyest. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...