Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz Bluegene #81 üzenetére

    Azért leírhatnád, miben nem pontos... :U Tán nem a Crysisban volt blackout, hanem a Warheadben? Meg a HL2-nek nem az intrójában volt, hanem a játékidő első 10 perce után? Nohiszen...

    Hogy a játék javára is beszéljek: nem tudom, ti hol láttok full HD streamet, én nem találtam a video linkjén ilyesmit, egy 480p-s videóból meg rohadtul nem tudom megállapítani a grafika minőségét. Első blikkre a fény természete és a karakterek kalapján hozza az elvárt szintet, azaz KLASSZISOKKAL jobb a Doom 3-nál. Szerintem még egy 1080p-s videó sem tükrözheti minőségben a játékbeli grafikát, de AMENNYIRE látom ez egyáltalán nem csúnya, sőt!

    Ki fogom próbálni a játékot, de meggyőződésem, hogy ez így első blikkre egy vérszegény FEAR alienekkel. Kiemelkedni dinamikus gameplay-jel lehetne: csapatmunka kasztokkal, bázisvédéssel, keverve a sandbox és a lineáris gameplay-elemeket. Arra azt mondanám, ez igen. Ez csak tisztességes. Számomra a Halo és a HL2 az örök etalon, előbbi a kiváló fokozatosság és gördülékeny gameplay miatt, a HL2 pedig, mert mesterien adagolta a fejlesztők ötleteit. Minden szakasz teljesen más hangulattal rendelkezett és más gameplay-t igényelt, olyan kreatív megoldásokkal tarkítva, amiket azóta sem láttam sehol. Még a csapatmunka is működött single-ben, pedig azt aztán általában elrontják. Sőt, a folytatásokban Alyx majdnem végig melletted van. Kiváló megoldás.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • JohnR

    aktív tag

    válasz Bluegene #96 üzenetére

    Lehet félreértettem a dolgot, az 1-ben használt mentés a szimpatikusabb, és amíg nem könyöklöd magad át egy komolyabb szakaszon addig ne legyen már mentés. Ezért nem szeretem, ha 10 másodpercenként chekpoint van :(
    Ezt majd meglátjuk a játékban hogyan sikerült, de az iránymutató nyilacskák már túlzás :(((

Új hozzászólás Aktív témák