Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
-
djculture
félisten
-
Malibutomi
nagyúr
A starswarm lényege pont az, hogy tud futni dx meg mantle renderrel is.
Djculture
Ugyanezt tudom mondani, pont ezért mondták, hogy ebben mindjárt lesz steamen a Starswarm bench, ott mindenki tesztelhet. Jó lenne ha az EA nem szerencsétlenkedne már a BF4-el, mert miattuk csúszik. Mondjuk februárban jön a Thief is, de jobb lenne már látni valamit most.[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
Akkor tömören amit eddig tudok, hátha segít. Ha hibázok, majd Abu kijavít.
A mantle egy API (application programming interface), szóval lehúzni nem fogjuk sehonnan. Kliens oldalról csak a driverbe kell berakni a támogatást, ami a 14.1 driverben jön.
A BF4-hez úgy tudom a sok bug miatt halasztották el a patchet, ez az EA kompetenciája.
A starswarm az oxide-nak az a demója amiben az sokezer űrhajó repked. Ezt fogjuk megkapni még ebbn a hónapban benchmark formájában, gondolom akkor a driver is most kellene érkezzen.Én ennyit tudok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert nem néztétek meg a fejlesztői előadásokat.
De egyébként a jelen hírben szereplő mérések valósak. Az up to a BF4-ben annak szól, hogy több jelenetsorból ebben volt a legnagyobb különbség, illetve a tesztkonfiguráció sem mindegy. Azt nem mondhatom meg, hogy hol és milyen konfiguráción, de a BF4-ben a százalékos különbség egy multis csatában mért DX vs. Mantle átlag fps eltérése.Számít ennyit, hogy 15 éve terveztünk xy API-kat a 15 éves hardverekhez és mára a rendszerek működése megváltozott, de az API-k alapja megmaradt. Egyszerűen ha az új hardverekhez igazítod a szoftvert, akkor az a 15 év különbség előnyként fog megjelenni.
Persze ezeket más is megléphette volna, csak a kompatibilitás, meg a WDDM, meg a biztonság, meg ... áh jó az ami most van elven marad minden a régiben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA