Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
válasz cherubion08 #27 üzenetére
Gondolom nem éri meg. Emlékezz vissza a Mitsubishi i-Miev/Peugeot iON/Citroen C-Zero trióra. Egy kis használhatatlan gyösz került ha nem csal a memóriám ~10.000.000Ft-ba. Semmi nem volt bennük, mégis ennyi volt az áruk. Most ehhez képest a VW e-Up olyan 8-9 millió körül van, az fapadosabb, mint egy új Swift, na meg kisebb is. A Swiftből sem tudnál olcsóbban kihozni elektromost, sőt, normál áron még full hybridet sem, nézd csak meg a Yaris Hybridek árát. Nem véletlen találták ki a Mild Hybrid rendszert sokan.
[ Szerkesztve ]
-
bkercso
nagyúr
válasz cherubion08 #29 üzenetére
Drága az akksi (és még így is kicsi a hatótáv). Innentől drága az autó, tehát akkor már erős is legyen. Ez a logika.
Amúgy VW MEB.Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Fecogame
veterán
válasz cherubion08 #29 üzenetére
Amíg lehet, addig kipréselik belőle azt a pénzmennyiséget, amit csak lehet. A pénz hajtja őket, mint bármelyik másik céget. Ha megveszik így is, miért adnák olcsóbban?
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz cherubion08 #27 üzenetére
Akku kapcsán alálőttél. Az eGolfnál volt valami infó arról, hogy csak az akku 3 milka önmagában...
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Noukoum
veterán
válasz cherubion08 #27 üzenetére
Nem tudnak elég akkumulátort gyártani, a kapacitásnövelést elviszi hogy évről évre nő a legyártott villanyautók száma.
A suzukis példa pedig sokkal bonyolultabb annál hogy ki be pakoljuk az alkatrészeket és kész az autó.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz cherubion08 #36 üzenetére
Nyilván az eGolf óta változott ez-az a gyártástechnológia és a volumen kapcsán, de nem egyik pillanatról a másikra zuhannak a mélybe az akku árak. Másrészről az akku mellett azért van még ez-az (fedélzeti töltő például), ami nem nagyon olcsó, plusz merevíteni kell a karosszériát az ütközésbiztonság és a megnövekedő tömeg miatt is, szóval ja, nem olyan iszonyú triviális, hogy akkor motor ki, akku meg be.
Hozzáteszem: sajnos.
Hozzáteszem: most azért fejleszt minden gyártó (és még a Foxconn is) univerzális padlólemezt, hogy később ezekre már modulárisan építhessenek e-autókat, de a fejlesztési nem kicsi költségei most jelentkeznek.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
#16820480
törölt tag
válasz cherubion08 #36 üzenetére
Ebben szerintem amúgy benne van az is, hogy mivel jelenleg nem elég a termelés, így magasabb áron adják, ezzel szabályozva a keresletet. Plusz az akku technológiákba ölt fejlesztés jóval nagyobb a benzinesnél/dízelnél, így van is hova tenni a magasabb árat.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen