Új hozzászólás Aktív témák
-
ElEvEn11
senior tag
Az érdekelne, hogy miért gondolod így. Mármint az agyváltós kérdést. Én személy szerint nem szeretem valamiért és zavar, hogy csomószor max 7 sebességes változatok vannak, amikor én úgy alapból 10-12-t szeretnék indulva egy nagyon kis áttételkülönbségről, ahol a meredek emelkedők, utcák sem lehetnek akadályok. Mik az érvek mellette?
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Runner_fxr
Ármester
Azt azért érdemes számításba venni, hogy az agyváltós gép gyengébbre van hangolva, hogy ne rángassa szét az agyváltót a nyomaték. Ez persze városi használatra, átlagos dombokra elég, de ha nagyobb emelkedőn kell felmenni, gyengécske lehet. Illetve az agyváltós gépek drágábbak mint a belépő láncváltósak. Prémium agyváltóval, ahol széles az áttételi tartomány, erősebb motorral meg aztán tényleg jóval magasabb árakat látsz. De ettől függetlenül én sem tartom rossznak az agyváltós bringákat, városba tényleg jó lehet, de azért át kell gondolni.